ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Εφόσον μιλάμε εδώ για ιστοριογραφία, υπάρχουν τα αντικειμενικά ιστορικά γεγονότα και οι υποκειμενικές ερμηνείες αυτών των γεγονότων. Οι ιστορικοί έχουν πάνω-κάτω αποδεχτεί ότι αντικειμενική καταγραφή της Ιστορίας δεν μπορεί να υπάρξει, οπότε δεν βλέπω που είναι η αντίρρηση σας.Και ο συγγραφέας αυτό κάνει. Δεν είναι λάθος, αλλά δεν είναι και πιο σωστός από άλλον συγγραφέα που θα έπαιρνε το μέρος της νικητήριας πλευράς ερμηνεύοντας τα γεγονότα από τη δική του σκοπιά.
Σχολιάζει ο/η