ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Επίσης:Τι διαφορά έχει άραγε το "έγκλημα μίσους" από το κοινό έγκλημα; Πηγή: www.lifo.grΑπάντηση: Κοινό έγκλημα - σε σκοτώνω για να σε κλέψω / γιατί απειλούσες να με καταδώσεις στην αστυνομία επειδή σε βίασα / γιατί είμαι ψυχικά άρρωστος / γιατί τα γίδια σου βοσκάνε στο χωράφι μου / γιατί έβαλες το σύνορο σου μισό μέτρο πιο κει / γιατί με κεράτωσες / γιατί θέλεις να χωρίσουμε / γιατί αν δεν σε έχω εγώ δεν θα σε έχει κανένας / για ξεκαθάρισμα μαφιόζικων λογαριασμών / γιατί είμαι άντρας και το κέφι μου θα κάνω, κλπ, κλπ.Έγκλημα μίσους - σε σκοτώνω γιατί είσαι ομοφυλόφιλος / τρανς / μαύρος / κίτρινος / μπλε / εβραίος / παλαιστίνιος / μουσουλμάνος / χριστιανός / αριστερός / δεξιός / Παναθηναϊκός / Ολυμπιακός, κλπ, κλπ. Σε σκοτώνω για αυτό που είσαι. Γιατί μισώ αυτό που είσαι. Και είναι κρίμα που πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα.---------------------------------Και από την στιγμή που το τι αποτελεί μίσος αφήνεται στην κρίση του νομοθέτη, δεν είναι κάθε αρνητική γνώμη δυνητικά ρητορική μίσους προς κάτι; Πηγή: www.lifo.grΑπάντηση: αυτό είναι ένα αυθαίρετο συμπέρασμα (όπως και εκείνο του Ζίζεκ για τον ορισμό του φονταμενταλισμού) που βασίζεται σε μια εξίσου αυθαίρετη και αστήρικτη γενίκευση που λειτουργεί αποπροσανατολιστικά. Από πού κι ως που είναι δυνητικά κάθε αρνητική γνώμη ρητορική μίσους; Με βάση ποιο σκεπτικό καταλήγει κανείς εκεί; Στοχεύοντας σε τί ακριβώς;
Σχολιάζει ο/η