ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Η επιθετικότητα των παιδιών με αναπτυξιακά θέματα είναι ένα ζήτημα για το οποίο το σχολείο δυστυχώς είναι αυτό που σφυρίζει αδιάφορα. Εδώ κοιτά τις εύκολες λύσεις για τα τυπικά παιδιά, για εκείνα που έχουν και διαγνωσμενα θέματα;;; Πόσο μάλλον...Εκατό τοις εκατό είναι σημαντική η συνεργασία με τους γονείς. Κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Το λυπηρό όμως είναι ότι εκείνη την επίμαχη ώρα που εσύ σαν εκπαιδευτικός είσαι στο διάδρομο, στην τάξη μέσα, στο προαύλιο και πρέπει να χειριστείς μια κατάσταση που εξελίσσεται, δεν ξέρεις πώς να το κάνεις. Αυτό πρέπει να λυθεί... εκεί οι φορείς έχουν ανεπάρκεια. Είναι μέγιστο θέμα και υπάρχουν αρκετοί καθηγητές που είναι ευαισθητοποιημένοι και δεκτικοί να μάθουν και να βρισκουν λύσεις και άλλοι που δεν θέλουν δυσκολίες και σύννεφα στην καθημερινότητα τους και έτσι είναι πιο εύκολη η αποπομπή. Όσο για την οικογενειακή κατάσταση των σχολιαζοντων, λανθασμένα συμπεράσματα βγάλατε... πρόβλημα μεγάλο όντως είναι όταν ένα παιδί νιώθει ότι απειλείται γυρίζοντας από το σχολείο, ο γονέας νιώθει φοβισμένος, θυμωμένος και απελπισμένος κι αυτός μαζί με το παιδί του ...κι επειδή μου έχει συμβεί, η λύση ήρθε με τον σωστό χειρισμό από το σχολείο, εκατό φορές θα το τονίσω, που έκανε το"δύσκολο" παιδί να στρίψει 180 μοίρες! Σε αυτό πρέπει να "εκπαιδευτεί" σίγουρα η εκπαίδευση... ο χειρισμός των καταστάσεων μέσα στα σχολεία είναι θέμα καίριο πέρα από την παροχή της γνώσης. Κι όταν δεν μιλάμε για τυπικα παιδιά αλλά για πιο ιδιαίτερα παιδιά, ενας λόγος παραπάνω. Και σίγουρα δεν πρέπει εύκολα και αβίαστα να ταιριάξουμε κάθε άτομο με αναπτυξιακά στο ειδικό σχολείο. Δεν είναι όλα τα παιδάκια με αναπτυξιακά για το ειδικό σχολείο. Το σχολείο πρέπει να αναπτυχθεί...
Σχολιάζει ο/η