
Αν πλήρωσες μέσω Paypal (συνδεδμένο με την κάρτα σου ή με απευθείας υπόλοιπο) τότε κάνεις αίτημα αποζημίωσης από τον πωλητή από κει. Αν δεν πλήρωσες μέσω Paypal τότε ρωτάς την τράπεζα που σου χορήγησε την κάρτα. Ό,τι είναι να κάνεις, το κάνεις γρήγορα, φωτογραφίζοντας τα πάντα λεπτομερειακώς, κάνοντας screenshot την σελίδα του προϊόντος στο site, και αντιγράφοντας οποιαδήποτε γραπτή επικοινωνία είχατε με το site (πχ. επιβεβαίωση παραγγελίας). Θα χρειαστούν για να αποδείξεις το θέμα σου. Καλή επιτυχία!