12:20 το πρωί, έχω από το Δημαρχείο Κορυδαλλού. Το μήνυμα που λαβαίνω στο κινητό είναι από τον Γιώργο Αραβαντινό. Βρίσκεται ήδη μέσα στις φυλακές με τον πατέρα του, Αντώνη Αραβαντινό. Έχει δώσει εντολή να μας αφήσουν να περάσουμε την πύλη και μας δίνει οδηγίες πώς να τον βρούμε. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
12:20 το πρωί, έχω από το Δημαρχείο Κορυδαλλού. Το μήνυμα που λαβαίνω στο κινητό είναι από τον Γιώργο Αραβαντινό. Βρίσκεται ήδη μέσα στις φυλακές με τον πατέρα του, Αντώνη Αραβαντινό. Έχει δώσει εντολή να μας αφήσουν να περάσουμε την πύλη και μας δίνει οδηγίες πώς να τον βρούμε. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

12:30. Έξω ακριβώς από μια τεραστίων διαστάσεων μπλε πόρτα. Φαίνεται φρεσκοβαμμένη, το ίδιο και μια γαλανόλευκη σημαία στον τοίχο αριστερά της πόρτας. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
12:30. Έξω ακριβώς από μια τεραστίων διαστάσεων μπλε πόρτα. Φαίνεται φρεσκοβαμμένη, το ίδιο και μια γαλανόλευκη σημαία στον τοίχο αριστερά της πόρτας. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Τριγύρω υπερυψωμένοι τοίχοι με συρματοπλέγματα. Ένα φρούριο και ένας φύλακας από ψηλά να μας παρατηρεί. Μας ανοίγει την πόρτα για να μπούμε. Δεν περνάμε από έλεγχο, προσπερνάμε το τοιχάκι και προχωράμε στο μακρύ διάδρομο που χωρίζει δύο προαύλια με κάγκελα. Στο δεξί προαύλιο κάποια πρόσωπα με παρατηρούν. Άλλοι παίζουν μπάσκετ, άλλοι τρέχουν και άλλοι κάθονται μόνοι τους στα παγκάκια κοιτώντας στο κενό. Ο κρατούμενος με τον οποίο έρχομαι πρόσωπο με πρόσωπο φοράει γκρι φούτερ, μαύρο σορτάκι και γυαλιά ηλίου. Τα μάτια του δεν φαίνονται, αλλά τα νιώθω να με περιεργάζονται. Με κοιτάζει τόσο επίμονα που αναγκάζομαι να στρέψω το βλέμμα μου αλλού. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Τριγύρω υπερυψωμένοι τοίχοι με συρματοπλέγματα. Ένα φρούριο και ένας φύλακας από ψηλά να μας παρατηρεί. Μας ανοίγει την πόρτα για να μπούμε. Δεν περνάμε από έλεγχο, προσπερνάμε το τοιχάκι και προχωράμε στο μακρύ διάδρομο που χωρίζει δύο προαύλια με κάγκελα. Στο δεξί προαύλιο κάποια πρόσωπα με παρατηρούν. Άλλοι παίζουν μπάσκετ, άλλοι τρέχουν και άλλοι κάθονται μόνοι τους στα παγκάκια κοιτώντας στο κενό. Ο κρατούμενος με τον οποίο έρχομαι πρόσωπο με πρόσωπο φοράει γκρι φούτερ, μαύρο σορτάκι και γυαλιά ηλίου. Τα μάτια του δεν φαίνονται, αλλά τα νιώθω να με περιεργάζονται. Με κοιτάζει τόσο επίμονα που αναγκάζομαι να στρέψω το βλέμμα μου αλλού. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Δεξιά υπάρχει ένα αρχαίο πλοίο σε τοιχογραφία. Αργοναυτικό. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Δεξιά υπάρχει ένα αρχαίο πλοίο σε τοιχογραφία. Αργοναυτικό. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Περνάμε το γραφείο του Αρχιφύλακα που βλέπει στο χώρο που συναντιούνται οι κρατούμενοι με τους δικηγόρους. Ο Αντώνης Αραβαντινός παρακολουθεί προσηλωμένος στον υπολογιστή του τον αγώνα Κερατσίνι-Φαληρικό της προηγούμενης μέρας. «Έφαγε τρία γκολάκια η Προοδευτική», λέει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Περνάμε το γραφείο του Αρχιφύλακα που βλέπει στο χώρο που συναντιούνται οι κρατούμενοι με τους δικηγόρους. Ο Αντώνης Αραβαντινός παρακολουθεί προσηλωμένος στον υπολογιστή του τον αγώνα Κερατσίνι-Φαληρικό της προηγούμενης μέρας. «Έφαγε τρία γκολάκια η Προοδευτική», λέει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Ο Αντώνης ο σωματοφύλακας είναι ψηλός, φοράει μαύρο στενό μπουφάν και γκρίζο σκουφάκι και τα μαλλιά του έχουν γίνει ένα με τα γένια του. Είναι μέσα για ανθρωποκτονία, ληστείες και ναρκωτικά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Ο Αντώνης ο σωματοφύλακας είναι ψηλός, φοράει μαύρο στενό μπουφάν και γκρίζο σκουφάκι και τα μαλλιά του έχουν γίνει ένα με τα γένια του. Είναι μέσα για ανθρωποκτονία, ληστείες και ναρκωτικά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

-Αντώνη, πόσες φορές έχεις μπει φυλακή; 
-Εννέα.
-Πότε σε έπιασαν για πρώτη φορά;
-Όταν ήμουν δεκαεπτά. Για ναρκωτικά.
-Τώρα έχεις καθαρίσει;
-Μια ζωή, από δεκαεπτά χρονών μέσα είμαι, έχω πάει πενήντα δύο παλικάρι μου, τι να καθαρίσω;
-Αντώνη, πόσες φορές έχεις μπει φυλακή; -Εννέα. -Πότε σε έπιασαν για πρώτη φορά; -Όταν ήμουν δεκαεπτά. Για ναρκωτικά. -Τώρα έχεις καθαρίσει; -Μια ζωή, από δεκαεπτά χρονών μέσα είμαι, έχω πάει πενήντα δύο παλικάρι μου, τι να καθαρίσω;

Ο Αραβαντινός τον προτρέπει να πει την ιστορία με το μηχανάκι. 
-Έπαιρνα κάποια στιγμή Αρντάν και έριξα στο ντεπόζιτο της μηχανής μερικά, επειδή κολλούσε το μηχανάκι, μήπως πάει πιο γρήγορα. Και μια φορά που ήμουνα πιωμένος πάω στον Ερυθρό, στο νοσοκομείο, να πάρω χάπια και την ώρα που περίμενα ήρθε ένα ασθενοφόρο με έναν ασθενή, βούτηξα το ασθενοφόρο, έκλεισα τις πόρτες και τους ασύρματους και έκανα βόλτες στην Αθήνα. Είχα πιει πολλά Αρντάν, σαράντα κομμάτια. 
-Τι το έκανες το ασθενοφόρο;
-Το παρκάρισα έξω από το Βυζάντιο, την καφετέρια, και πήγα να πιώ καφέ. Ε, ήρθαν οι ζητάδες, με άρπαξαν και μέχρι να φτάσω στο τμήμα με έλιωσαν στο ξύλο.   
-Πόσο καιρό έχεις ακόμα εδώ μέσα Αντώνη;
-Έχω έντεκα χρόνια ακόμα και μια αναστολή άλλα δέκα. 
-Γιατί ποιο λόγο είσαι μέσα;
-Μου ρίξανε 10 χρόνια για έναν κωλόπουστα. Του έριξα τρεις μαχαιριές.
-Γιατί τον μαχαίρωσες;
-Γιατί με έκλεψε, μου πήρε δεκαπέντε κουτιά υπνοστεντόν.  
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Ο Αραβαντινός τον προτρέπει να πει την ιστορία με το μηχανάκι. -Έπαιρνα κάποια στιγμή Αρντάν και έριξα στο ντεπόζιτο της μηχανής μερικά, επειδή κολλούσε το μηχανάκι, μήπως πάει πιο γρήγορα. Και μια φορά που ήμουνα πιωμένος πάω στον Ερυθρό, στο νοσοκομείο, να πάρω χάπια και την ώρα που περίμενα ήρθε ένα ασθενοφόρο με έναν ασθενή, βούτηξα το ασθενοφόρο, έκλεισα τις πόρτες και τους ασύρματους και έκανα βόλτες στην Αθήνα. Είχα πιει πολλά Αρντάν, σαράντα κομμάτια. -Τι το έκανες το ασθενοφόρο; -Το παρκάρισα έξω από το Βυζάντιο, την καφετέρια, και πήγα να πιώ καφέ. Ε, ήρθαν οι ζητάδες, με άρπαξαν και μέχρι να φτάσω στο τμήμα με έλιωσαν στο ξύλο. -Πόσο καιρό έχεις ακόμα εδώ μέσα Αντώνη; -Έχω έντεκα χρόνια ακόμα και μια αναστολή άλλα δέκα. -Γιατί ποιο λόγο είσαι μέσα; -Μου ρίξανε 10 χρόνια για έναν κωλόπουστα. Του έριξα τρεις μαχαιριές. -Γιατί τον μαχαίρωσες; -Γιατί με έκλεψε, μου πήρε δεκαπέντε κουτιά υπνοστεντόν. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Είναι η ώρα του μεσημεριανού και ο Αραβαντινός μας λέει να τον ακολουθήσουμε στο χώρο που οι κρατούμενοι μαζεύονται για να φάνε. «Τι έχει το μενού;» ρωτάω τρεις κρατούμενους που μοιράζουν το φαγητό. «Μακαρόνια με σάλτσα και κρέας», λέει ο πρώτος. Ο δεύτερος προσπαθεί να κρυφτεί, φωνάζει «μην με βγάλετε φωτογραφία, δεν θέλω». Του εξηγούμε ότι έτσι κι αλλιώς δεν επιτρέπεται να βγάλουμε πρόσωπα. «Να είχαμε και καμία μπιρίτσα» λέει ο τρίτος που φαίνεται πιο ομιλητικός. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Είναι η ώρα του μεσημεριανού και ο Αραβαντινός μας λέει να τον ακολουθήσουμε στο χώρο που οι κρατούμενοι μαζεύονται για να φάνε. «Τι έχει το μενού;» ρωτάω τρεις κρατούμενους που μοιράζουν το φαγητό. «Μακαρόνια με σάλτσα και κρέας», λέει ο πρώτος. Ο δεύτερος προσπαθεί να κρυφτεί, φωνάζει «μην με βγάλετε φωτογραφία, δεν θέλω». Του εξηγούμε ότι έτσι κι αλλιώς δεν επιτρέπεται να βγάλουμε πρόσωπα. «Να είχαμε και καμία μπιρίτσα» λέει ο τρίτος που φαίνεται πιο ομιλητικός. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Στο προαύλιο κάποιοι παίζουν ποδόσφαιρο. Τους βλέπω χαρούμενους και χαμογελαστούς, φαίνεται να διασκεδάζουν. Λίγο πιο πέρα ένας τύπος κάνει πους-απ, με ένταση. Ανεβαίνουμε την πράσινη εξωτερική σκάλα και ο Αραβαντινός θα μας δείξει ένα σύνθημα που υπάρχει σε έναν τοίχο, ακριβώς κάτω από τα εμβλήματα των ελληνικών ομάδων. Ο Ολυμπιακός σε περίοπτη θέση και λίγο πιο δίπλα ο Παναθηναϊκός, ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΚ. «Η πλειοψηφία των φυλακισμένων είναι Ολυμπιακοί, γύρω στο 80%» μας λέει με υπερηφάνεια. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Στο προαύλιο κάποιοι παίζουν ποδόσφαιρο. Τους βλέπω χαρούμενους και χαμογελαστούς, φαίνεται να διασκεδάζουν. Λίγο πιο πέρα ένας τύπος κάνει πους-απ, με ένταση. Ανεβαίνουμε την πράσινη εξωτερική σκάλα και ο Αραβαντινός θα μας δείξει ένα σύνθημα που υπάρχει σε έναν τοίχο, ακριβώς κάτω από τα εμβλήματα των ελληνικών ομάδων. Ο Ολυμπιακός σε περίοπτη θέση και λίγο πιο δίπλα ο Παναθηναϊκός, ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΚ. «Η πλειοψηφία των φυλακισμένων είναι Ολυμπιακοί, γύρω στο 80%» μας λέει με υπερηφάνεια. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Στον τρίτο όροφο των φυλακών. Οι διάδρομοι είναι γεμάτοι κόσμο. Ο αρχιφύλακας ανοίγει ένα-ένα τα κελιά για να τα δούμε. Φαίνονται περιποιημένα, μικροσκοπικά, αλλά οι κρατούμενοι φαίνεται να έχουν δημιουργήσει το δικό τους σπιτικό στο καθένα από αυτά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Στον τρίτο όροφο των φυλακών. Οι διάδρομοι είναι γεμάτοι κόσμο. Ο αρχιφύλακας ανοίγει ένα-ένα τα κελιά για να τα δούμε. Φαίνονται περιποιημένα, μικροσκοπικά, αλλά οι κρατούμενοι φαίνεται να έχουν δημιουργήσει το δικό τους σπιτικό στο καθένα από αυτά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Δύο άτομα στο κάθε κελί, ένα τραπεζάκι με δύο καρέκλες, μια μικρή κουζίνα, ένα λουτρό ίσα-ίσα για ένα άτομο. Στο κάθε κρεβάτι και μια τηλεόραση πλάσμα. «Αντικαταστήσαμε  τις παλιές τηλεοράσεις με πλάσμα γιατί τις άνοιγαν και έκρυβαν διάφορα πράγματα μέσα» μας λέει. Ναρκωτικά, μου δίνει να καταλάβω. 
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Δύο άτομα στο κάθε κελί, ένα τραπεζάκι με δύο καρέκλες, μια μικρή κουζίνα, ένα λουτρό ίσα-ίσα για ένα άτομο. Στο κάθε κρεβάτι και μια τηλεόραση πλάσμα. «Αντικαταστήσαμε τις παλιές τηλεοράσεις με πλάσμα γιατί τις άνοιγαν και έκρυβαν διάφορα πράγματα μέσα» μας λέει. Ναρκωτικά, μου δίνει να καταλάβω. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Προχωράμε σε ένα δεύτερο κελί, όπου κάθεται στα σκοτεινά ένας ψηλός γίγαντας. Αθώος στον πρόσωπο όσο δεν πάει. Κάθεται στο γραφειάκι του και ζωγραφίζει. Παντού μέσα στο κελί ζωγραφιές. Μας κοιτάει και χαμογελάει. «Τι κάνετε;» τον ρωτάω στον πληθυντικό. «Καλά, κύριε, πολύ καλά» απαντάει ευγενικά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Προχωράμε σε ένα δεύτερο κελί, όπου κάθεται στα σκοτεινά ένας ψηλός γίγαντας. Αθώος στον πρόσωπο όσο δεν πάει. Κάθεται στο γραφειάκι του και ζωγραφίζει. Παντού μέσα στο κελί ζωγραφιές. Μας κοιτάει και χαμογελάει. «Τι κάνετε;» τον ρωτάω στον πληθυντικό. «Καλά, κύριε, πολύ καλά» απαντάει ευγενικά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

-Εσείς τα έχετε ζωγραφίσει όλα αυτά;
-Μάλιστα, κύριε.
-Ωραία δουλειά, ζωγραφίζετε χρόνια;
-Σας ευχαριστώ πολύ. Ναι, ζωγραφίζω από μικρό παιδί (κοκκινίζει).
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
-Εσείς τα έχετε ζωγραφίσει όλα αυτά; -Μάλιστα, κύριε. -Ωραία δουλειά, ζωγραφίζετε χρόνια; -Σας ευχαριστώ πολύ. Ναι, ζωγραφίζω από μικρό παιδί (κοκκινίζει). Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Λίγο πιο κάτω βλέπουμε στους τοίχους ζωγραφισμένες με μολύβι τέσσερις Καρυάτιδες και λίγο πιο πέρα τον Μυστικό Δείπνο. Έργα του Άρη. 
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Λίγο πιο κάτω βλέπουμε στους τοίχους ζωγραφισμένες με μολύβι τέσσερις Καρυάτιδες και λίγο πιο πέρα τον Μυστικό Δείπνο. Έργα του Άρη. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Μπαίνουμε σε ένα ακόμα κελί που είναι κατασκότεινο, είμαστε τρία άτομα και πέφτουμε σχεδόν ο ένας πάνω στον άλλο. Μια φωνή να φωνάζει «έεεεϊ!», κάποιος κοιμόταν και δεν τον είχαμε δει. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Μπαίνουμε σε ένα ακόμα κελί που είναι κατασκότεινο, είμαστε τρία άτομα και πέφτουμε σχεδόν ο ένας πάνω στον άλλο. Μια φωνή να φωνάζει «έεεεϊ!», κάποιος κοιμόταν και δεν τον είχαμε δει. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Η Νάνση είναι ένα μελαμψό αγόρι που έχει αφήσει τα μαλλιά του μακριές μπούκλες. Φοράει πιτζάμες και τα μάτια του καρφώνονται στην φωτογραφική μηχανή. Η Νάνση είναι τρανσεξουαλ, ήταν να φύγει να πάει στις φυλακές της Κέρκυρας γιατί μάλωσε με τους κρατουμένους αλλά άρχισε να φοράει αντρικά ρούχα και τελικά έμεινε εδώ. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Η Νάνση είναι ένα μελαμψό αγόρι που έχει αφήσει τα μαλλιά του μακριές μπούκλες. Φοράει πιτζάμες και τα μάτια του καρφώνονται στην φωτογραφική μηχανή. Η Νάνση είναι τρανσεξουαλ, ήταν να φύγει να πάει στις φυλακές της Κέρκυρας γιατί μάλωσε με τους κρατουμένους αλλά άρχισε να φοράει αντρικά ρούχα και τελικά έμεινε εδώ. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Η διάσημη πισίνα, «γούρνα» κατά τον Αραβαντινό. Κοιτάζοντάς την παρατηρώ ότι είναι όλη φτιαγμένη από μάρμαρα, μικρή σε μέγεθος, γεμάτη βρώμικα νερά που έχουν καταλείψει διάφορα πτηνά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Η διάσημη πισίνα, «γούρνα» κατά τον Αραβαντινό. Κοιτάζοντάς την παρατηρώ ότι είναι όλη φτιαγμένη από μάρμαρα, μικρή σε μέγεθος, γεμάτη βρώμικα νερά που έχουν καταλείψει διάφορα πτηνά. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Φωτογραφία: Freddie F./LIFO

Αποχαιρετάμε ανθρώπους που περιμένουν να  περάσει ο χρόνος, όλοι με έναν μοναδικό στόχο: Κάποια στιγμή να βρεθούν ελεύθεροι, έτσι όπως ακριβώς ήρθαν στη ζωή. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO
Αποχαιρετάμε ανθρώπους που περιμένουν να περάσει ο χρόνος, όλοι με έναν μοναδικό στόχο: Κάποια στιγμή να βρεθούν ελεύθεροι, έτσι όπως ακριβώς ήρθαν στη ζωή. Φωτογραφία: Freddie F./LIFO