Ιαπετός"Δεν αλλάζει το γεγονός της αντίφασης όμως. Από τη στιγμή που στις αστικές κοινωνίες υπάρχουν όχι αμελητέα δικαιώματα, δεν στέκει η κατηγορία του "απολυταρχισμού"." Ναι αλλά εσυ επιμενεις στον χαρακτηρισμο "απολυταρχικο". Ειχα αναφερει και πιο πάνω οτι δεν ειναι τοσο απολυτες οι έννοιες. Εσυ πιστευεις οτι αυτο το συστημα εχει καποια σημαντικα κεκτημένα και μπορει να γινει καλυτερο και αυτοι σου λενε οτι δεν μπορει να γινει καλυτερο, οτι εκ των πραγματων δεν μπορει να υπαρξει ισονομία, οτι εν γενει ειναι αδικο, παρά το γεγονός ότι σου δινει τα δικαιώματα που σου δινει. Δεν λενε οτι δεν σου δινει κανενα δικαιωμα λοιπον, αρα δεν υπαρχει αντιφαση ως προς αυτό. Τώρα στο γεγονός οτι ανταρτες πολης δεν μπαινουν καν στη διαδικασια να συμμετεχουν στην ολη διαδικασια το ανεφερα και εγω πιο πανω, νομιζω ειναι θεμα τακτικης. Αναφερεις οτι δεν ειναι και οτι απλα αναγνωριζει οτι αυτα τα δικαιωματα ειναι σημαντικα. Οντως αναγνωριζει οτι ειναι σημαντικα σε σχεση με τι ομως; σε σχεση με μια χουντα. Σε σχεση με αυτο που αυτος ονειρευεται δεν ειναι γιατι σε μια τετοια κοινωνια δεν θα χρειαζοταν να παρανομησει καποιος, δεν θα υπηρχε ιδιοκτησια κτλ.
Σχολιάζει ο/η