ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΣΕΕ

Αλήθεια εε;;;Ποια είναι ακριβώς η υγειονομική παράβαση ή μήπως θα έπρεπε να πει στον πελάτη ότι μόνο κασέρι μπορεί να κόψει και όχι σαλάμι γιατί σε 5΄κλείνει το κατάστημα και η δεύτερη μηχανή των αλλαντικών έχει καθαριστεί;Σε μία τέτοια περίπτωση ο πελάτης τι θα έλεγε; Μήπως πάλι μία από τα ίδια και πως δεν εξυπηρετείται, που πήγε στο συγκεκριμένο τμήμα λίγοι πριν κλείσει το κατάστημα;;;...Δεν ξέρουμε να σεβόμαστε. Δεν ξέρουμε.Και για πες μου; Στα εστιατόρια που τρώμε, το γεγονός ότι στην κουζίνα πριν πιάσουν το φαγητό μας ή σερβίρουν την μερίδα μας, μπορεί και να έχουν πιάσει τον κω..ο τους, αλλά εμείς δεν το είδαμε ποτέ, ισχύει ή όχι; Εδώ θυμηθήκαμε την υγειονομική παράβαση;;;...Δεν έκανε κάτι κακό η υπάλληλος. Να εξυπηρετήσει ήθελε και ο πελάτης πήγαινε γυρεύοντας, που πήγε να του κόψουν τυρί και σαλάμι 5 λεπτά πριν κλείσουν...!Μήπως, επειδή αρκετές φορές έχω παρακολουθήσει παρόμοιες περιπτώσεις, πελατών που πάνε στον πάγκο αλλαντικών, τυριών και κρεατικών, 5-10 λεπτά πριν κλείσουν τα σουπερ μάρκετ, κάτι απαράδεκτο γιατί οι άνθρωποι πρέπει να καθαρίσουν τους πάγκους, τις μηχανές και τα μαχαίρια, να τακτοποιήσουν τα υλικά στα ψυγεία, να κάνουν απογραφή ημέρας και να σχολάσουν, η πώληση των αλλαντικών, τυριών και κρεατικών που πρόκειται να κοπούν κατά παραγγελία (όχι τα τυποποιημένα), να σταματάει 30 λεπτά πριν κλείσουν τα καταστήματα ώστε να προλαβαίνουν οι υπάλληλοι; Όσες φορές έχω πάει στον πάγκο τυριών η αλλαντικών λίγο πριν κλείσουν τα καταστήματα και οι υπάλληλοι καθαρίζουν (με την ψυχή στο στόμα) γιατί κλείνουν, δεν παραγγέλνω. Ας πήγαινα ή προλάβαινα νωρίτερα...Λίγο σεβασμός δεν βλάπτει. Να το σκεφτούμε λίγο καλύτερα;
Σχολιάζει ο/η