ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Για την ιστορία: η πλήρης απάντηση του Γερμανού δημοσιογράφου στον Τσίπρα (και στην υπεύθυνη τύπου του)

Facebook Twitter
92

 

Όταν αντί να απαντάμε σε ερωτήσεις σχετικά με πράγματα που έχουμε πει και έχουμε κάνει, βρίσκουμε τα δύσκολα, διακόπτουμε συνεντεύξεις και μετά ξεκινάμε συνωμοσιολογία, τα πράγματα -επικοινωνιακά τουλάχιστον- δεν πάνε και πολύ καλά. 

Ο Τσίπρας ενοχλήθηκε από τις σκληρές ερωτήσεις δημοσιογράφου της Frankfurter Allgemeine Zeitung -είναι μία απ' τις σοβαρότερες ευρωπαϊκές εφημερίδες- και σηκώθηκε και έφυγε απ' τη συνέντευξη. Μαγκιά του. "Τον βρήκα επιθετικό τον δημοσιογράφο και δεν βρίσκω ευγενικό να σε πιέζουν" θα μπορούσε να είχε πει. Δεν είπε αυτό όμως.

Αμέσως απ' τον Σύριζα άρχισαν οι θεωρίες συνωμοσίας (ότι ο δημοσιογράφος χρησιμοποίησε "κουτσομπολιά" "γνώμες τρίτων" και "αδιασταύρωτες πληροφορίες" που πάρθηκαν από τον Παπαχελά, ότι η συνέντευξη θύμιζε "γαλάζια μονταζιέρα κλπ!). 

Λες και δεν θα διέρρεαν οι ερωταπαντήσεις που, λυπάμαι που θα το πω, σε καμία περίπτωση δεν δείχνουν να βασίστηκαν σε "κουτσομπολιά" "γνώμες τρίτων" και "αδιασταύρωτες πληροφορίες", αλλά στα πεπραγμένα του Τσίπρα, στις πράξεις του, και στα δημοσιεύματα της Αυγής. Ευτυχώς οι συνεντεύξεις ηχογραφούνται. 

Αν μου επιτρέπεται θα κάνω μια εικασία: πρόκειται περί παρεξήγησης. Ο δημοσιογράφος θύμισε στον Τσίπρα κάποιες δηλώσεις του, ο Τσίπρας είπε ότι δεν τις έκανε ποτέ (φυσικά και τις έκανε) και το πίστευε εκείνη τη στιγμή ότι δεν είχε κάνει τέτοιες δηλώσεις. Θύμωσε γιατί πίστευε ότι ο δημοσιογράφος προσπάθησε να τον παγιδεύσει με πλαστή δήλωση. Και έφυγε. 

Ωραία ως εδώ. Μετά όμως, όταν είδε ότι είχε κάνει στ' αλήθεια τη δήλωση; (Και σιγά τη σπουδαία δήλωση.) Γιατί δεν είπε "σόρι, νόμιζα ότι με κορόιδευε ο Γερμανός και συγχύστηκα", παρά μόνο προσπάθησε να τους βγάλει όλους τρελούς; 

Ναι. Οι Γερμανοί είναι εχθροί μας και τους μισούμε και δεν θέλουμε να μας κάνουν δύσκολες ερωτήσεις - και μπορεί όντως να κάνουν δύσκολες ερωτήσεις για να στριμώξουν τον Τσίπρα και όντως να ρωτούν τους "εχθρούς" του Τσίπρα για πιθανές ερωτήσεις.

Όμως δεν χρειάζεται να αυτοεξευτελιζόμαστε αν δεν κατέχουμε την τέχνη της επικοινωνίας. Δεν μας φταίνε πάντα οι άλλοι. 

  

*Η πλήρης επιστολή του δημοσιογράφου στον Τσίπρα (και στην υπεύθυνη τύπου του)

Στα αγγλικά

(εδώ στα ελληνικά, συντομευμένη και λιγότερο ενδιαφέρουσα εκδοχή):

Istanbul, July 25th 2013

Dear Mr. Tsipras, Dear Mrs. Badogianni,

I hope this message finds you well. I have seen that "Avgi" has
published their version of the "interview" between FAZ and Mr.
Tsipras. We will publish our interpretation of the events in our
Sunday's edition and in some additional stories to follow in the days
after it. As you, Mrs. Badogianni, will play a role as well in the
story – first with your telephone interventions after the interview
and then with the letter you emailed to my editor today, which he
immediately forwarded to me - I wanted to ask you whether you want to
comment on your version of the events. I have prepared some questions
which you may answer on the record if you wish so. Since Syriza
decided to leak their version of the events to "Avgi", I take the
liberty to add some Greek and German friends and colleagues who might
be interested in the case as Bcc in this Email.

1. After the interview, you called journalists from "Kathimerini" and
myself, asking me whether I met Mr. Papachelas or any other colleague
from "Kathimerini" to prepare my questions. Even though it is none of
your business whom I meet to prepare an interview, I assured you
several times that I never in my life met Mr. Papachelas. Then you
asked me: "Are you sure you did not meet with any other colleague from
Kathimerini?" So my first question is: Do you find it normal that the
person in charge of press affairs of the opposition leader in an EU
member state, after an interview that was broken off by the
interviewee, is calling journalists and urges them to reveal whom they
have or have not met before the interview?


2. More precisely: Do you consider it normal that you call a foreign
correspondent to interrogate him about whom he spoke with to prepare
his questions?


3. Do you consider it normal that you, as press attaché of the leader
of the Greek opposition, ask Greek journalists whether they spoke to a
foreign journalist before an interview with Mr. Tsipras?


4. Regarding your Email to the editor of "Frankfurter Allgemeine
Zeitung" from today (July 24th) which you titled: „Written complaint
on behalf of Alexis Tsipras concerning the broken off interview with
FAZ on 19.07.2013". In this Email you, in the name of Mr. Tsipras,
claim that I went "way beyond the journalistic working ethics" and
used „rumours, statements of third persons and information taken
without double-checking" as a basis for my questions and thus was
unprofessional and even on the level of "yellow press"
("Klatschpresse"). You probably understand, that those are serious
allegations against a journalist who depends on his reputation. So I
would be very grateful if, regarding these allegations, you would be
so kind as to answer my following questions:

a) Is the cartoon of Adolf Hitler calling Angela Merkel (published in
"Avgi", on April 14th) to which I refereed in my first and second
question of the interview a "rumour, a statement of a third person or
an information taken without double-checking"?


b) In my third question I asked whether Mr. Tsipras believes that all
the talk about today's Germany being the "fourth Reich", wanting to
"colonize" Greece etc. is really the kind of language that European
leaders in 2013 should use. To this, Mr. Tsipras answered that
"neither Syriza nor Avgi" have ever uttered those kinds of statements.
Is it in your view a "rumour, a statement of a third person or an
information taken without double-checking" to point out – as one
example of many – to an article by "Avgi" dated 20.07.2013 with the
title "Gauleiter Schauble supports his students..." (author Dimitris
Stoumbos, link) below
http://www.avgi.gr/article/653893/o-gkaoulaiter-soimple-stirizei-tous-mathites-tou-


c) Is it in your view a "rumour, a statement of a third person or an
information taken without double-checking" to point out to a speech
given by Mr. Tsipras on 24/04/2013 at the American-Hellenic Chamber of
Commerce (link to the official transcript provided by the official
SYRIZA press office http://bit.ly/17AWFdh) where he said:
"Surrendering to Ms. Merkel's strategy creates the conditions for the
economic colonization of the country". Is a journalist who simply asks
Mr. Tsipras what he meant by that statement "yellow press"?

5. Regarding my fifth and last question that led Mr. Tsipras to break
off the interview. The question was: "In June 2012 you said Pasok / ND
"lowered the Greek flag and surrendered it to Angela Merkel". Could
you elaborate on what that means? Mr. Tsipras first said he "cannot
remember" whether he said the sentence about the lowered flag
surrendered to Angela Merkel by Pasok and ND, and later claimed he
"never" said that. Then he ended the interview telling me I have ill
intentions and am "not kind". Would you please comment:

a ) Is the enclosed link of the main campaign speech of Mr. Tsipras on
Omonia square on June 14th, 2012, where he utters exactly the sentence
(see timestamp 15.04) which I quoted in the interview and which lead
to the break off of the interview, in your eyes a falsification?

b) Is a journalist who relies on the website of Syriza to prepare his
questions guilty of using „rumours, statements of third persons and
information taken without double-checking", considering that according
to the website of Syriza he indeed uttered the sentence which he
claimed never to have uttered? (please check link or the screenshot
attached)

http://www.syriza.gr/ομιλία-του-αλέξη-τσίπρα-στην-κεντρική/

As you will have noticed, I did not criticise Mr. Tsipras, neither did
I dare to judge him for his statements. I simply quoted him and asked
him to explain what he meant by Pasok and Nea Dimokratia "surrendering
the Greek flag to Angela Merkel". I believe a journalist has the right
to ask those questions and should ask them. I also do not have a
problem with the fact that Mr. Tsipras broke off the interview because
he did not like my questions. Mr. Tsipras is not obliged to grant me
an interview and he of course may decide at any point to end a
conversation with me if he finds the questions "not suitable the the
leader of the Greek opposition", as you told me. However, does
confronting him with some of the sentences he said and asking him to
explain their meaning, make me "yellow press journalist" going "way
beyond the journalistic working ethics"? That seems a little
far-fetched, to put it mildly. If Mr, Tsipras, confronted with his own
quotes, calls me "unethical", that might indeed say more about him
then about me.

I am looking forward to your comments as they will be for sure an
important enrichment of our story on Sunday. I also attach my original
list of questions from FAZ to Mr. Tsipras. Even though you term them
"yellow press", I´d be very grateful if Mr. Tsipras, as promised in
the letter to the editor of FAZ, could answer them in written form.

I thank you in advance for your cooperation.

Best regards from Istanbul,

Michael Martens

Frankfurter Allgemeine Zeitung
Büro Istanbul / Istanbul office
Frankfurter Allgemeine Zeitung GmbH
Hellerhofstraße 2-4 · 60327 Frankfurt am Main
HRB 7344 . Amtsgericht Frankfurt am Main
Vorsitzender des Aufsichtsrats: Karl Dietrich Seikel
Geschäftsführung: Tobias Trevisan (Sprecher), Dr. Roland Gerschermann

92

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

15 σχόλια
Δεν βαριέσαι, στην τελική, καλό είναι να βάλει ο Τσίπρας κάποιους κανόνες από τώρα, διότι διαφορετικά κάτι τέτοιοι παπαράτσι είναι ικανοί να τον κυνηγάνε μέχρι την τουαλέτα όπως τον ΓΑΠ και να τον ρωτάνε αν θα πουλήσουμε την Ακρόπολη και τη Μύκονο.
Ενώ δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι ο χειρισμός του θέματος από πλευράς Σύριζα ήταν κάκιστος, ο δημοσιογράφος δεν μου δίνει την εντύπωση σοβαρού ανθρώπου -ούτε βέβαια αντικειμενικού. Για παράδειγμα, στο σημείο 4b) ο δημοσιογράφος λέει: In my third question I asked whether Mr. Tsipras believes that all the talk about today's Germany being the "fourth Reich", wanting to "colonize" Greece etc. is really the kind of language that European leaders in 2013 should use. Κι όμως, στο άρθρο που Ο ΙΔΙΟΣ παραθέτει ως τεκμηρίωση της θέσης του, δεν υπάρχει η διατύπωση "Ράιχ" ή "αποικία", μονο το "γκαουλάιτερ" στον τίτλο. Αλλά αυτό βέβαια δεν μπορεί να το ξέρει ο Τσίπρας την ώρα της συνέντευξης.Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η σωστή απάντηση εδώ θα ήταν: Αγαπητέ κύριε, δεν μπορώ να θυμάμαι τα εκατομμύρια λέξεις που έχει δημοσιεύσει η Αυγή τα δύο τελευταία χρόνια, ούτε είναι η εφημερίδα Αυγή όργανο του Σύριζα. Σε καμιά επίσημη ανακοίνωση του κόμματος δεν υπάρχει αυτή η φρασεολογία -μόνο γι' αυτά έχουμε να απολογηθούμε, όχι για τον υπερβάλλοντα οίστρο των ευθυμογράφων ή των γελοιογράφων μας. Άλλωστε, αν κοιτάξετε όλον τον τύπο των χωρών του Νότου, θα δείτε ότι οι απροκάλυπτες ή οι έμμεσες παρομοιώσεις της συμπεριφοράς της κυρίας Μέρκελ με το ναζιστικό καθεστώς αφθονούν και εκτός Ελλάδος -και αναρωτηθείτε γιατί. Από μια σοβαρή εφημερίδα σαν τη δική σας θα περίμενα να διερωτηθεί πάνω σ' αυτό. Αν έχετε κάποιες ουσιαστικές ερωτήσεις να μου κάνετε για το πρόγραμμα που θα εφαρμόσει η αυριανή κυβέρνηση της αριστεράς στην Ελλάδα, ευχαρίστως να τα συζητήσουμε.
In which parallel universe can one use the word "gauleiter" and NOT refer to the Nazi party?A Gauleiter was the party leader of a regional branch of the NSDAP (more commonly known as the Nazi Party).Tsipras, called them "Nazis", plain and simple. The question of the journalist is more than justified.Better luck next time.
Οτιδήποτε μπαίνει σε εισαγωγικά, πρέπει να υπάρχει αυτούσιο στο κείμενο -αυτό το ξέρουν και μικρά παιδιά, όχι επιφανείς (μηχέσω) δημοσιόγραφοι. Ας έλεγε "φρασεολογία που παραπέμπει..."
@sarant Ισχυρίζεστε λοιπόν πως ο δημοσιογράφος υπέπεσε λοιπόν στο θανάσιμο λάθος να βάλει στα double quotes το "Nazis" αντί για το "Gauleiter" που σημαίνει μέλος του κόμματος των Ναζί! Αν έβαζε το δεύτερο αντί για το πρώτο θα άλλαζε εντελώς το μήνυμα ... NOT[...]
[...] Αδμιν (φαντάζομαι πως δεν είσαι ο Άρης) θεωρείς προσβλητική ακόμα και την κριτική μου σε άτομα που είναι γνωστό πως υποστηρίζουν συγκεκριμένη παράταξη και αποφασίζουν να παρέμβουν χαρακτηρίζοντας κάποιον ξένο δημοσιογράφο "επιφανή (μηχέσω) δημοσιογράφο". Αν θεωρείς προσβλητικό το μήνυμα μου στο οποία απλά διατύπωσα εύλογη κριτική χωρίς να υποπέσω σε χαρακτηρισμούς τέτοιου επιπέδου - μάλλον θα έπρεπε να θεωρήσεις ακόμα προσβλητικότερο το σχόλιο του ιδίου (ή μήπως αυτά προσβλητικά σχόλια που απευθύνονται σε άτομα διαφορετικής εθνικότητας δεν μετράνε;). Έχω μάλιστα μεγάλη περιέργεια να ακούσω την άποψη του Γερμανού δημοσιογράφο για το συγκεκριμένο σχόλιο. Λέω να του στείλω το μήνυμα στην διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου. Άρη δεν νομίζω πως θα έπρεπε να επιτρέπεις την αφαίρεση σχολίων με αυτό τον τρόπο.
Αγαπητέ #Sarant,αν ο Τσίπρας, είχε τη σύνεση τη δικιά σας και έδινε την απάντηση που παραθέτετε, τότε μέχρι κι εγώ θα του έβγαζα το καπέλο. Δυστυχώς όμως, όπως κι εσύ διαπίστωσες, δεν έχει την σύνεση, ούτε τη ψυχραιμία που απαιτείται να διαθέτει ένας αρχηγός που φιλοδοξεί να κυβερνήσει τη χώρα (τρομάρα του).
Νομιζω οτι για οποιον παρακολουθει το δημοσιο λογο του συριζα και των περι αυτον media ειναι προφανες οτι υπαρχει το λιγοτερο ενα φλερτ με τους διαφορους παραλληλισμους σχετικα με το τριτο ραϊχ. Επισης οποιος εχει ελαχιστη επαφη με τα γερμανικα media καταλαβαινει οτι αυτο ειναι κατι που απασχολει ολους τους γερμανους και οχι μονο τους κακοπροαιρετους, μονο και μονο γιατι οι γερμανοι παιρνουν την υποθεση του ναζισμου στα σοβαρα, αντιθετα απο κατι δικους μας που ενω παραλληλιζουν την μερκελ με τον χιτλερ την ιδια στιγμη στηριζουν τη χρυση αυγη. Ενω λοιπον ηταν σχεδον σιγουρο οτι ο τσιπρας θα ερωτηθει σχετικα, δεν φροντισε ο ιδιος και το επιτελειο του να εχει καποια πειστικη απαντηση. Και αυτο γιατι, οπως ειπε καποιος παραπανω, τους φανηκε προτιμοτερο να αδειασουν εναν γερμανο δημοσιογραφο απο το να δυσαρεστησουν ενα τμημα του κοσμου που καλως ή κακως ειναι δυνητικοι ψηφοφοροι του. Ο απολυτος αυτοεγκλωβισμος λοιπον σε εναν πηγαιο και θολο αντιγερμανισμο, απο τον οποιο ομως δεν ειναι σιγουρο οτι κερδιζει κατα κυριο λογο ο συριζα.
"δεν υπάρχει η διατύπωση "Ράιχ" ή "αποικία", μονο το "γκαουλάιτερ" στον τίτλο."Α, μόνο.Εσείς δεν είστε που χαρακτηρίσατε τον Κωτούλα νεοναζί απλώς και μόνο επειδή χρησιμοποίησε τη λέξη "αμφιλεγόμενα" για τα πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών;Θα μας επιτρέψετε να αμφιβάλουμε για τη δικιά σας αντικειμενικότητα.
Καταρχάς, το τι έγραψα εγώ (που δεν είμαι δημοσιογράφος) στο ιστολόγιό μου δεν επηρεάζει το αν ο δημοσιογράφος παραβίασε ή όχι την επαγγελματική του δεοντολογία.Δεύτερον, δεν τον χαρακτήρισα νεοναζί, λέτε ψέματα.Τρίτον, η κριτική μου αφορούσε πάνω από δέκα σημεία του βιβλίου του κ. Κωτούλα, ένα από τα οποία ήταν όντως η χρήση αυτού του όρου.
"Μήπως όταν μιλάτε για έλλειψη αντικειμενικότητας να κοιταζόσασταν ευθέως στον καθρέπτη;"πες τα ρε φίλε. Μιλάμε για άτομο που δε δίστασε να θεμελιώσει ολόκληρο άρθρο στο οποίο κατηγορούσε τον Κωτούλα σαν υπεραπιστή των ναζί, με μοναδικό επιχείρημα ότι αναφέρθηκε (ο Κ.) στα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών σαν "αμφιλεγόμενα" και μάλιστα στο context της δεκαετίας του '20. Κι εδώ ο αρχηγός του λέει "γκαουλάιτερ" και είναι μη αντικειμενικός ο... γερμανός που παρατηρεί τη σύνδεση με τους ναζί. Παρεμπιπτόντως χθες ο Λαφαζάνης χρησιμοποίησε 8 φορές τη λέξη "αποικία" (μαζί με τον επιθετικό προσδιορισμό "χειρότερης μορφής") αναφερόμενος στο ενδεχόμενο να απολυθούν βύσματα χωρίς να μπορούν να βρουν δουλειά την αμέσως επόμενη μέρα.
@sogl Το τι είναι ο κ. Κωτούλας δεν μας το δείχνει μόνο η ανάλυση του κ. Σαραντάκου σε ένα βιβλίο του, αλλα και βίντεο στο youtube όπου μπορούμε όλοι να ακούσουμε τον επικίνδυνο σύμβουλο της κυβέρνησης στα θέματα ιθαγένειας σε ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ. Και εκεί δεν είναι θέμα "ερμηνείας". Είναι ξεκάθαρα αυτά που λέει και καταχειροκροτείται από τον Κρανιδιώτη, την Πιπιλή και την Βούλτεψη. Μέσα σε 5 λεπτά είχε εκτοξεύσει άπειρα ρατσιστικά στερεότυπα σχεδόν για όλους τους λαούς, εξαίρεση φυσικά οι Έλληνες. Τι για βρατανούς, τι για ασιάτες και τους παρουσίασε όλους σαν απολίτιστους.Τι καθόμαστε να συζητάμε; Αν είναι φασίστας; Ναι συγνώμη έχετε δίκιο. Δεν είναι. Είναι ΚΑΡΑφασίστας που είχε γράψει και σχόλια κατά των gay. Και αμέσως μετά την ανάδειξη του θέματος από αντιφασιστικές σελίδες, ο Κωτούλας κατέβασε το blog του.Μουρούτη στείλε μου κι άλλους τέτοιους, είναι ευκολάκια. YΓ. Η ποιότητα της δουλειάς του κ. Σαραντάκου νομίζω του προσφέρει έναν άλφα σεβασμό. Πως μιλάτε έτσι; Τον ξέρετε και από χθες τον άνθρωπο; Ξέρετε μπορείτε να διαφωνήσετε και να είστε αιχμηρός χωρίς να πετάτε καφριλίκια. Λίγη ευγένεια δεν βλάπτει.
Α! Και για τον κ. Κωτούλα έθεσαν θέμα πέρα από τον ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ, ΠΑΣΟΚ. Απλά λέω. Το Ισραηλιτικό συμβούλιο ζήτησε την απομάκρυνση του. Ξέρω ξερω. Σιωνιστικός δάχτυλος.
Είναι εγκάθετος ο δημοσιογράφος γιατί δεν ξέρει ότι σε αυτή τη χώρα ο λαγός λέει και καμιά μλκ για το λιοντάρι για να περνάει η ώρα. Εδώ ο άλλος φώναζε "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο" εντελώς αεριτζίδικα, στην υποστολή σημαίας του Τσίπρα κόλλησαν...
αρχικά ήμουν διαθετημένος να πιστέψω Αλέξη, αλλά ο φριτς έδωσε ολοκληρωμένη απάντηση...ας είναι...ο κόσμος αύριο θα έχει ξεχάσει το θέμα και ο Αλέξης θα επιστρέψει στις πρόβες για το ζιβάγκο του ανδρέα
Φαντάζεστε πόσο καλύτερη θα ήταν η ελληνική δημοκρατία αν είχαμε κι εδώ δημοσιογράφους σαν τον Michael Martens (που τον γράψανε «Μάρτινς» από λάθος); Φυσικά θα έμπαιναν σε δύσκολη θέση και πολλοί άλλοι πολιτικοί, όχι μόνο ο Τσίπρας.
Εξαισιο δειγμα δημοσιογραφιας επιπεδου απο τον κ Μαρτενς (δανειζομαι το λινκ που παρεθεσε καποιος παρακατω): http://www.faz.net/aktuell/politik/verschwoerungstheorien-die-bespruehten-griechen-12287059.htmlΠλουτος για τη γερμανικη δημοσιογραφια, πραγματικα, με την "σοβαρη" FAZ να μοιαζει ολοενα και περισσοτερο με την Bild. Κατα τα αλλα βεβαια, εφοσον καποιος αποφασισε να παει στο χορο δεν εχει αλλη επιλογη απο το να χορεψει.
@Ästhet 27.7.2013 | 14:25@paradiser jr 27.7.2013 | 21:05Συμφωνώ με τα όσα γράφει στο άρθρο του ο Michael Martens για την ανταπόκριση που βρίσκει η «Θεωρία Ψεκασμού» στην Ελλάδα και κάνει πολύ καλά που τα γράφει.Αν κρίνω μόνο από αυτό το άρθρο και από την περιπέτεια της συνέντευξης με τον Τσίπρα, ο Michael Martens είναι ένας πολύ καλός και θαρραλέος δημοσιογράφος.
Δεν ξέρω αν ο κύριος Martens είναι θαρραλέος ή όχι αλλά η FAZ έχει κατρακυλήσει τα τελευταία χρόνια όπως και η Welt. Αυτή τη στιγμή όλες οι "σοβαρές" και "εγκυρότατες" εφημερίδες παίζουν δυστυχώς ένα πολύ άσχημο παιχνίδι όσον αφορά το πλύσιμο εγκεφάλου με στόχο την ψήφο του Γερμανού για τις εκλογές του ομοσπονδιακού κοινοβουλίου και μάλιστα υπέρ της κυρίας Μέρκελ και των Φιλελευθέρων. Δυστυχώς και εδώ ο τύπος και η τηλεόραση προσπαθεί να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες. Μπορεί να μην το κάνουν τόσο χοντροειδώς όσο τα ΜΜΕ στην Ελλάδα αλλά το κάνουν και μάλιστα με επιτυχία. Άλλωστε και οι Σοσιαλδημοκράτες βοηθούν και αυτοί χωρίς να θέλουν να το συνειδειτοποιούν βάζοντας υποψήφιο για την καγκελαρία τον κύριο Steinbrück, τον οποίο ακόμα και τα μέλη του κόμματος θεωρούν ανάξιο για το αξίωμα. Το γεγονός ότι η κυβέρνηση θα έπρεπε να ταρακουνείται με τα σκάνδαλα των τελευταίων μηνών - Prism, Drohnen, Plagiat usw - δεν ανεβάζει δυστυχώς τα ποσοστά της αντιπολίτευσης. Ακόμα και η πρόταση των Πρασίνων για το νέο φορολογικό με μείωση του ποσοστού φορολόγησης των οικονομικά αδυνάτων με ταυτόχρονη άνοδο της φορολόγησης των υψηλών εισοδημάτων παρουσιάζεται από τις εφημερίδες του τύπου FAZ παρουσιάζεται με τρόπο πολύ διαστρεβλωμένο. Από την άλλη η Ελληνική πολιτική σκηνή συμβάλλει και εκείνη με τον "καλύτερο" τρόπο να καταδείξει την ψυχασθένεια και παθογενούσα ελληνική πραγματικότητα.
Πράγματι, όπως το θέτει και ο/η sogl, εσύ από την εμπειρία σου θεωρείς ότι μόνο 1-2 Έλληνες πιστεύουν τη θεωρία των ψεκασμών; Εγώ την έχω ακούσει και από υποτιθέμενους "μορφωμένους", που ξεκινάνε με τη φράση "κι εμένα μου τα έλεγαν και γέλαγα αλλά μετά σκέφτηκα ότι...". Κι όχι μια και δυο. Όπως επίσης και τη βεβαιότητα πολλών - στην εποχή του ίντερνετ και της άμεσης πρόσβασης στη πληροφορία - ότι ο Σόιμπλε έμεινε ανάπηρος από κουμπουριά απατημένου συζύγου που τον έπιασε στο κρεββάτι με τη γυναίκα του...
@Ästhet ναι, λέει ψέματα ότι υπάρχουν πολλοί Έλληνες που πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν ενώ στην πραγματικότητα υπάρχουν μόνο 600.000 (οι ψηφοφόροι του Καμένου). "Πολλοί" υποθέτω για σένα θα ήταν 10.000.000 και πάνω.
"Αν μου επιτρέπεται θα κάνω μια εικασία: πρόκειται περί παρεξήγησης. "Δεν το νομίζω. Σαν αποτυχημένη προσπάθεια συσπείρωσης του εκλογικού του κοινού μου φαίνεται:"δείτε πως χτυπάω το χέρι στο τραπέζι μπροστά στους κακούς τους Γερμανούς"
ΧΑΧΑ ... Η μονταζιέρα, την εποχή που δεν είχαν ακόμα εμφανιστεί οι υπολογιστές στα τυπογραφεία και στις εφημερίδες , ήταν ας πούμε ένα μεγάλο τραπέζι με φωτισμό όπου οι τυπογράφοι συνέθεταν φωτογραφίες , αποκόμματα , κείμενα κλπ (όπως θα τα μετακινούσαμε σήμερα στην οθόνη μας σε ένα πρόγραμμα υπολογιστή ) ώστε να κάνουν την μακέτα που θα πήγαινε για εκτύπωση (σε έντυπο , εφημερίδα κλπ) . Οι μονταζιέρες σταδιακά καταργήθηκαν στα τέλη του 1980 , αρχές 1990 όταν αναπτύχθηκαν οι υπολογιστές και τα προγράμματά επεξεργασίας. Παρόλα αυτά , εκεί στο Συριζα που επιμένουν στη δεκαετία του '80 , κάποιος να τους μιλήσει ότι η τεχνολογία και οι υπόλοιποι άνθρωποι έχουν προχωρήσει πλέον 30 χρόνια μπροστά .
...όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήρθε σε επαφή με τον ορθολογισμό (δεν τους κατηγορώ, όταν έφυγα για το μεταπτυχιακό μου στο εξωτερικό, έπαθα το ίδιο σοκ, έφαγα τα μούτρα μου και έστρωσα-το ανησυχητικό είναι πως παρά τα σουρεαλιστικά που λένε κατά καιρούς, πίστευα ότι αντιλαμβάνονταν την πραγματικότητα. Φαίνεται πως έκανα λάθος).
Δεν είναι ότι δεν αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα, απλά συντάσσονται με την εκδοχή της πραγματικότητας που αρέσει στους περισσότερους ψηφοφόρους. Γι'αυτό και οι στιγμές αμηχανίας όταν ξαφνικά πρέπει να απευθυνθούν σε κοινό με iq μεγαλύτερο του μπρόκολου. Ξέρεις ότι εκεί πρέπει να είσαι σοβαρός αλλά δεν θέλεις να χάσεις και τους ψηφοφόρους... Δύσκολη δουλειά!
to be fair, αυτό κάνουν όλα τα κόμματα, απλά κάποια έχουν την μεγάλη τύχη να είναι αντιπολίτευση οπότε η μη επαφή με την πραγματικότητα δεν έχει καμία επίπτωση.
If Mr, Tsipras, confronted with his own quotes, calls me "unethical", that might indeed say more about him then about me. Πηγή: www.lifo.grΟμολογώ ότι πέθανα στα γέλια. Έχουμε ξεχάσει τι θα πει δημοσιογράφος, με το Θέμο και το Star...
Εμ, ετσι είναι αυτά. Άρθρα της αυγής, ομιλίες και συνθήματα που απευθύνονται σε λοβοτομημένους που μόλις αποφοίτησαν από την κομματική νεολαία, και επίσημες θέσεις συνιστωσών και μη από το επίσημο site είναι πηγή ντροπής για αυτούς και κωμωδίας για τους άλλους για τα επόμενα 100 χρόνια. Κάτι παρόμοιο έπαθε και ο Σαμαράς btw, μετά την πρώτη εκλογή του όταν είχε πάει στη Γερμανία και των ρώτησαν για τις προεκλογικές του θέσεις, ούτε λίγο ούτε πολύ το πνεύμα της απάντησής του ήταν 'ε προεκλογικά λέμε και καμιά Μ... για να περνάει η ώρα'. Όχι ακριβώς φυσικά άλλα όποιος ψάξει θα τα βρει.Το πανελλήνιο ρεκόρ κωλοτούμπας Σαμαρά μάλλον θα συντριβεί στο άμεσο μέλλον.