Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

25 φωτογραφίες πραγματικά άγριας φύσης: ποια θα ψηφίζατε εσείς;

Το National History Museum μας καλεί να ψηφίσουμε την καλύτερη

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας επέλεξε 25 από τις καλύτερες φωτογραφίες της χρονιάς που συμμετέχουν στο διαγωνισμό Wildlife Photographer of the Year 2016 και ζητάει να τις αξιολογήσουμε ψηφίζοντας αυτή που θεωρούμε πιο εντυπωσιακή και ενδιαφέρουσα. Η ψηφοφορία θα είναι ανοιχτή μέχρι τις 10 Ιανουαρίου 2017. Μπορείτε να ψηφίσετε εδώ

 

Into the night ( Μέσα στη Νύχτα) της Karine Aigner (ΗΠΑ). Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, 20 εκατομμύρια νυχτερίδες φθάνουν στο Bracken Cave στο Σαν Αντόνιο του Τέξας, για να γεννήσουν και να μεγαλώσουν τα μικρά τους. Κάθε βράδυ, οι πεινασμένες μητέρες αναδύονται σε μια δίνη για να αναζητήσουν τροφή. Φωτογραφία: Karine Aigner/2016 Wildlife Photographer of the Year
Into the night ( Μέσα στη Νύχτα) της Karine Aigner (ΗΠΑ). Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, 20 εκατομμύρια νυχτερίδες φθάνουν στο Bracken Cave στο Σαν Αντόνιο του Τέξας, για να γεννήσουν και να μεγαλώσουν τα μικρά τους. Κάθε βράδυ, οι πεινασμένες μητέρες αναδύονται σε μια δίνη για να αναζητήσουν τροφή. Φωτογραφία: Karine Aigner/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Jelly starburst της Andrea Marshall (ΗΠΑ). Η Andrea έκανε υποβρύχια κολύμβηση ανοιχτά των ακτών της Μοζαμβίκης όταν συνάντησε εκατοντάδες γιγάντιες μέδουσες. Πολλές ήταν καλυμένες με μικρούς ευθραυστους αστερίες -ευκαιριακούς αναβάτες- που εκμεταλλεύτηκαν το συγκεκριμένο σύστημα μεταφοράς για φτάσουν στην ακτή. Φωτογραφία: Andrea Marshall/2016 Wildlife Photographer of the Year
Jelly starburst της Andrea Marshall (ΗΠΑ). Η Andrea έκανε υποβρύχια κολύμβηση ανοιχτά των ακτών της Μοζαμβίκης όταν συνάντησε εκατοντάδες γιγάντιες μέδουσες. Πολλές ήταν καλυμένες με μικρούς ευθραυστους αστερίες -ευκαιριακούς αναβάτες- που εκμεταλλεύτηκαν το συγκεκριμένο σύστημα μεταφοράς για φτάσουν στην ακτή. Φωτογραφία: Andrea Marshall/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Monkey ball (Μπάλα από πιθήκους) του Thomas Kokta (Γερμανία). Λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών στο νησί Shodoshima της Ιαπωνίας οι πίθηκοι συγκεντρώνονται σε ομάδες για να ζεσταθούν. Ο φωτογράφος σκαρφάλωσε σ' ένα δέντρο για να πετύχει τη λήψη που ήθελε. Φωτογραφία: Thomas Kokta/2016 Wildlife Photographer of the Year
Monkey ball (Μπάλα από πιθήκους) του Thomas Kokta (Γερμανία). Λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών στο νησί Shodoshima της Ιαπωνίας οι πίθηκοι συγκεντρώνονται σε ομάδες για να ζεσταθούν. Ο φωτογράφος σκαρφάλωσε σ' ένα δέντρο για να πετύχει τη λήψη που ήθελε. Φωτογραφία: Thomas Kokta/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Ghostly snow geese του Gordon Illg (ΗΠΑ). Αυτές οι χήνες χιονιού έμοιαζαν με φαντάσματα, καθώς έφταναν με το πρώτο ροζ φως της ημέρας στο εθνικό καταφύγιο άγριας ζωής Bosque del Apache στο Νέο Μεξικό των ΗΠΑ. Φωτογραφία: Gordon Illg/2016 Wildlife Photographer of the Year
Ghostly snow geese του Gordon Illg (ΗΠΑ). Αυτές οι χήνες χιονιού έμοιαζαν με φαντάσματα, καθώς έφταναν με το πρώτο ροζ φως της ημέρας στο εθνικό καταφύγιο άγριας ζωής Bosque del Apache στο Νέο Μεξικό των ΗΠΑ. Φωτογραφία: Gordon Illg/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Head-on (Μετωπικά) του Tapio Kaisla (Φινλανδία). Ο Tapio ταξίδεψε στο εθνικό πάρκο Dovrefjell–Sunndalsfjella της Νορβηγίας για να δεί αυτά τα υπέροχα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον. Τα φωτογράφισε να δοκιμάζουν τη δύναμή τους σε μία εντυπωσιακή, μετωπική σύγκρουση. Φωτογραφία: Tapio Kaisla/2016 Wildlife Photographer of the Year
Head-on (Μετωπικά) του Tapio Kaisla (Φινλανδία). Ο Tapio ταξίδεψε στο εθνικό πάρκο Dovrefjell–Sunndalsfjella της Νορβηγίας για να δεί αυτά τα υπέροχα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον. Τα φωτογράφισε να δοκιμάζουν τη δύναμή τους σε μία εντυπωσιακή, μετωπική σύγκρουση. Φωτογραφία: Tapio Kaisla/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Breakfast time (Ώρα για Πρωινό) του Cari Hill (Νέα Ζηλανδία). Λίγο μετά την αγορά του Giraffe Manor στο Ναϊρόμπι της Κένυας, οι ιδιοκτήτες διαπίστωσαν ότι έχουν απομείνει ελάχιστες καμηλοπαρδάλεις Ρότσιλντ στη χώρα. Έτσι ξεκίνησαν ένα πρόγραμμα αναπαραγωγής για να επαναφέρουν ισορροπία στον πληθυσμο τους. Σήμερα, δέχονται επισκέψεις από καμηλοπαρδάλεις που αναζήτούν μικρές γευστικές απολαύσεις. Φωτογραφία: Cari Hill/2016 Wildlife Photographer of the Year
Breakfast time (Ώρα για Πρωινό) του Cari Hill (Νέα Ζηλανδία). Λίγο μετά την αγορά του Giraffe Manor στο Ναϊρόμπι της Κένυας, οι ιδιοκτήτες διαπίστωσαν ότι έχουν απομείνει ελάχιστες καμηλοπαρδάλεις Ρότσιλντ στη χώρα. Έτσι ξεκίνησαν ένα πρόγραμμα αναπαραγωγής για να επαναφέρουν ισορροπία στον πληθυσμο τους. Σήμερα, δέχονται επισκέψεις από καμηλοπαρδάλεις που αναζήτούν μικρές γευστικές απολαύσεις. Φωτογραφία: Cari Hill/2016 Wildlife Photographer of the Year
Caterpillar curl του Reinhold Schrank (Αυστρία). Ο Reinhold βρισκόταν στη λίμνη Κερκίνης φωτογραφίζοντας πουλιά, όταν είδε αυτή την εικόνα. Φωτογραφία: Reinhold Schrank/2016 Wildlife Photographer of the Year
Caterpillar curl του Reinhold Schrank (Αυστρία). Ο Reinhold βρισκόταν στη λίμνη Κερκίνης φωτογραφίζοντας πουλιά, όταν είδε αυτή την εικόνα. Φωτογραφία: Reinhold Schrank/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Facing the storm του Gunther Riehle (Γερμανία). Ο Gunther φωτογράφισε αυτούς τους  νεοσσούς αυτοκράτορικούς πιγκουίνους, καθώς προσπαθούσαν να προστατευθούν από τη δύναμη μιας χιονοθύελλας στην Ανταρκτική. Φωτογραφία: Gunther Riehle/2016 Wildlife Photographer of the Year
Facing the storm του Gunther Riehle (Γερμανία). Ο Gunther φωτογράφισε αυτούς τους νεοσσούς αυτοκράτορικούς πιγκουίνους, καθώς προσπαθούσαν να προστατευθούν από τη δύναμη μιας χιονοθύελλας στην Ανταρκτική. Φωτογραφία: Gunther Riehle/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

The stand-off του Michael Lambie (Καναδάς). Ήταν περίοδος αναπαραγωγής και όλες οι αρσενικές γαλοπούλες έκαναν επίδειξη στις θηλυκές. Εκτός από μερικές που βρίσκονταν σε σύγχυση, όπως ο νεαρός νάρκισσος της φωτογραφίας που φλερτάρει με το... είδωλό του (γαλοπούλα νάρκισσος). Φωτογραφία: Michael Lambie/2016 Wildlife Photographer of the Year
The stand-off του Michael Lambie (Καναδάς). Ήταν περίοδος αναπαραγωγής και όλες οι αρσενικές γαλοπούλες έκαναν επίδειξη στις θηλυκές. Εκτός από μερικές που βρίσκονταν σε σύγχυση, όπως ο νεαρός νάρκισσος της φωτογραφίας που φλερτάρει με το... είδωλό του (γαλοπούλα νάρκισσος). Φωτογραφία: Michael Lambie/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

 

Colorado red της Annie Katz (ΗΠΑ). Ήταν μία παγωμένη μέρα του Ιανουαρίου, όταν η Annie είδε αυτή την κόκκινη αλεπού του Κολοράντο να κυνηγάει. Το φως ήταν τέλειο και φωτογράφισε την αλεπού καθώς την πλησίασε κοιτώντας στο φακό. Φωτογραφία: Annie Katz/2016 Wildlife Photographer of the Year
Colorado red της Annie Katz (ΗΠΑ). Ήταν μία παγωμένη μέρα του Ιανουαρίου, όταν η Annie είδε αυτή την κόκκινη αλεπού του Κολοράντο να κυνηγάει. Το φως ήταν τέλειο και φωτογράφισε την αλεπού καθώς την πλησίασε κοιτώντας στο φακό. Φωτογραφία: Annie Katz/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Tasty delicacy (Νόστιμη Λιχουδιά) του Cristobal Serrano (Ισπανία). Ένα κολιμπρί ετοιμάζεται να απολαύσει το νέκταρ ενός λουλουδιού στο Εθνικό Πάρκο Los Quetzales στο Σαν Χοσέ της Κόστα Ρίκα. Φωτογραφία: Cristobal Serrano/2016 Wildlife Photographer of the Yea
Tasty delicacy (Νόστιμη Λιχουδιά) του Cristobal Serrano (Ισπανία). Ένα κολιμπρί ετοιμάζεται να απολαύσει το νέκταρ ενός λουλουδιού στο Εθνικό Πάρκο Los Quetzales στο Σαν Χοσέ της Κόστα Ρίκα. Φωτογραφία: Cristobal Serrano/2016 Wildlife Photographer of the Yea

 

The blue trail (το Μπλέ Μονοπάτι) του Mario Cea (Ισπανία). Μία αλκυώνη βουτάει στο νερό. 
Φωτογραφία: Mario Cea/2016 Wildlife Photographer of the Year
The blue trail (το Μπλέ Μονοπάτι) του Mario Cea (Ισπανία). Μία αλκυώνη βουτάει στο νερό. Φωτογραφία: Mario Cea/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Eye contact (Οπτική Επαφή) του Guy Edwardes (Ηνωμένο Βασίλειο). Ο αργυροπελεκάνος που φωτογραφίζεται εδώ στη λίμνη Κερκίνης είναι το μεγαλύτερο είδος πελεκάνου στον κόσμο. Ο πληθυσμός του απειλείται από το κυνήγι, τη ρύπανση των υδάτων και  τη μείωση των υγροτόπων. Φωτογραφία: Guy Edwardes/2016 Wildlife Photographer of the Year
Eye contact (Οπτική Επαφή) του Guy Edwardes (Ηνωμένο Βασίλειο). Ο αργυροπελεκάνος που φωτογραφίζεται εδώ στη λίμνη Κερκίνης είναι το μεγαλύτερο είδος πελεκάνου στον κόσμο. Ο πληθυσμός του απειλείται από το κυνήγι, τη ρύπανση των υδάτων και τη μείωση των υγροτόπων. Φωτογραφία: Guy Edwardes/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

The couple (το Ζευγάρι) του Sergio Sarta (Ιταλία). Κατά τη διάρκεια μιας κατάδυσης στα ανοικτά των ακτών της Tulamben στο Μπαλί της Ινδονησίας, ο Sergio διέκρινε στον ηφαιστειακό, σκούρο γκρι, αμμώδη βυθό ένα έντονα χρωματισμένο οργανισμό - έναν αχινό φωτιά με ένα κομψό ζευγάρι γαρίδες Coleman. Φωτογραφία: Sergio Sarta/2016 Wildlife Photographer of the Year
The couple (το Ζευγάρι) του Sergio Sarta (Ιταλία). Κατά τη διάρκεια μιας κατάδυσης στα ανοικτά των ακτών της Tulamben στο Μπαλί της Ινδονησίας, ο Sergio διέκρινε στον ηφαιστειακό, σκούρο γκρι, αμμώδη βυθό ένα έντονα χρωματισμένο οργανισμό - έναν αχινό φωτιά με ένα κομψό ζευγάρι γαρίδες Coleman. Φωτογραφία: Sergio Sarta/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Into the fray του Stephen Belcher (Νέα Ζηλανδία). Ο Stephen πέρασε μία εβδομάδα στην κοιλάδα Zhouzhi στα όρη της Κίνας, φωτογραφίζοντας τις μαϊμούδες με τη χρυσή μύτη (Rhinopithecus roxellana). Στη φωτογραφία δύο αρσενικά ετοιμάζονται να παλέψουν, ο ένας είναι ήδη ανεβασμένος σε βράχο, ένω ο άλλος οχυρώνεται πίσω από ένα νεαρό μέλος της ομάδας. Φωτογραφία: Stephen Belcher/2016 Wildlife Photographer of the Year
Into the fray του Stephen Belcher (Νέα Ζηλανδία). Ο Stephen πέρασε μία εβδομάδα στην κοιλάδα Zhouzhi στα όρη της Κίνας, φωτογραφίζοντας τις μαϊμούδες με τη χρυσή μύτη (Rhinopithecus roxellana). Στη φωτογραφία δύο αρσενικά ετοιμάζονται να παλέψουν, ο ένας είναι ήδη ανεβασμένος σε βράχο, ένω ο άλλος οχυρώνεται πίσω από ένα νεαρό μέλος της ομάδας. Φωτογραφία: Stephen Belcher/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Hitching a ride της Daisy Gilardini (Ελβετία). Μία πολική αρκούδα με -το περίεργα κρεμασμένο πάνω της- αρκουδάκι της, στο εθνικό πάρκο Wapusk στο Manitoba του Καναδά. Φωτογραφία: Daisy Gilardini/2016 Wildlife Photographer of the Year
Hitching a ride της Daisy Gilardini (Ελβετία). Μία πολική αρκούδα με -το περίεργα κρεμασμένο πάνω της- αρκουδάκι της, στο εθνικό πάρκο Wapusk στο Manitoba του Καναδά. Φωτογραφία: Daisy Gilardini/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Opportunistic croc του Bence Máté (Ουγγαρία). Η φωτογραφία τραβήχτηκε από ασφαλή απόσταση, ωστόσο ο φωτογράφος δεν θα ξεχάσει τον φόβο που ένιωσε από το δολοφονικό βλέμμα του μήκους περίπου τεσσάρων μέτρων κροκόδειλου του Νείλου. Φωτογραφία: Bence Máté/2016 Wildlife Photographer of the Year
Opportunistic croc του Bence Máté (Ουγγαρία). Η φωτογραφία τραβήχτηκε από ασφαλή απόσταση, ωστόσο ο φωτογράφος δεν θα ξεχάσει τον φόβο που ένιωσε από το δολοφονικό βλέμμα του μήκους περίπου τεσσάρων μέτρων κροκόδειλου του Νείλου. Φωτογραφία: Bence Máté/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Willow up close του David Maitland (Ηνωμένο Βασίλειο). Ο David φωτογράφισε την κρυσταλλοποιημένη σαλικίνη που προέρχεται από τον φλοιό της ιτιάς. Η σαλικίνη είναι βασικό συστατικό της ασπιρίνης και αυτός είναι αναμφίβολά ο λόγος που κάποια ζώα μασούν τον φλοιό της. 
Φωτογραφία: David Maitland/2016 Wildlife Photographer of the Year
Willow up close του David Maitland (Ηνωμένο Βασίλειο). Ο David φωτογράφισε την κρυσταλλοποιημένη σαλικίνη που προέρχεται από τον φλοιό της ιτιάς. Η σαλικίνη είναι βασικό συστατικό της ασπιρίνης και αυτός είναι αναμφίβολά ο λόγος που κάποια ζώα μασούν τον φλοιό της. Φωτογραφία: David Maitland/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Eye in focus της Ally McDowell (ΗΠΑ/Ηνωμένο Βασίλειο). Η Ally συχνά φωτογραφίζει χρώματα και μοτίβα του βυθού. Εδώ εστίασε στο μάτι ενός ψαριού. Φωτογραφία: Ally McDowell/2016 Wildlife Photographer of the Year
Eye in focus της Ally McDowell (ΗΠΑ/Ηνωμένο Βασίλειο). Η Ally συχνά φωτογραφίζει χρώματα και μοτίβα του βυθού. Εδώ εστίασε στο μάτι ενός ψαριού. Φωτογραφία: Ally McDowell/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Confusion (Μπέρδεμα) του Rudi Hulshof (Νότια Αφρική). Ο Rudi φωτογραφίζοντας δύο ρινόκερους, καθώς προσπερνά ο ένας τον άλλον δημιούργησε τη ψευδαίσθηση ενός δικέφαλου ζώου. 
Φωτογραφία: Rudi Hulshof/2016 Wildlife Photographer of the Year
Confusion (Μπέρδεμα) του Rudi Hulshof (Νότια Αφρική). Ο Rudi φωτογραφίζοντας δύο ρινόκερους, καθώς προσπερνά ο ένας τον άλλον δημιούργησε τη ψευδαίσθηση ενός δικέφαλου ζώου. Φωτογραφία: Rudi Hulshof/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

A mother’s hand (το Μητρικό Χέρι) του Alain Mafart Renodier (Γαλλία). Ένα μωρό μακάκος κοιμάται στο Jigokudani Snow Monkey Park της Ιαπωνίας, ενώ η μητέρα του το προστατεύει. Φωτογραφία:  Alain Mafart Renodier/2016 Wildlife Photographer of the Year
A mother’s hand (το Μητρικό Χέρι) του Alain Mafart Renodier (Γαλλία). Ένα μωρό μακάκος κοιμάται στο Jigokudani Snow Monkey Park της Ιαπωνίας, ενώ η μητέρα του το προστατεύει. Φωτογραφία: Alain Mafart Renodier/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

Spiral του Marco Gargiulo (Ιταλία). Η Sabella spallanzanii είναι ένα είδος θαλάσσιου σκουληκιού (πολυχαίτης), το οποίο εκκρίνει βλέννα σχηματίζοντας έναν σκληρό, αμμώδη σωλήνα που προεξέχει από την άμμο. Φωτογραφία: Marco Gargiulo/2016 Wildlife Photographer of the Year
Spiral του Marco Gargiulo (Ιταλία). Η Sabella spallanzanii είναι ένα είδος θαλάσσιου σκουληκιού (πολυχαίτης), το οποίο εκκρίνει βλέννα σχηματίζοντας έναν σκληρό, αμμώδη σωλήνα που προεξέχει από την άμμο. Φωτογραφία: Marco Gargiulo/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

The stare of death (Το βλέμμα του Θανάτου) του Johan Kloppers (Νότια Αφρική). Ο Johan είδε αυτό το μικρό γνού την ώρα που γεννήθηκε στο διασυνοριακό πάρκο Kgalagadi, στη Νότια Αφρική. Το απόγευμα της ίδιας μέρας είδε τον θάνατό του, όταν πιάστηκε από ένα λιοντάρι. Φωτογραφία: Johan Kloppers/2016 Wildlife Photographer of the Year
The stare of death (Το βλέμμα του Θανάτου) του Johan Kloppers (Νότια Αφρική). Ο Johan είδε αυτό το μικρό γνού την ώρα που γεννήθηκε στο διασυνοριακό πάρκο Kgalagadi, στη Νότια Αφρική. Το απόγευμα της ίδιας μέρας είδε τον θάνατό του, όταν πιάστηκε από ένα λιοντάρι. Φωτογραφία: Johan Kloppers/2016 Wildlife Photographer of the Year

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

27 εντυπωσιακές συμμετοχές στον διαγωνισμό φωτογραφίας του National Geographic
Ο ετήσιος διαγωνισμός για τον National Geographic Nature Photographer of the Year λήγει σήμερα
 Η Ζιζέλ Μπούντχεν πρωταγωνιστεί σε σειρά του National Geographic
Έχοντας οικολογικές ευαισθησίες, θέλησε προσφέρει και εκείνη κάτι στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης για την κλιματική αλλαγή
Oι καλύτερες φωτογραφίες από ένα ταξίδι 10 χρόνων στον κόσμο
Ο τρόπος που επέλεξε ο Pascal Mannaerts για να γνωρίσει τον κόσμο είναι μέσα από τους ανθρώπους του

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βλέποντας Φραγκονάρ στο κινητό: η ινσταγκραμοποίηση της πραγματικότητας
Διλήμματα ενός δημοσιογράφου που φωτογραφίζει
Δυό ποντικοί «παίζουν μπουνιές» και άλλες απίθανες υποψηφιότητες για το LUMIX People's Choice Award
Tώρα μπορεί και το κοινό να ψηφίζει την αγαπημένη του φωτογραφία για τον παγκοσμίου φήμης διαγωνισμό Wildlife Photography of the Year.
Η πολύχρωμη αρχιτεκτονική της Τουρκίας
Ο φωτογράφος Yener Torun επιλέγει να δει μόνο τη σύγχρονη, πολύχρωμη αρχιτεκτονική πλευρά της Τουρκίας
Ειρήνη Μιχοπούλου: «Η φωτογραφία πορτρέτου πρέπει να γίνεται με δεξιότητα και υπομονή»
Μια από τις πρώτες συνεργάτιδες φωτογράφους της LiFO μάς λέει δυο λόγια για την τέχνη της.
«Υπνωτισμένοι από το μπλε φως της οθόνης»: Γνωστός φωτογράφος απεικονίζει την εξέλιξη του εθισμού στο κινητό
Την τελευταία δεκαετία, ο Άγγλος φωτογράφος Daffydd Jones, γνωστός για τις φωτογραφίες εκδηλώσεων και πάρτι της high society, έστρεφε όλο και πιο συχνά τον φακό του στους ανθρώπους που έμοιαζαν μονίμως απορροφημένοι από το κινητό τους
Στάθης Μαμαλάκης: «Η φωτογραφία πορτρέτου είναι μια στιγμιαία ισορροπία ανάμεσα στο θέμα και τον φωτογράφο»
Ο εκλεκτός συνεργάτης της LiFO μάς λέει δυο πράγματα που έχει κρατήσει από τις φωτογραφίσεις της στήλης «Οι Αθηναίοι»
Επίσκεψη στο λαό της Καρελίας
Ο φινλανδός φωτογράφος Pentti Sammallahti στον δρόμο που οδηγεί στην εποποιία της Kalevala
Παντελής Ζερβός: Small talk με έναν έξοχο φωτογράφο των Αθηναίων της LiFO
«Η φωτογραφία πορτρέτου είναι πρόκληση, γιατί πρέπει σε πολύ μικρό διάστημα να δημιουργήσεις μια σχέση με τον φωτογραφιζόμενο και μέσα από αυτήν να αποδώσεις σε μια στιγμή αυτό που βλέπεις μέσα από αυτήν τη σχέση».
Πάρις Ταβιτιάν: «Όταν φωτογραφίζεις, δεν διακρίνεις αν πρόκειται για δουλειά ή προσωπική ευχαρίστηση»
Ο σταθερός φωτογράφος της LiFO που συμμετέχει με πλήθος πορτρέτων στην έκθεση «Οι Αθηναίοι της LiFO στο Μουσείο Μπενάκη» μιλά για την τέχνη του και πώς αυτή συνδυάζεται με τις απαιτήσεις των media.
Πάνος Μιχαήλ: «Δεν υπάρχει τίποτα πιο αποκαλυπτικά ξεγυμνωτικό για έναν νάρκισσο από ένα close-up»
Ο ταλαντούχος φωτογράφος και συνεργάτης της LiFO εξηγεί πώς η τέχνη του «αγαπάει τους δύσκολους “λεκέδες”, που τόσο πολλοί φοβούνται»
Freddie F.: «Πιστεύω ότι η μεγαλύτερη πρόκληση σε οποιοδήποτε πορτρέτο είναι η εμπιστοσύνη»
Ο εξαιρετικός φωτογράφος και συνεργάτης της LiFO θυμάται ιστορίες πίσω από μερικά χαρακτηριστικά πορτρέτα της στήλης «Οι Αθηναίοι», που φέρουν την υπογραφή του.
New York, New Wave: Σπάνιες φωτογραφίες από την θρυλική εικαστική σκηνή της Νέας Υόρκης στα ‘80s
Με κεντρικές φιγούρες τον Keith Haring και τον Jean-Michel Βasquiat, τους πρόωρα χαμένους σούπερ σταρ της νεοϋορκέζικης εικαστικής σκηνής στη δεκαετία του ’80, μια μεγάλη έκθεση συγκεντρώνει φωτογραφίες από εκείνες τις έντονες μέρες και τις ακόμα πιο έντονες νύχτες
Αναστασία Βουτυροπούλου: όχι styling, όχι επαγγελματικό μακιγιάζ, όχι photoshop
«Όταν φωτογραφίζεις πορτρέτα, είσαι ελεύθερος να κάνεις λάθη που μπορούν να σε πάνε κάπου όπου δεν έχεις φανταστεί»
Κάποτε στο Παλέρμο: Η σικελική μαφία μέσα από τις εικόνες της σπουδαίας φωτογράφου Λατίτσια Μπατάλια
Σπύρος Στάβερης: Ο σπουδαίος Έλληνας φωτογράφος σε μια σπάνια εξομολόγηση για την τέχνη του
«Με το είδος αυτό του θράσους που αποκτάς στον δρόμο συντελείται μια μετάλλαξη, αποκτάς άλλη αυτοπεποίθηση, μαθαίνεις να ελίσσεσαι σε οποιεσδήποτε συνθήκες και να ξεπερνάς τις αναστολές σου».
3 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
piripiri piripiri 27.11.2016 | 10:02
Εμένα μου άρεσε η καμηλοπάρδαλη, η αλκυώνη και ο κροκόδειλος. Όλες όμως είναι φοβερές.
avatar
Ανώνυμος/η 28.11.2016 | 15:18
Η Αλεπου είναι Κουκλαρα αλλα και η Φωτογραφια με τους Πιθηκους παρα πολυ καλη.


Υ.Γ.: αυτή με το Λιονταρι πολύ σκληρη ρε Παιδι μου.
avatar fronto 28.11.2016 | 20:55
Blue trail. Μonkey Ball. Ghostly snow geese.
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή