Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα έλεγε η γιαγιά μου. Όσο κι αν αυτή η αισθητική δεν με εκφράζει είναι δικαίωμα του καθενός να τη γουστάρει.Το πολιτικό σκέλος είναι λίγο πιο αντικειμενικό. Λίγο πιο "σχολιαστέο". Και αναφορικά με αυτό το σκέλος πρέπει να υπάρχει μια ελευθερία στις λέξεις. Δεν είναι δυνατόν πίσω από τον ατυχή ή και ποινικά κολάσιμο θάνατο ενός νέου ανθρώπου να θέλουμε να περάσουμε ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ πολιτική προπαγάνδα.Αυτο το κομμάτι λοιπόν της drag σκηνής, και όχι όλη όπως έγραφε το αρχικό άρθρο, προσπαθεί να κάνει τέχνημε "αναρχικούς/ανθελληνικούς στίχους"καθώς "παρωδούσε κάθε τι ελληνοπρεπές είτε αυτό είναι η συνέχεια του έθνους είτε οι εναλλακτικές κουλτούρες"και παράλληλα "παρωδώντας το παγανιστικό κρυπτο-εθνικιστικό παράλληλο πρόγραμμα της documenta, αλλά και γενικότερα την επικρατούσα ελληνική μοντερνιστική τέχνη του ωραίου και μεγάλου - από τον Οδυσσέα Ελύτη μέχρι τον Δημήτρη Παπαϊωάννου"κάνοντας "προσπάθειες συνθλιβής της ιδέας της ελληνικότητας, συνδέοντας την τοξική κακοποιητική κοινωνία του τηλεοπτικού θεάματος με την ιστορία του κρυπτοπαγανιστικού φιλελληνισμού"βάζοντάς τα "με τις τοξικές πλευρές της ελληνικής ταυτότητας"σπάζοντας "ταμπού της ελληνικής κοινωνίας όπως η αιμομιξία"και πάνω από όλα θέλοντας να υπενθυμίσει ότι"πως μπορείς ανα πάσα στιγμή να δολοφονηθείς όχι μόνο από φασίστες, αλλά και από νοικοκυραίους".Πέραν τις πασιφανούς έλλειψης πρωτοτυπίας αυτής της σκηνής, διότι αυτή τη δουλειά κάναν και οι Panx Romana μόλις 10 χρόνια μετά την πτώση της αληθινής χούντας, πέραν της απέχθειας για την κανονικότητα που από αλλού ξεκινάει αλλά ανάγεται παντού, δεν είναι τυχαίο εξάλλου που ο Ελύτης βαπτίζεται "εχθρός", προσπαθεί να μοιράσει έριδα.Βαφτίζοντας εν δυνάμει δολοφόνους όλους του νοικοκυραίους. Να μας συμπαθάτε αλλά έχουμε δικαίωμα όσοι αυτοπροσδιοριζόμαστε ως νοικοκυραίοι, χωρίς εισαγωγικά των οποίων τη χρήση δεν κατανοώ εν προκειμένω, να προσβαλλόμαστε ευθέως με την ταμπέλα του δυνητικού δολοφόνου.Εξάλλου αυτό που μπορώ να συγκρατήσω ξεκάθαρα είναι το "ήταν και Ζακ ήτανε και Τζάκι στους νοικοκυραίους θα βάλουμε γκαζάκι". Αυτά σε μια χώρα που νοικυραίοι κάηκαν στη Μαρφίν, που νοικυραίων αυτοκίνητα κάηκαν προχθές στα Εξάρχεια, που οι νοικυραίοι καλούνται να σηκώσουν τα φορολογικά βάρη, που οι νοικυραίοι καλούνται γενικά να βάλουν πλάτη όπου το σκ@τό φτάνει μέχρι πάνω και οι νοικυραίοι είναι οι πρώτοι που την πληρώνουν διότι αυτοί έχουν ορατότητα.Όχι. Το ματάκι στον πολιτικό χαβαλέ, ο οποίος στοιχίζει σε ανθρώπινες ζωές, εγώ δεν το κλείνω. Όποιος γουστάρει να μιλήσει πολιτικά να το κάνει άνευ φενάκης. ΥΓ Ναι, δηλώνω Έλληνας και παράλληλα διαφωνώ με την αιμομιξία. Αυτό με κάνει φασίστα ή δολοφόνο;ΥΓ2 Έχουμε μάθει τέτοιου είδους άρθρα να τα αφήνουμε αναπάντητα. Κυμαινόμενα μεταξύ γραφικότητας και καλιαρντής ελευθεριότητας. Αυτό ισχύει σε όλο το εύρος πλην το πολιτικό. Αν τα άρθρο έχει πολιτικό συγκείμενο δεν δύναται να μεινει αναπάντητο. Από το "πας μη Έλλην βάρβαρος" έχουμε περάσει στο "πας μη αριστεροχαρούμενος φασίστας".
Σχολιάζει ο/η