Ωραία ,εσύ λες ότι δεν δουλεύεις μόνιμα στη συγκεκριμένη δουλειά .Κανένας εργοδότης δεν θα κρατήσει υπάλληλο που μιλάει άσχημα στους πελάτες.Γιατι ναι ,δεν είσαι στο μυαλό κάθε ανθρώπου να καταλάβεις τι σκέφτεται.Ο εργοδότης έχει την υποχρέωση να υπερασπιστεί τον υπάλληλο μόνο όταν τον προσβάλλουν λεκτικά ή τον υποτιμήσουν ή όταν γίνει οποιαδήποτε επίθεση εναντίον του .Δεν μπορείς να "μαλώνεις " τους πελάτες επειδή πιστευεις ότι έχουν ύφος .Την ρώτησες αν θέλει κρύο ή ζεστό καφέ ,σου απάντησε "εεε κρύο" και της την ειπες για αυτό;Εισαι με τα καλά σου;Μάλλον εσύ έχεις νεύρα και ξεσπάς στους πελάτες .
Σχολιάζει ο/η