ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Ο Σωκράτης Μάλαμας την πλήρωσε επειδή δεν ήταν αρκετά 'επαναστάτης';

Ο Σωκράτης Μάλαμας την πλήρωσε επειδή δεν ήταν αρκετά 'επαναστάτης'; Facebook Twitter
114
Ο Σωκράτης Μάλαμας την πλήρωσε επειδή δεν ήταν αρκετά 'επαναστάτης'; Facebook Twitter

Μου έγραψε η αναγνώστρια Μαρία Θ.:

 Άρη καλησπέρα!

Το προηγούμενο Σάββατο είχα πάει με φίλες μου στη Πετρούπολη, στο γνωστό θέατρο Πέτρας για την συναυλία του Σωκράτη Μάλαμα, που παρόλο που δεν παρακολουθώ την δισκογραφία του, γνωρίζω 5-6 κομμάτια του που τα έχω συνδέσει με δικές μου καλές αναμνήσεις και γενικότερα τον σέβομαι σαν καλλιτέχνη και σαν τραγουδοποιό. Το θέμα όμως για το οποίο σου γράφω δεν είναι για την συναυλία που στάθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα αλλά στα γεγονότα που προηγήθηκαν πριν και κατά την διάρκεια της, τα οποία προκάλεσαν στο κόσμο ένα μούδιασμα και μια αμηχανία.


Συγκεκριμένα, αφού είχαμε καθίσει στις θέσεις μας πριν την έναρξη της συναυλίας, ακούσαμε φωνές από το σημείο της εισόδου του συναυλιακού χώρου. Στην αρχή δεν καταλάβαμε τι γίνεται, νομίζαμε ότι κάποιο θέμα δημιουργήθηκε με τα εισιτήρια, αλλά τελικά είδαμε να μπαίνουν 7-8 άτομα στο χώρο κρατώντας ένα πανό. Ο κόσμος γύρω μου, έκανε υποθέσεις για το ποιοι θα μπορούσαν να είναι αυτοί με τα πανό, άλλοι λέγανε ότι είναι απλήρωτοι ηχολήπτες, άλλοι λέγανε ότι είναι διαμαρτυρόμενοι για «ηχορύπανση» κάτοικοι της Πετρούπολης και άλλοι χαριτολογώντας λέγανε ότι είναι εισβολή φανατικών φίλων τοy Βασίλη Καρρά που περίμεναν να ακούσουν το γνωστό άσμα "Πριγκηπέσα" και τότε να σηκώσουν το πανό που θα έγραφε : «Και όμως Σωκράτη, ο Βασίλης το λέει καλύτερα».


Τελικά αποδείχτηκε ότι τα άτομα αυτά είχαν κάποια σχέση με τον εκπαιδευτικό χώρο και με την ευκαιρία της συναυλίας, ήθελαν να μιλήσουν για λίγα λεπτά για το θέμα τους στον κόσμο. Ειλικρινά δεν κατάλαβα τι ακριβώς υποστήριζαν γιατί το πανό τελικά το άνοιγαν όποτε το επέτρεπε ο φωτισμός, κάποιοι γύρω χειροκρότησαν αλλά ο περισσότερος κόσμος προσπαθούσε να παρακολουθήσει την συναυλία και ήταν μάλλον αδιάφορος ή και αμήχανος από το άνοιξε-κλείσε των εκπαιδευτικών. Όσο για μένα, ομολογώ ότι επηρεάστηκα αρκετά από αυτό το συμβάν, θεώρησα ότι δεν θα ήταν και τόσο λάθος να ανεβούν αυτοί οι άνθρωποι για λίγο στη σκηνή, να μοιραστούν το πρόβλημα τους και μετά ας καθίσουν να απολαύσουν και αυτοί την συναυλία. Σιγά το κακό. Αυτό συζητούσαμε και με τις φίλες μου και μόλις τελείωσε η συναυλία και υποκλίθηκε ο Μάλαμας στο κοινό, εκτός από το χειροκρότημα ακούστηκαν και κάποια «ουου» από την μεριά των ανθρώπων με το πανό, που με πείραξε λίγο αλλά δεν έδωσα σημασία.


Το συμβάν αυτό θα το ξεχνούσα, αλλά ένας φίλος μου έστειλε τις επόμενες μέρες κάτι links από σελίδες που με έκπληξη διαπίστωσα να περιγράφεται με πολύ επικριτικό τρόπο η συμπεριφορά του καλλιτέχνη στους "αγωνιστές" γιατί δεν τους άφησε να ανεβούν στη σκηνή και να ανοίξουν το πανό τους. Και ενώ στην αρχή, όπως και την νύχτα της συναυλίας, έβλεπα τους ανθρώπους αυτούς με συμπάθεια, όσο περισσότερο διάβαζα το κείμενο, τόσο πιο πολύ αγανακτούσα. Η επίκριση γινόταν χυδαία επίθεση, μεταμορφωνόταν σε μια κρεατομηχανή που διαγράφει όλη την καριέρα ετών του Μάλαμα, ενός καλλιτέχνη μάλιστα που δεν έχει δώσει ποτέ δικαίωμα και έχει μια ταπεινή, σεμνή πορεία.

[To άρθρο έχει τίτλο: "Λοιπόν , Σωκράτη Μάλαμα, έκανες το χρέος σου; Απέναντι σε ποιους όμως;" και μεταξύ των άλλων γράφει:

"Ο Μάλαμας δεν είπε τίποτε. Δεν έκανε κανένα σχόλιο. Δεν μας εξήγησε γιατί δεν μας επέτρεψε την παρέμβαση-διαμαρτυρία. ΑΙΣΧΟΣ!!!!!
Κι όχι μόνο δεν έκανε σχόλια αλλά ξεκινώντας τη συναυλία είπε στον κόσμο ότι "απ' ότι λένε ΚΑΠΟΙΟΙ!!!! η κατάσταση που ζούμε είναι απάνθρωπη!!!!!!!". Προφανώς ο ίδιος δεν τη βιώνει.
Τι λες "πουλάκι μου"; Εσύ ζεις σε άλλο πλανήτη και το μόνο που ακούς είναι τιτιβίσματα; Δεν βλέπεις τι γίνεται γύρω σου;
Δεν σας κρύβω ότι απογοητεύτηκα πάρα πολύ γιατί τον ακούω χρόνια και μου αρέσουν πολύ τα τραγούδια του, αλλά μετά από αυτό ένιωσα ένα βάρος και μια εμετική διάθεση. Στενοχωριέμαι αλλά του βάζω ένα μεγάλο Χ γιατί οι καιροί είναι χαλεποί κι άτομα που γυρίζουν την πλάτη στον αγώνα για την αξιοπρέπεια για την ίδια τη ζωή θα πρέπει να μας αφήνουν εντελώς αδιάφορους! Ακόμη περισσότερο όταν πρόκειται για καλλιτέχνες που θα έπρεπε να υψώσουν τη φωνή τους, πρώτοι αυτοί, για να υπερασπίσουν τον απλό κόσμο. Εγώ δεν θέλω να πιστέψω σε μια τέχνη που την εκπροσωπούν μια Δημουλά, μια Διβάνη κι ένας Μάλαμας.
Θεωρώ πως όλα όσα αναφέρω παραπάνω πρέπει να γίνουν γνωστά στον κόσμο και προτείνω σε όποιον συμφωνεί μαζί μου να το αναρτήσει στον τοίχο του για να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι.

Ρούλα Τζιωρτζιώτη-Αλατζάκη
Γραμματέας Ένωσης Γονέων Πετρούπολης"]

 

Επιπλέον το κείμενο τον κατηγορεί ότι χρησιμοποίησε μπράβους, λες και ανήκει στο υπόκοσμο ενώ ακολουθεί ένα απίστευτο κανιβαλιστικό κείμενο μέσα από το οποίο η συγγραφέας ακυρώνει όλη την καλλιτεχνική προσφορά, μειώνει το ήθος και την προσωπικότητα του Μάλαμα, ενώ μάλιστα φτάνει στο σημείο να υπονομεύσει και την αντίληψη του για τα γεγονότα και το περιβάλλον που ζει, μόνο και μόνο επειδή κάνει αυτό που κάνει μια ζωή, δηλαδή να τραγουδάει και τόλμησε να μην σχολιάσει την παρέμβαση, το πανό και τους υποστηρικτές του.


Όταν έφτασα στο τέλος του κειμένου, είχα χάσει κάθε συμπάθεια για αυτούς τους "αγωνιστές" που προφανώς πιστεύουν στην κυνική διατύπωση ότι όποιος δεν είναι μαζί τους είναι οπωσδήποτε εναντίων τους. Σε αυτούς τους ανθρώπους που ξεσκίζουν έναν καλλιτέχνη που στην τελική δεν γουστάρει να μπερδεύει τη μουσική του και τις νότες του και τους στίχους του, με κανένα κομματικό, συνδικαλιστικό ή κυβερνητικό φορέα. Τι θα γινόταν άραγε, άμα στη συναυλία, σηκωνόταν και ο συνταξιούχος, ο ομολογιούχος, ο άνεργος, ο απλήρωτος υπάλληλος και λέγανε όλοι από 2-3 λεπτά το πρόβλημα τους με το έτσι θέλω;

Και δεν λέω ότι είναι έγκλημα, θέλω και εγώ να φωνάξουμε, να αντισταθούμε να υπάρχει αλληλεγγύη και κοινοί αγώνες. Αλλά αυτά δεν γίνονται έτσι, όχι με αυτό τον τρόπο, όχι με αυτό το λόγο και σίγουρα όχι με αυτό ύφος. Λέω όχι στην ανθρωποφαγία, όχι στην πολτοποίηση της προσωπικότητας, όχι στην βίαιη αποκαθήλωση και το τυφλό μίσος. Ναι είμαστε βαθειά χωμένοι στη λάσπη. Αλλά ρε γαμώτο, επειδή και εγώ όπως και οι υπόλοιποι Έλληνες τα ζούμε όλα αυτά και είμαστε στα όρια της κατάθλιψης, μπορούμε τουλάχιστον να πάμε να ακούσουμε μερικές μελωδίες, να ξεχαστούμε έστω προσωρινά και να ταξιδέψουμε για λίγο μακριά από όλα αυτά ή συμφώνα με το κείμενο είμαι και εγώ μια από αυτούς που «γυρίζουν την πλάτη στον αγώνα για την αξιοπρέπεια για την ίδια τη ζωή»; Αμηχανία...


Μαρία Θ.

υγ.1 Φαντάζομαι ειρωνικά τη συγγραφέα του κειμένου, όταν γύρισε σπίτι της θα πήρε τα cd του Μάλαμα και αφού τα έβαλε σε μια αλάνα, και τους έβαλε φωτιά, εκείνη χόρευε πληγωμένη αλλά και εκστασιασμένη γύρω τους..και το επόμενο πρωί τι; Ποιον άλλον θα τον διέγραφε από την ζωή της γιατί δεν φτάνει την επαναστατικότητα της;

υγ.2 Τελικά όταν κάποιος «δεν έχει να φάει», γίνεται ανθρωποφάγος μαμά;

Υγ.3 «Θεωρώ πως όλα όσα αναφέρω παραπάνω πρέπει να γίνουν γνωστά στον κόσμο και προτείνω σε όποιον συμφωνεί μαζί μου να το αναρτήσει στον τοίχο του για να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι.» ;-)


114

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

20 σχόλια
Δεν καταλαβαινω γιατι καθενας που εχει το ενα η το αλλο αιτημα, θεωρει πως εχει το αναφαιρετο διακαιωμα να με υποχρεωσει να το ακουσω. Και απο ποτε θα πρεπει να εξηγω την αρνηση μου σε οποιον θελει με το ζορι στον ιδιωτικο μου χωρο να διαμαρτυρηθει για το Α η το Β δικο του προβλημα? Ειναι τοσο παρανοικοι αυτοι οι ανρθρωποι? Εχουν χασει και την παραμικρη επαφη με την κοινη λογικη? Επραξε αριστα ο Μαλαμας. κι'αν εχασε την υποστηριξη ορισμενων μισοτρελων, κερδισε την υποστηριξη ολων των υπολοιπων.
Μισότρελλοι οι άνθρωποι που διαμαρτύρονται???? Στη χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία; Το ακούσαμε κι αυτό.....και από που κι ως που ιδιωτικός χώρος (και μάλιστα "σου") το θέατρο πέτρας???? Ε ρε μολότωφ που σας χρειάζεται!!!!
Οταν ενοικιαζω εναν χωρο-εστω για μια μερα-ναι, ειναι ιδωτικος. Εσας που βρισκεται το σπιτι σας αν μου επιτρεπετε? Θα ηθελα να ερθε εκει και να διαμαρτυρηθω, εχω αρκετα ζητηματα και μιας και βρισκομαι στην χωρα "που γεννηθηκε η δημοκρατια" εχω καθε δικαιωμα να το κανω. Σωστα?
"μολοτοφ που σας χρειαζεται" ε? Το ακουσαμε κι αυτο στη χωρα που γεννηθηκε η δημοκρατια ε? Ε λοιπον μου φαινεται οτι στο μυαλο σου εχεις μια απροσδιοριστη σουπα και το μονο που αναδυεται καθαρο ειναι μια λεξηΦΑΣΙΣΤΑΣ
Συγκρίνετε δύο πράγματα που δεν συγκρίνονται... χώρος που ανήκει σε δήμο και διατίθεται για δημόσια θεάματα δεν μπορεί να θεωρηθεί επ ουδενί ιδιωτικός....και εν πάση περιπτώσει.... το ότι αποκαλείτε οποιονδήποτε διαμαρτυρόμενο "μισότρελο" μου είναι αρκετό για να καταλάβω με ποιον μιλάω. Αυτό που αναρωτιέμαι είναι πως γίνεται να μην καταλαβαίνετε όλοι εσείς που υποστηρίζετε αυτήν την άποψη, ότι κάτι δεν πάει καλά σε αυτή τη στάση σας. Δυστυχώς είστε η πλειοψηφία αλλά αυτό δεν λέει κάτι. Αν αυτή η στάση σας είναι δίκαιη και σωστή θα είχε φτάσει ποτέ η Ελλάδα σε αυτό το σημείο? Αν κοιτάξουμε όλοι τη βολή και την πάρτη και την "ιδιωτικότητα" μας, μήπως σε 20 χρόνια θα μιλάμε γερμανικά με μια μπανάνα αφρικάνικη χωμένη εκεί που ο ήλιος δεν φτάνει? Αλλά φαντάζομαι ακόμα και αυτό να συμβεί, αν μπορείτε να ακούτε Μάλαμα χωρίς να σας εμποδίζει κανείς θα είστε ευτυχισμένος.....Έχουμε τη μοίρα που μας αξίζει....Για τον λούτσο ελληνάρες.......
Και έλεος με αυτή την τσιχλόφουσκα που μάθατε όλοι να μασάτε..... η λέξη "φασίστας" κοντεύει να γίνει μόδα......Ένας τέτοιος σας χρειάζεται όμως για να καταλάβετε τι σημαίνει απαγόρευση της ελευθερίας του λόγου....κακομοίρηδες βολεμένοι και παραμυθιασμένοι....
Αντιγράφω μερικές από τις εκφράσεις σας:"Ε ρε μολότωφ που σας χρειάζεται!!!! Για τον λούτσο ελληνάρες....... Ένας τέτοιος "φασιστας" σας χρειάζεται όμως για να καταλάβετε τι σημαίνει απαγόρευση της ελευθερίας του λόγου....κακομοίρηδες βολεμένοι και παραμυθιασμένοι..."Μιας και καταλαβατε εσεις με ποιον μιλατε, ηθελα απλως να σας πω οτι καταλαβα κι'εγω. Απολυτως μαλιστα.
Aloutero χάλια ο Μάλαμας, χάλια!Πήγαινε απόψε έξω από την ΕΡΤ όπου έχουν συναυλία ο Τσακνής και ο Μαχαιρίτσας για του 80 κηπουρούς της ΕΡΤ, την Μπόκοτα και την Άρση Μπίλιου... Μπορεί να έρθει και ο Λαζόπουλος!Μακριά από τον Μάλαμα και εσύ και οι ομοϊδεάτες σου.Μην τον "τιμάτε" καθόλου με την παρουσία σας.
Δηλαδη εσυ φιλε μου πιστευεις οτι ολα αυτα τα χρονια προ κρισης εμεις οι Ελληνες νοιαζομασταν για τον διπλανο μας?για τα προβληματα του? Σε ποια χωρα ζουσες για να ξερουμε.αν για καποιο λογο φτασαμε εδω ειναι γιατι παντα κοιτουσαμε την παρτη μας και μονο αυτη ακομα και σε περιοδο που υπηρχε αφθονο χρημα....
Aloutero, προσπερνώ τη μολότωφ που μας χρειάζεται και φτάνω στη "αφρικάνικη μπανάνα χωμένη εκεί που δεν βλέπει ο ήλιος".Αυτή είναι φράση του μεγάλου Φαήλου. Βλέπω μια συσπείρωση των κουλτουριάρηδων όλων των άκρων. Σας έμεινε από την εποχή που αγκαλιαζόσασταν στις πλατείες.
Ποιος είναι ο μεγάλος Φαήλος? Μόνο και μόνο η ανάγκη όλων σας να με εντάξετε σε μια κατηγορία ανθρώπων, για μένα λέει πολλά. Ένα από αυτά είναι ότι εσείς ανήκετε σε μια "αντίπαλη" κατηγορία. Μόνοι σας βάζετε τα χεράκια σας και βγάζετε τα ματάκια σας....
Το κακό είναι ότι η κα Ρούλα "πρόεδρος της ένωσης γονέων Πετρούπολης" έχει και παιδάκια που τους περνάει αυτές τις ωραίες νοοτροπίες περί αγώνα και αγανάκτησης.Ό,τι γουστάρω κάνω, όπου γουστάρω, όταν γουστάρω, όπως γουστάρω και πρέπει όλοι να με ανεχθούν, διαφορετικά θα τους πάρει ο διάολος.
Σιγά τον καλλιτέχνη.....Κλάψα μέχρι αηδίας....και ένας ακόμα άφωνος που η ματαιοδοξία του δεν τον άφησε να μείνει στο παρασκήνιο δίνοντας τα - κατά τα άλλα όμορφα - τραγούδια του σε ανθρώπους με καλύτερη φωνή να τα τραγουδήσουν. Και μήπως, λέω μήπως, έχουμε μπερδέψει το σνομπ με την αξιοπρέπεια και τελικώς τη βούρτσα με τη......χτένα..... ?
Σε αυτη την χώρα όλοι μάθανε στα έτοιμα. Έτοιμο κοινό ήθελαν κ εκείνοι που ήθελαν να διαδηλώσουν.Πισω απο το προσωπείο της διδασκαλίας ο καθένας μπορεί να γίνει ο χειρότερος εκτελεστής. "Εις Το Όνομα Του Θεού"! Σεβασμός κανένας.Προσωπικά , όταν πηγαίνω σε συναυλία θέλω μόνο να ακούω τον καλλιτέχνη κ τίποτα άλλο. Αν θέλω να διαδηλώσω,να ενημερωθώ για κάτι , θα το κάνω αλλού,θα ψαχτώ.Αυτή η χώρα, είναι γεμάτοι ανθρωποφάγους!
1) Αν ο καλλιτέχνης δεχόταν την παρέμβαση τους θα άκουγες τον καλλιτέχνη ή ότι εκείνος άφησε να βγει. 2) Το ότι πρέπει κάποιος να σε πείσει για να ψαχτείς και να δεις τι παίζει με την παιδεία και τι ακριβώς αλλάζει (γενικά μιλάω δεν σε ξέρω ε?) είναι από μόνο του λόγος για να γίνονται παρεμβάσεις από ανθρώπους που τους νοιάζει. Αυτή η χώρα είναι γεμάτη από αδιάφορους για την ουσία και λάτρεις της κριτικής για το φαίνεσθαι. Οι ανθρωποφάγοι έρχονται μετά σε άδειο (από ΜΥΑΛΑ) γήπεδο.
Κοίτα,η πολιτική είναι παντου στην ζωή μας, κ η κατάσταση της κοινωνίας δεν είναι μακριά απο μένα. Ειναι μέσα σε μένα. Ειναι η ζωή και η καθημερινοτητά μου.Ετσι λοιπόν ,αν πραγματικά με ενδιαφέρει για την παιδεία , κ για τον ανθρωπο γενικότερα σίγουρα θα ψαχτώ.Δεν θα περιμένω να με ενημερώσουν.Εξάλλου , δεν είμαι κατά των ακτιβιστών.Το αντίθετο. Είμαι κατά όσων μου επιβάλλουν να πρέπει να είμαι σωστή αν δεν το θέλω, αν δεν το νιώθω! Το σωστό σε αυτή την περίπτωση ειναι υποκειμενικό. Δεν θέλω κανένας να με πείσει. Θέλω να μπορώ κ εγώ κ οι συναθρωποι μου να μπορούμε να συναισθανθούμε. Οι ξύλινοι λόγοι ,τι μπορούν να μου προσφέρουν...;Πολιτικός ειμαι ; Επιπλέον ,ουσία δεν είναι να πέφτουμε να κριτικάρουμε οποιονδήποτε αντέδρασε με τον δικό του τρόπο σε κάτι που δεν θεώρησε σωστό.Είμαστε πολύ σκληροι για να δείξουμε την οποιαδήποτε κατανόηση .Δυστυχώς....
Δεν μάς φτάνουν οι δρόμοι που τους καταλαμβάνουμε με το "έτσι θέλω" κάθε λίγο και λιγάκι, τώρα θέλουμε και τα θέατρα... Έλα να δεις πως τη λένε αυτή τη νοοτροπία των οργανωμένων μειοψηφιών...
Εδώ καταστρέφουν την παιδεία και την κυρία Μαρία την πείραξε που την έκαναν να νιώσει αμήχανα αυτοί οι άξεστοι γιατί ήθελαν να πουν τον πόνο τους. Όχι κυρία μου δε συμβαίνει κάθε μέρα να ισοπεδώνουν έτσι την παιδεία και την μόρφωση ενός λαού και αν κάποτε έχει κάποιος το δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί τότε αυτό είναι τώρα, όπως και λίγους μήνες πριν με την ΕΡΤ κ.ο.κ. Δε θα μειώσω το έργο και την αξία του Μάλαμα αλλά με αυτή του την πράξη πήρε τον ρόλο της κυβέρνησης που προσπαθεί με κάθε τρόπο να αρνηθεί στους πολίτες το δικαίωμα να διαμαρτυρηθούν.
Συγκρίνουμε την ΕΡΤ με τα της παιδείας? Ότι τώρα περίμενε η παιδεία να ισοπεδωθεί.! Κάθε χρόνο αλλάζουμε συστήματα, αλλάζουμε βιβλία, αλλάζουμε μπούρδες και δεν αλλάζουμε τίποτα. Νομίζεις ότι κάποιος από αυτούς που διαμαρτύρονται διαμαρτύρεται επειδή "ισοπεδώνεται η παιδεία και η μόρφωση"??? Γιατί συνήθως διαμαρτύρονται άμα τους αυξήσουν τις ώρες, αν τους βάζουν ελέγχους και αξιολογήσεις και αν τους κόβουν τους μισθούς. Δεν θυμάμαι να διαμαρτυρήθηκε κανένας για την άθλια ύλη, για τους φρικτούς χώρους εκπαίδευσης, για την απουσία ασφάλειας για τα παιδιά μας όταν τα στέλνουμε στο σχολείο, για το πετρέλαιο που πέρυσι πολλά σχολεία δεν είχαν, δεν κατέβηκαν με πανό για αυτά.
Δεν με ενδιαφέρει αν διαμαρτύρονται για να σώσουν τον (_!_) τους ή την παιδεία. Με ενδιαφέρει ότι ΟΝΤΩΣ καταστρέφεται -και- η παιδεία, μαζί με τόσα άλλα (πάνε ψιλομαζί) και ενώ ΕΜΕΙΣ θα έπρεπε να αντιδράμε έστω τώρα αδιαφορούμε και κατηγορούμε τους δασκάλους για υποκρισία. Η νέα γεννιά εργατών των 300 ευρώ ετοιμάζεται μπροστά στα μάτια σου και εσύ τα βάζεις με μερικούς αργόσχολους τους οποίους χρησιμοποιείς σαν άλλοθι για να δικαιολογήσεις την αδράνεια σου. Δεν χρειάζεται, δικαίωμα σου είναι! Σε όλους τους κλάδους υπάρχουν προβλήματα και προβληματικοί εργαζόμενοι. Ειδικά στο δημόσιο. Δεν μπορεί όμως αυτό να γίνει πάτημα για να κλείσουν/καταστραφούν τα πάντα. Να τα φτιάξεις πρέπει. ΔΕΝ καταλαβαίνω πραγματικά. ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. ψηφίζαμε τόσα χρόνια, δεν κατάφεραν -ή δεν ήθελαν- να φτιάξουν το δημόσιο και τώρα ψηφίζουμε αυτούς να το αποτελειώσουν. Λογικό? Υγ: Σόρρυ αν δείχνει επιθετικό αυτό που γράφω. Δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση. Άλλωστε συμφωνούμε στο ότι για την πάρτη τους τα κάνουν αυτά. Δεν άλλαξαν ξαφνικά σαν άνθρωποι. Διαφωνούμε όμως στην απουσία αντίδρασης από τους υπόλοιπους. Δεν είναι δυνατόν αργόσχολοι, απατεώνες και λοιποί να μας φτύνουν και να λέμε "συγγνώμη" ή/και να τα βάζουμε μεταξύ μας τυφλά και συνήθως χωρίς πολύ λογική. @ rigormortis Σε μια ιδανική κοινωνία αυτήν την πολύ λάθος νοοτροπία, θα την κατακρίναμε χωρίς "ναι μεν αλλά" άμεσα όλοι μαζί. Δεν καταλαβαίνω όμως πως δέχεσαι παθητικά το "έτσι θέλω" κυβερνητικών αποφάσεων εντελώς αντίθετων με προγραματικές δηλώσεις, μιας κυβέρνησης που έτσι και αλλιώς δεν είναι ακριβώς το υπόδειγμα της πλειοψηφικά εκλεγμένης κυβέρνησης, αλλά με απίστευτα αντανακλαστικά κατακρίνεις -σωστά- το έτσι θέλω κάποιας (ηλίθιας) οργανωμένης μειοψηφίας. Είναι σαν να αδικεί ο πατέρας το παιδί κάνοντας κάτι με το έτσι θέλω, να διαμαρτύρεται το παιδί σε κάποιον ενήλικα για να βρει στήριξη, να μην τον ακούει κανείς, μετά από καιρό να διαμαρτύρεται με λάθος τρόπο και να του την λέει η πλειοψηφία ότι δεν έχει τρόπους. Με το έτσι θέλω ο ένας (Πατέρας και άρα πρότυπο), με το έτσι θέλω και ο άλλος. Για τον πατέρα ΚΟΥΒΕΝΤΑ. Θα συνεχίσει να αδικεί, η πλειοψηφία θα αδιαφορεί και μόλις το παιδί ξαναδιαμαρτυρηθεί θα πέσει πάνω του να το "βάλει στην θέση του το μαλακισμένο".(είναι που κάποια είναι όντως έτσι και αλλιώς μαλακισμένα) Αν σε αυτό βάλεις ότι σήμερα είναι πολλά τα παιδιά που είναι αδικημένα ο παραλογισμός φάνει σε επίπεδα παρόμοια με το κείμενο της Κας Αλαντζάκη. Κάποτε λέγαμε ΟΛΟΙ μεταξύ μας ως γεγονός για τον Άκη και τις μίζες. Ήταν το πιο κοινό αστείο. Την ίδια εποχή τον ψηφίζανε με τα μπούνια. Τόσα χρόνια δεχόμασταν να προσλαμβάνουν τους δικούς τους στο δημόσιο εις βάρος μας και τώρα που σφίξαν οι κώλοι διαμαρτυρόμαστε, στρέφοντας "τα όπλα" εναντίον... μα φυσικά των υπαλλήλων. Ξεχνάμε ότι κάποιος τους έβαλε, κάποιος τον ψήφισε για να τους βάλει και ενώ ζητάμε το κεφάλι κάποιου -περισσότερο από μια λύση!!- ξεχνάμε να κατηγορήσουμε -ουσιαστικά- αυτούς που διόρισαν τους αργόσχολους και τους ΖΗΤΑΜΕ να διορίσουν τους επόμενους. Αυτήν την νοοτροπία μη οργανωμένων πλειοψηφιών πως την λένε?Και τέλος πάντων πρέπει κάποια στιγμή να βλέπουμε τα πράγματα συνολικά και πραγματικά. Δεν φύτρωσαν ξαφνικά κακότροποι επαναστάτες από το πουθενά. Εύκολο και ακούγεται σωστό (και σε εκτονώνει κιόλας) να κράξεις την χ Κα. Αλαντζάκη. Είναι όμως σαν να κατακρίνεις έναν παίχτη ομάδας μπάσκετ για την κακή του απόδοση, χωρίς να μετράς την απόδοση των συμπαικτών και αντιπάλων του. Ή την κατάσταση του γηπέδου και τις κροτίδες που σκάγαν στο μισό μέτρο. Ένα μεμονομένο σχόλιο που δείχνει σωστό αλλά δεν έχει τελικά καμία αξία. Τέλος απλά για να μην παρεξηγηθώ σε αυτό. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΚΑΡΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ. Και άρα για μένα η αντίδραση του Μάλαμα είναι σωστή. Σαν αρχή.
"και άλλοι χαριτολογώντας λέγανε ότι είναι εισβολή φανατικών φίλων τοy Βασίλη Καρρά που περίμεναν να ακούσουν το γνωστό άσμα "Πριγκηπέσα" και τότε να σηκώσουν το πανό που θα έγραφε : «Και όμως Σωκράτη, ο Βασίλης το λέει καλύτερα»."lol
Είσαι καλλιτέχνης. Θες να διαμαρτυρηθείς. Θες να δημοσιοποιήσεις τα αιτήματα του κλάδου σου. Πας σε μια σχολική τάξη σε ώρα μαθήματος. Μπαίνεις μέσα. Κόβεις το μάθημα. Κρεμάς το πανό σου. Και διαβάζεις τα αιτήματα σου. Τι πιο λογικό? Το ίδιο μπορεί να συμβεί και αντίστροφα. Ή όχι? Ευτυχώς όχι πάντα. Είναι τεράστιο κατόρθωμα, να είσαι λαϊκός και λαοφιλής στην Ελλάδα και να μην δέχεσαι να γίνεσαι δεκανίκι στον μικροαστισμό του κάθε καταφρονημένου (για μερικές πωλήσεις CD παραπάνω)! Δεν είμαι οπαδός, αλλά Εύγε στον Σωκράτη Μάλαμα!
Δεκτές οι ενστάσεις κατά των διαμαρτυρόμενων και του κειμένου τους αλλά εάν ο Σώκρατες είπε αυτολεξεί τη φράση "Απ' ότι λένε κάποιοι η κατάσταση που ζούμε είναι απάνθρωπη", τότε το σχόλιο αυτό είναι επιεικώς άκομψο, άκαιρο και άδικο εκ μέρους του. Δε δέχομαι επίσης ότι υπό αυτές τις συνθήκες ένας καλλιτέχνης πρέπει να μένει σιωπηλός, το αντίθετο μάλιστα : Ο κόσμος περιμένει, κρέμεται απ' τα χείλη των ανθρώπων του πνεύματος για συμπαράσταση, στήριξη. Αν επί Χούντας κοίταζε ο καθένας να λέει μόνο τα ελαφρολαϊκά του, ο Θεοδωράκης να φτιάχνει μόνο μουσικές για παραστάσεις, να μη μιλάνε, κλπ, το ηθικό του κόσμου θα ήταν πολύ διαφορετικό.
Οι αγανακτισμένοι ΔΥ (ναι αυτοί είναι η μεγαλη πλειοψηφια των διαμαρτυρομένων) ακολουθούν πιστά το "ή είσαι μαζί μας ή εναντίον μας" που κηρύσσει και ο νέος τους ταγός Αλέξης Τσε Τσίπρας με το Μπέρμπερι.Μόνο που και σε αυτό ένα κακέκτυπο είναι, άλλος το καθιέρωσε:http://www.youtube.com/watch?v=-23kmhc3P8U
εκει ημουν και η συναυλεια ηταν καταπληκτικη. Κατα την γνωμη μου καλα εκανε ο Μαλαμας. Στον Λυκαβητο πηγε κανενας απο αυτους που τραγουδουσε ο Χαρουλης να τα πουν;
Προσωπικά πιστεύω ότι αν οι εκπαιδευτικοί είχαν ξεσηκωθεί πριν από 5 χρόνια για ένα καλύτερο σχολείο (όπως ισχυρίζονται) ενδεχομένως σήμερα να έβρισκαν υποστήριξη. Δυστυχώς στα δικά μου μάτια, το όψιμο ενδιαφέρον τους για την παιδεία δεν πείθει (οι περισσότεροι έχουμε πάει σε δημόσιο σχολείο και αν κρίνω από τη δική μου εμπειρία ήταν χάσιμο χρόνου, όπως επίσης και τα φροντιστήρια που αποτελούσαν την κύρια, και αφορολόγητη εργασία των καθηγητών). Τώρα, αναφορικά με το περιστατικό, θεωρώ πως ο Μάλαμας, εφόσον έγινε έν γνώση του, κράτησε σωστή στάση, μακριά από τις υστερίες της κας Αλατζάκη.
Το μόνο που έχω να πω, επειδή αναφέρθηκε,είναι πως ο Μάλαμας και όλοι οι καλλιτέχνες χρησιμοποιούν μπράβους στις συναυλίες τους. Όταν λέμε μπράβους εννοούμε μπράβους(ανθρώπους της νύχτας,μπλεγμένους, σκατόφατσες κλπ) και όχι security ή κάτι άλλο.
Τα security ειναι εταιρείες που αναλαμβανουν. Δεν τα επιλεγει ο καλλιτεχνης. Φυσικά δεν ειναι τα καλυτερα παιδιά.Στο Χαρουλη την Δευτερα ενα παλικάρι είχε γίνει απο τις 22.30 τύφλα (δεν το κατακρινω αυτο), ξεφυγε τελειως, επαθε αμοκ, και ξαφνικα αρχισε να κουναει για να ριξει κατω το αριστερο πυργο των ηχειων της σκηνης! πανω στο κοσμο. Τι κανεις τοτε σε μια συναυλια με 6000 κοσμο. Ηρθαν τα security. Στο μεγαρο δεν χρειαζονται σε συναυλιες ομως τετοιες?
Ρε παιδιά έλεος. Δηλαδή πας μία ώρα πριν την συναυλία, με το έτσι θέλω, να κάνεις τα δικά σου? Ο σοβαρός άνθρωπος θα πήγαινε κάποιες μέρες πριν και θα το διευθετούσε με τους διοργανωτές. Ο καλλιτέχνης δικαιούται να είναι στον κόσμο του μια ώρα πριν να βγει στο κοινό. Λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει κα. Ρούλα Τζιωρτζιώτη-Αλατζάκη
Είχανε γνωστοποιήσει στον Μάλαμα την κίνησή του ή το έκαναν εξ απροόπτου; γιατί, αν ο καλλιτέχνης δεν γνωρίζει το περιεχόμενο της κίνησης, μπορεί να βρεθεί εύκολα στη δίνη μιας κατάστασης που δεν μπορεί να προβλέψει. Αν η διαμαρτυρία τον έβρισκε αντίθετο και την επέτρεπε, δεν θα τον εξέθετε;