Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
 

Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ παίρνει διαζύγιο από την Κάρι Μπράντσο

Το “Divorce” η νέα σειρά του ΗΒΟ δεν θυμίζει σε τίποτα το “Sex and the City” και η πρωταγωνίστριά του εγγυάται γι’ αυτό
THE LIFO TEAM
Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ επιστρέφει στις 9 Οκτώβρη με το “Divorce,” την πρώτη της σειρά στο HBO μετά το “Sex and the City.” Φωτο: Getty

Ποιος ξεχνά την Κάρι Μπράντσο, την αρθρογράφο που έγραφε για σχέσεις – άλλων και δικές της –, που τολμούσε να πηδά από ραντεβού σε ραντεβού, που αναζητούσε με μανία τον αληθινό έρωτα και που στο τέλος –μαζί με όλη την υπόλοιπη fancy ζωή της – πιάστηκε στα δίχτυα του “Mr Big”; Κανείς δεν την ξεχνά. Ούτε καν η ηθοποιός που την υποδύθηκε που ακόμη και σήμερα, στα 51 της πια, μετά από 19 χρόνια γάμου με τον επίσης ηθοποιό, Μάθιου Μπρόντερικ και 3 παιδιά μαζί του, στο (τηλεοπτικό) συλλογικό ασυνείδητο έχει απολύτως ταυτιστεί με την «Κάρι». Την πολυσχιδή, επιπόλαιη, πάντα αξιαγάπητη και πάντα διαθέσιμη για νέες περιπέτειες «αρχηγό» της γυναικοπαρέας του “Sex and The City”.

 

Ωστόσο, αυτός ο ρόλος ανήκει στο παρελθόν. Στις 9 Οκτωβρίου, 12 χρόνια μετά τους τίτλους τέλους στη σειρά, η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ επιστρέφει στο ΗΒΟ με κάτι που πρακτικά είναι η πικρή κορύφωση όλου εκείνου του ερωτικού πανηγυριού του “Sex and The City”. Στο “Divorce” («Διαζύγιο»), η Πάρκερ υποδύεται την Φράνσις, έναν κόντρα ρόλο για το είδος γυναίκας που αντιπροσώπευε η Κάρι. Η Φράνσις ζει στα προάστια και όχι στην πόλη, είναι παντρεμένη χρόνια, εργάζεται στον τομέα της διαφήμισης και βλέπει τα όνειρα της να υποτάσσονται στην δύσκολη οικονομική συγκυρία.  Σ’ αυτή τη σειρά ο –όχι για πολύ ακόμη – σύζυγος της, ο Ρόμπερτ (σ.σ.: τον υποδύεται ο Τόμας Χέιντεν Τσερτς) είναι ένας επιχειρηματίας του real estate σε μια εξαιρετικά κακή περίοδο και οι δυο τους μαζί απέχουν πολύ από το παραμυθένιο ιδανικό του ρομαντικού γάμου. Η Φράνσις τον έχει απατήσει, είναι νάρκισσος, επικριτική όσο δεν παίρνει, χειριστική όσο δεν αντέχεται. Είναι μια απολύτως γήινη, γεμάτη πάθη και άκρως γοητευτική ύπαρξη.

 

Όσοι την γνωρίζουν καλά, λένε ότι θα το καταλάβαιναν αν αποφάσιζε να μην επιστρέψει ξανά στην τηλεόραση. Δεν έχει πλέον να αποδείξει κάτι, σχεδόν μπορεί να αναπαυθεί στις τηλεοπτικές δάφνες του "Sex and the City" και στα χρήματα που εξακολουθεί να βγάζει από τη δημοφιλία του χαρακτήρα που υποδύθηκε και από τις παράλληλες επιχειρηματικές δραστηριότητες της.

 

«Ακόμη γνωρίζομαι μαζί της», λέει για τη γυναίκα που υποδύεται η Πάρκερ, ξεκαθαρίζοντας ότι πρόκειται για έναν χαρακτήρα έτη φωτός μακριά από την Κάρι. Εδώ και χρόνια η Πάρκερ επιθυμούσε να κάνει μία σειρά που θα μιλούσε για τις μακροχρόνιες σχέσεις, για το πώς είναι να ωριμάζεις μαζί με τον άλλον, για τις δύσκολες συζητήσεις που μόνο μεταξύ μεσήλικων φίλων γίνονται, όταν η ωριμότητα σε ωθεί να αναμετρηθείς με ειλικρίνεια με τις επιλογές σου, ειδικά σε επίπεδο σχέσεων. «Η σειρά αντανακλά την ενδοσκόπηση και την αναγνώριση, ζωτικά στοιχεία ενός γάμου μετά από 15-20 χρόνια», λέει η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, η οποία υπογράφει και την παραγωγή του “Divorce”.

 

«Είναι πραγματικά ένα κομβικό σημείο στη ζωή ενός ανθρώπου. Είναι το σημείο που αρχίζεις να σκέφτεσαι σοβαρά τις σχέσεις, τον χρόνο που ξόδεψες, το τι πραγματικά προέκυψε από αυτές και το τι πραγματικά θες να κάνεις στο σημείο που βρίσκεσαι τώρα», εξηγεί η Πάρκερ, η οποία μετά το “Sex and the City”  - η αλήθεια είναι – δεν αναζήτησε κάποιο άλλο ρόλο, κάποιο νέο τηλεοπτικό εγχείρημα. Όταν μάλιστα τη ρωτούσαν ποιος θα είναι ο επόμενος μεγάλος ρόλος και με τι είδους σειρά θα επέστρεφε στην τηλεόραση, το απέκλειε, σχεδόν κατηγορηματικά.

 

Από αριστερά: Kristin Davis, Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall και Cynthia Nixon στην ταινία “Sex and the City” του 2008. Φωτο: Craig Blankenhorn/New Line Cinema
Από αριστερά: Kristin Davis, Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall και Cynthia Nixon στην ταινία “Sex and the City” του 2008. Φωτο: Craig Blankenhorn/New Line Cinema

 

Άλλωστε, όπως εξηγεί, το να ανατρέφεις τρία παιδιά (τις δίδυμες, Μάριον και Τάμπιθα, 7 ετών και τον Τζέιμς –Γουίλκι, 13) το ωράριο της τηλεόρασης είναι κάτι περισσότερο απαιτητικό. Μέχρι σήμερα, και πάντα μετά την «Κάρι», η Πάρκερ δεν είχε ανακαλύψει κάτι που να την ιντριγκάρει, τόσο ώστε να μπει ξανά σ’ αυτούς τους φρενιτιώδεις ρυθμούς. Και το ομολογεί χωρίς ενοχές. «Όταν βρίσκεσαι σε ένα σημείο στη ζωή σου που μπορείς να επιλέγεις και κυρίως να επιλέγεις να λες όχι, είναι ωραίο», ομολογεί.  

 

Μέχρι τώρα, πέρα από τη σειρά, η Πάρκερ γύρισε δύο ταινίες “Sex and the City”, απέσπασε μία Χρυσή Σφαίρα για τον ρόλο της στο “The Family Stone”, πρωταγωνίστησε στην προσεγμένη, αλλά όχι σούπερ επιτυχημένη ταινία “Smart People” το 2008 και έκανε ακόμη κάποιες μικρότερες δουλειές. Με λίγα λόγια, ποτέ δεν έφυγε από το προσκήνιο, ποτέ δεν έπαψε να είναι δημοφιλής, αλλά και ποτέ δεν «σκότωσε» τον χαρακτήρα της «Κάρι», που την έκανε διάσημη και πλούσια.

 

Συν τοις άλλοις, η Πάρκερ έχει κι άλλες ασχολίες –και μπίζνες- να διοικεί. Είναι αντιπρόεδρος του New York City Ballet και αφιερώνει μεγάλο μέρος της μέρας της σε δραστηριότητες που προάγουν τον πολιτισμό. Επίσης, έχει τη δική της σειρά παπουτσιών, τη γνωστή “SJP”, τη δική της σειρά αρωμάτων και καλλυντικών, που ήδη από το 2014 πωλείται σε επιλεγμένα καταστήματα με είδη ομορφιάς, οπότε, ποτέ δεν έμεινε άπραγη. Εννοείται, φυσικά, κεφαλαιοποιώντας την αναγνωρισιμότητα που της πρόσφερε το “Sex and the City” και την επιρροή που η σειρά άσκησε – και δια των επαναλήψεων εξακολουθεί να ασκεί – στον γυναικόκοσμο.  

 

Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, μπροστά δεξιά με άλλα μέλη του καστ της σειράς του 1980 “Square Pegs.” Φωτο: ELP Communications
Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, μπροστά δεξιά με άλλα μέλη του καστ της σειράς του 1980 “Square Pegs.” Φωτο: ELP Communications

 

Κατά την ίδια, οι χαρακτήρες του “Divorce” ανήκουν στη μεσαία τάξη, αν και η σειρά, μάλλον καταπιάνεται με τη ζωή ενός ζευγαριού της ανώτερης μεσαίας τάξης, σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, τη μόρφωση, τις συναναστροφές. Αν ο “Mr Big” του “Sex and the City” αναπαριστούσε ένα ανδρικό πρότυπο της δεκαετίας του ’90, ο Ρόμπερτ, με τα χρέη και τις αναποδιές του, αναπαριστά τον μέσο Ευρωπαίο, που εν μέσω κρίσης, με πίκρα διαπιστώνει ότι τα πράγματα πλέον δεν λειτουργούν, όπως κάποτε και κυρίως, όπως θα ήθελε.

 

 

Την ίδια στιγμή, η Πάρκερ, πάντα καλοντυμένη, φουριόζα, ευγενής, αλλά και γνωρίζοντας να κρατά τις αποστάσεις με θαυμαστές που τη συναντούν στον δρόμο, εξακολουθεί να θυμίζει την πιο real life εκδοχή της «Κάρι». Μιας γυναίκας που γνωρίζει καλά να κινείται και να ελίσσεται στους ρυθμούς της Νέας Υόρκης και μιας ηθοποιού που μετά την τόση επιτυχία εξακολουθεί να έχει άγχος για την πρεμιέρα του νέου τηλεοπτικού εγχειρήματος της τον Οκτώβριο.

 

«Πάντα είμαι γεμάτη άγχος. Είναι σα να βλέπεις το παιδί σου στο προαύλιο του σχολείου. Θες να του φερθούν καλά. Κι αν δεν συμβεί αυτό, τότε νιώθεις φρικτά», λέει, αναφερόμενη στην πρεμιέρα του “Divorce”.  Μοιάζει να απολαμβάνει το χάσμα ανάμεσα στην πλοκή της σειράς και στην πραγματικότητα που χρόνια βιώνει ως σύζυγος του Μάθιου Μπρόντερικ, παρατηρούν τα ξένα μέσα. «Η Φράνσις είναι μια γυναίκα που δεν υπήρξε ποτέ μητέρα μόνη με παιδιά, γυναίκα μόνη με ένα χρέος να διαχειριστεί, οπότε πιστεύω ότι όλο αυτό θα είναι ενδιαφέρον, έστω και ως εμπειρία από… απόσταση».

 

 

Όσοι την γνωρίζουν καλά, λένε ότι θα το καταλάβαιναν αν αποφάσιζε να μην επιστρέψει ξανά στην τηλεόραση. Δεν έχει πλέον να αποδείξει κάτι, σχεδόν μπορεί να αναπαυθεί στις τηλεοπτικές δάφνες του “Sex and the City” και στα χρήματα που εξακολουθεί να βγάζει από τη δημοφιλία του χαρακτήρα που υποδύθηκε και από τις παράλληλες επιχειρηματικές δραστηριότητες της.

 

Η Πάρκερ δηλώνει μεν τρομοκρατημένη για το πώς θα φανεί στους τηλεθεατές αυτός ο νέος ρόλος, αλλά και έτοιμη να τον φέρει εις πέρας, ακριβώς επειδή της προσέφερε, μετά από καιρό, αυτή την απολαυστική ζάλη που της είχε εμπνεύσει ο χαρακτήρας της «Κάρι».

 

«Αυτό που θα δείτε, δεν είναι η Κάρι στα… προάστια. Η Κάρι που από την πόλη μετακόμισε σε νέο περιβάλλον. Είναι κάτι άλλο, εντελώς διαφορετικό», λέει γνωρίζοντας ότι άργησε να κάνει το επόμενο βήμα της. Ότι υποδύθηκε την Μπράντσο για τόσο πολύ καιρό, που οι τηλεθεατές σχεδόν πείστηκαν πια ότι αυτή και η ηρωίδα του “Sex and the City” είναι το ίδιο πρόσωπο. Όχι, λέει. Κάτι καινούριο, έρχεται με το “Divorce”, λέει. Και αισθάνεται την ανάγκη να τονίσει εκ των προτέρων ότι είναι τόσο δυνατή η σειρά, που ίσως πια να την ταυτίσουν με τη Φράνσις. Μετά την πρεμιέρα θα ξέρουμε. 

 

 

 

Με στοιχεία από τους New York Times 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

5 πράγματα που δεν ξέρεις για την Sarah Jessica Parker (η οποία επιστρέφει ορμητικά)

Tabloid5 πράγματα που δεν ξέρεις για την Sarah Jessica Parker (η οποία επιστρέφει ορμητικά)

Αν και το Sex and the City είναι προ πολλού παρελθόν, η σταρ του εξακολουθεί να γοητεύει και να απασχολεί τα media σα να μη πέρασε μια μέρα. Τώρα, υπάρχει και λόγος.
21.3.2016
73 καταιγιστικές ερωτήσεις μέσα στο καταπληκτικό σπίτι της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ

Πρόσωπα73 καταιγιστικές ερωτήσεις μέσα στο καταπληκτικό σπίτι της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ

Θεωρεί ωραιότερη χώρα του κόσμου την Ελλάδα και αγαπά το κοκορέτσι
5.3.2016
Δείτε τη νέα σειρά παπουτσιών της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΔείτε τη νέα σειρά παπουτσιών της Σάρα Τζέσικα Πάρκερ

Υπέκυψε στην αυτονόητη απαίτηση του καταναλωτικού κοινού, μετά από πολλά χρόνια
Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ υπερασπίζεται την πολυσυζητημένη εμφάνιση της Μαντόνα

ΆνθρωποιΗ Σάρα Τζέσικα Πάρκερ υπερασπίζεται την πολυσυζητημένη εμφάνιση της Μαντόνα

" Έχουμε δημοκρατία, εκτός κι αν υπάρχει κάποιος που λέει σε έναν άντρα ή μια γυναίκα τι μπορεί να φορά και τι όχι"
9.5.2016
Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ σε ένα ριάλιτι για μπαλέτο

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΗ Σάρα Τζέσικα Πάρκερ σε ένα ριάλιτι για μπαλέτο

Ένας αξιοσέβαστος θεσμός της Νέας Υόρκης δέχτηκε να παρουσιαστεί στην τηλεόραση (με τους όρους της)

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παιδικά καλλιστεία: Πού καταλήγουν οι ανήλικες εστεμμένες της trash αμερικανικής τηλεόρασης;

Τηλεόραση Παιδικά καλλιστεία: Πού καταλήγουν οι ανήλικες εστεμμένες της trash αμερικανικής τηλεόρασης;

Η εξέλιξη των κοριτσιών που πριν από 20 χρόνια ωθούνταν από τις μητέρες τους σε μια τρελή ανατριχιαστική κούρσα ομορφιάς είναι μάλλον αναπάντεχη
17.9.2018
Γιατί αυτό που έγινε στο Next Top Model ήταν υποκριτικό, αλλά τελικά σωστό

Τηλεόραση Γιατί αυτό που έγινε στο Next Top Model ήταν υποκριτικό, αλλά τελικά σωστό

Το αστείο με τις πλαστικές επεμβάσεις και την κατά παραγγελίαν ομορφιά στο ελληνικό τηλεοπτικό σύμπαν τέλειωσε χθες. Άτσαλα, άγαρμπα, αλλά κάποιος είπε φωναχτά, αυτό που σκέφτονται όλοι.
11.9.2018
Ο γκέι, ο macho, η ευτραφής: Tα στερεότυπα ενός μεσημεριανάδικου

Τηλεόραση Ο γκέι, ο macho, η ευτραφής: Tα στερεότυπα ενός μεσημεριανάδικου

Οι τηλεοπτικοί αστέρες της μεσημβρίας, το άκομψο άνοιγμα τους στο "διαφορετικό" και η αναγκαιότητα της ύπαρξης κλισέ συνεργατών.
8.8.2018
Η απόδραση και ο φόνος μιας ομάδας εκκεντρικών Γερμανών Ροβινσώνων στα νησιά Galapagos

Τηλεόραση Η απόδραση και ο φόνος μιας ομάδας εκκεντρικών Γερμανών Ροβινσώνων στα νησιά Galapagos

Ένα συναρπαστικό ντοκιμαντέρ για το μυστήριο που τυλίγει μια μικρή ομάδα φυγάδων, κυριολεκτικά χαμένη στον παράδεισο.
19.7.2018
 Όνειρο ήταν ευτυχώς

Τηλεόραση Όνειρο ήταν ευτυχώς

Τίποτα δεν σε κάνει να απωθήσεις κάθε νοσταλγία για το «εύρωστο» και «ανέμελο» παρελθόν όσο οι επαναλήψεις παλιών σίριαλ που στοιχειώνουν αιωνίως το θερινό τηλεοπτικό πρόγραμμα
13.7.2018
Ρεπορτάζ: Τι συμβαίνει στην ΕΡΤ - Πληθαίνουν οι καταγγελίες και οι παραιτήσεις

Τηλεόραση Ρεπορτάζ: Τι συμβαίνει στην ΕΡΤ - Πληθαίνουν οι καταγγελίες και οι παραιτήσεις

Πολλοί δημοσιογράφοι και εργαζόμενοί της κρατικής τηλεόρασης περιγράφουν μια κατάσταση διάλυσης, όπου τίποτα δεν λειτουργεί σωστά και ονοματίζουν την τριανδρία που φαίνεται να έχει την απόλυτη εξουσία της
27.6.2018
Όταν ο Άντονι Μπουρνταίν είχε έρθει στη Νάξο

Τηλεόραση Όταν ο Άντονι Μπουρνταίν είχε έρθει στη Νάξο

Τα αρνητικά, τα θετικά και μερικές σκέψεις
8.6.2018
Τα γιαπωνέζικα γλυκά του λαίμαργου Κάνταρο σε μία σειρά που δεν έχεις ξαναδεί

Τηλεόραση Τα γιαπωνέζικα γλυκά του λαίμαργου Κάνταρο σε μία σειρά που δεν έχεις ξαναδεί

Η γιαπωνέζικη σειρά του Netflix παρουσιάζει με μοναδικό τρόπο την κουλτούρα του φαγητού των manga και των anime
3.6.2018
Πώς και γιατί η ΕΡΤ δεν μου έδωσε ούτε καν διαπίστευση για το πανηγυράκι της Εurovision

Τηλεόραση Πώς και γιατί η ΕΡΤ δεν μου έδωσε ούτε καν διαπίστευση για το πανηγυράκι της Εurovision

Δεν είναι ο αποκλεισμός της Τερζή από τον τελικό της Eurovision που θα έπρεπε να μας απασχολεί, αλλά οι «κράτος εν κράτει» μέθοδοι της ΕΡΤ που εφαρμόζονται ακόμα και σε έναν διαγωνισμό τραγουδιού / κιτς πανηγυράκι.
9.5.2018
Τι σημαίνουν όλες αυτές οι άγνωστες λέξεις που ακούγαμε στο «Masterchef»;

Τηλεόραση Τι σημαίνουν όλες αυτές οι άγνωστες λέξεις που ακούγαμε στο «Masterchef»;

Ένα μικρό λεξικό μαγειρικών εννοιών και τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν στο επιτυχημένο ριάλιτι, με αφορμή τον αποψινό τελικό
7.5.2018
«Πώς να ντυθείτε για να σας παρενοχλήσουν σεξουαλικά στη δουλειά»

Τηλεόραση «Πώς να ντυθείτε για να σας παρενοχλήσουν σεξουαλικά στη δουλειά»

Για κάποιες εκπομπές στην ελληνική τηλεόραση το #metoo πέρασε προφανώς τελείως απαρατήρητο.
4.5.2018
Μας λένε ψέματα οι τηλεοπτικές μαγειρικές εκπομπές ή απλώς χάσαμε τη γεύση μας;

Τηλεόραση Μας λένε ψέματα οι τηλεοπτικές μαγειρικές εκπομπές ή απλώς χάσαμε τη γεύση μας;

«Εγώ με τις κότες δεν κάνω διάλογο. Κάνω μόνο ζωμό»..!
24.4.2018
Άνθρωποι που έχουν βιώσει μεγάλες απώλειες μιλούν στο φακό

Τηλεόραση Άνθρωποι που έχουν βιώσει μεγάλες απώλειες μιλούν στο φακό

Η Πέννυ Παναγιωτοπούλου και η Φωτεινή Τσαλίκογλου μιλούν στον Άρη Δημοδίκη για μια αληθινά ξεχωριστή εκπομπή που αναδεικνύει « το μαγικό των ανθρώπων»
15.4.2018
Ξέρατε ότι υπάρχουν «επαγγελματίες» παίκτες τηλεπαιχνιδιών;

Τηλεόραση Ξέρατε ότι υπάρχουν «επαγγελματίες» παίκτες τηλεπαιχνιδιών;

Μιλήσαμε με έναν από αυτούς καθώς και με μία υπεύθυνη κάστινγκ και μάθαμε περισσότερα για το πώς λειτουργεί ο κόσμος των τηλεπαιχνιδιών στην Ελλάδα
9.4.2018
Το σκηνοθετικό τρικ με τα μάτια του «Ιησού από τη Ναζαρέτ»

Τηλεόραση Το σκηνοθετικό τρικ με τα μάτια του «Ιησού από τη Ναζαρέτ»

Ο Φράνκο Τζεφιρέλι ήξερε πού να ποντάρει για να αιχμαλωτίσει για πάντα τους τηλεθεατές στο βλέμμα του "Ιησού", όπως τον οραματίστηκε ο ίδιος, τουλάχιστον
6.4.2018

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ