Για να διαφημίσουν (σε μια υποθετική και σε καμία περίπτωση επίσημη διαφήμιση της Μερσεντές ) την δυνατότητα πρόβλεψης προβλημάτων του αυτοκινήτου, Γερμανοί φοιτητές γύρισαν το παρακάτω σποτάκι ως μέρος μιας εργασίας τους...
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Τι είναι το FOFO που απασχολεί όλο και πιο συχνά τη σύγχρονη Ψυχολογία;
Παρά Πέντε: Ο «Φώτης» επιστρέφει στο «ξενοδοχείο της Ντάλιας» μετά από 20 χρόνια
Γιατί η NASA κάνει live απόψε;
Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα συνδέονται με βλάβες σε όλα τα συστήματα του οργανισμού, σύμφωνα με νέα μελέτη
«Ό,τι δίνεις, παίρνεις»: Ο Λευκός Οίκος υπερασπίζεται το «Quiet piggy» του Τραμπ σε δημοσιογράφο
σχόλια