Σεισμός

@Mizuno, όπως είναι προφανές, ο ιος δεν ενδιαφέρεται για ιδεολογίες. Δεν εξετάζει σε ποιόν θεό πιστεύεις (το χρήμα ή εκείνον στα ευαγγέλια ή σε κάτι ενδιάμεσο ή σε κανέναν).Αυτή η κρίση μας δείχνει πολύ παραστατικά το πόσο ευάλωτος (εγώ λέω και σάπιος) είναι ο τρόπος με τον οποίο επιλέξαμε να ζούμε.Εσύ εστιάζεις στους πιστούς και φοβάσαι ότι αν κοινωνήσουν, θα κολλήσουν και εσένα.Αδιαφορείς όμως για τα ανοιχτά σχολεία (δεν πάει ούτε 12 ώρες που έκλεισαν) και για τα ανοιχτά μπαρ / χοροπηδάδικα.Δηλαδή το να κολλήσεις από την γιαγιά που κοινώνησε σου φαίνεται φριχτό. Το να κολλήσεις από το παιδάκι που γύρισε από το σχολείο σου φαίνεται φυσιολογικό;Η γιαγιά είναι ανεύθυνη και επικίνδυνη επειδή κοινώνησε. Ο γονιός που έστειλε το παιδί του σχολείο τι είναι;Δεν προσπαθώ να σου την πέσω ή να βγάλω τις απόψεις σου σκάρτες. Προσπαθώ να ξεκινήσω μια (φιλοσοφική αν θέλεις) κουβέντα πάνω στο πιο σημαντικό ερώτημα της ζωής μας: Πως θέλουμε τελικά τον κόσμο μας;Σαφώς ο κορωνοιος μεταδίδεται ΚΑΙ με την θεία κοινωνία ΚΑΙ στα σχολεία ΚΑΙ στα χοροπηδάδικα ΚΑΙ στην δουλειά μας ΚΑΙ στα λεωφορεία.Το ερώτημα είναι γιατί ΜΟΝΟ στην θεία κοινωνία ξελαρυγγιαζόμαστε φωνάζοντας για μεσαίωνες και σκοταδισμούς, ενώ το να πηγαίνει το παιδί σχολείο (επειδή οι ίδιοι του οι γονείς δεν αντέχουν μαζί του στο σπίτι) το θεωρούμε οκ.Εδώ και 2 βδομάδες γίνεται χαμός με αυτό το θέμα των παπάδων / κορονοιού και μούγκα για το θέμα των σχολείων. Τελικά τι ακριβώς είναι ορθολογισμός και ποιές ακριβώς προτεραιότητες βάζουμε στην ζωή μας;ΥΓ: Να υπενθυμίσω ότι ακόμα και οι πιο φανατισμένοι χριστιανοί θα κοινωνήσουν 1Χ την βδομάδα ενώ τα παιδάκια πηγαίνουν σχολείο 5Χ.Δηλαδή η μία πράξη είναι 5Χ πιο επικίνδυνη από την άλλη. Οι αντιδράσεις μας όμως εντελώς αντίστροφες.
Σχολιάζει ο/η