Όλοι συγκεντρωνόμαστε στον πελάτη που έκανε την παρατήρηση ή παράπονο. Κανείς όμως δεν σχολίασε το γεγονός ότι το κατάστημα απέλυσε μια υπάλληλο για κάτι τόσο αθώο. Μια παρατήρηση θα έφτανε.Τώρα εφόσον το ωράριο είναι μέχρι 21:00, το 20:55 (αν ισχύει κιόλας), είναι μέσα στα πλαίσια του ωραρίου και οφείλει να εξυπηρετηθεί. Ηθικά σωστό; Όχι. Όμως πρέπει. Το ότι έκοψε τα δυο είδη στην ίδια μηχανή είναι παράβαση, αλλά εντάξει, δεν υπήρχε λόγος για τέτοιο σαματά. Μάλλον ο πελάτης δεν είχε τι άλλο να κάνει και είπε να φέρει τα πάνω κάτω μιας ζωής.
Σχολιάζει ο/η