Τελικά, ο πελάτης το πήρε το τυρί ή το έδωσε πίσω; Τελικά, ο πελάτης βιαζόταν ή απλώς ήθελε να κάνει την άσχημη;Έχω δει πελάτες παράξενους, αλλά έχω δει και κάτι μοσχάρια υπαλλήλους που δεν τηρούν την σειρά προτεραιότητας με τα νουμεράκια, άλλος βάζει το φτηνό τυρί και το ζυγίζει με κωδικό ακριβότερου τυριού, ζητάς το ένα και σου κόβει το άλλο. Τις προάλλες, ένας υπάλληλος στα τυριά σχολίασε το ρολόι που φορούσε μια πελάτισσα και πίεζε γλοιωδώς να μάθει πόσα λεφτά το αγόρασε (just google it!). Ήμουν δίπλα και είδα σε πόσο δύσκολη θέση είχε έρθει η πελάτισσα και απορώ με την υπομονή της που δεν τον γείωσε.Πάντως, για την προκειμένη περίπτωση, μου φαίνεται τραβηγμένο να απολύθηκε γι' αυτό το μεμονωμένο περιστατικό. Πρέπει να υπήρξε μακριά σειρά λαθών. Δώστε τώρα τροφή όλοι εσείς στους απανταχού ρουβίκωνες να τα σπάνε αλλά μην διαμαρτυρηθείτε στην επόμενη επαφή σας με στραβόξυλο υπάλληλο.
Σχολιάζει ο/η