17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter
2

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Cheryl Kelley

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

Diego Gravinese

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

Doug Bloodworth

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter
17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter
17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter
17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

Eric Zener

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

Roberto Bernardi

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

 

Alyssa Monks

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

 

Simon Hennessey

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

 

Pedro Campos

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

 

Denis Peterson

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

 

Luigi Benedicenti

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

17 τρομερά αληθοφανείς πίνακες Facebook Twitter

 

 

[ via ]

Design
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
“Ο κόσμος της φιλοξενίας είναι ένας κόσμος χωρίς σύνορα”: όλα όσα έγιναν στη δεύτερη διοργάνωση του HOTEL EXPERIENCE το διήμερο 18&19 Οκτωβρίου 2025 στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Design / Πώς το Hotel Experience μεταμόρφωσε την Τεχνόπολη σε ατμοσφαιρική ξενοδοχειακή εμπειρία

Με συμμετοχή 8000 επισκεπτών, 120 ομιλητών και 70 εταιρειών υλικών και κατασκευής, το Hotel Experience ανέδειξε την ελληνική φιλοξενία ως διεθνή συζήτηση, όπου η αρχιτεκτονική και η επενδυτική στρατηγική συνυπάρχουν στο ίδιο τραπέζι.
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι του Δημήτρη Πικιώνη από τη Μαδρίτη στην οδό Πειραιώς 

Design / Χάρη στον Δημήτρη Πικιώνη ο δρόμος προς την Ακρόπολη είναι ένα έργο τέχνης

Μια νέα έκθεση για τον Δημήτρη Πικιώνη στο Μουσείο Μπενάκη αποκαλύπτει τη σπουδαιότητα αυτού του εμπνευσμένου Έλληνα εικαστικού, αρχιτέκτονα, στοχαστή και όσα του οφείλουν η Αθήνα και οι σύγχρονοι Έλληνες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια
Ποτέ δεν κατάλαβα ενα και μόνο πράγμα. Γιατί να το κάνεις αυτό;; Πραγματικά μπράβο που έχουν αναπτύξει αυτη την τόσο ρεαλιστική τεχνική γιατι πρέπει να απαιτεί απίστευτο χρόνο, αλλα πραγματικά ποια η διαφορετική προσφορά στο θεατή απ' οτι μια φωτογραφία;;
Δεν το κάνεις για τον θεατή, αλλά για τον εαυτό σου. Όσον αφορα τον θεατή, θα μπορούσε το άρθρο να μην είχε τον τίτλο που έχει, να έλεγε πχ "πανέμορφες φωτογραφίες", και να σου πέταγε στο τέλος ότι είναι πίνακες. Η προσφορά (του άρθρου) θα ήταν η έκπληξή σου!