ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Τμήμα της αιπηστιμωνικύς κοινότητας, προφανώς δεν γνωρίζεις ότι οι ad hominem επιθέσεις είναι μια μορφή λογικής πλάνης. Με άλλα λόγια όποιος δεν έχει επιχειρήματα καταφεύγει στην προσπάθεια να μειώσει το συνομιλητή του. Ο λογικός άνθρωπος εκφράζεται χωρίς να ενδιαφέρεται για το ποιος βρίσκεται απέναντί του, για παράδειγμα είναι το ίδιο είτε έχεις πτυχίο πολιτικού μηχανικού (ή δηλώνεις ότι έχεις) είτε είσαι νονός της νύχτας που υπογράφει με σταυρό. Την γνώση της ελληνικής μπορεί να την κρίνει όποιος διαβάσει εκείνο το "ΑΠΟΤΕΛΩ τμήμα" που έγραψες, γνωρίζοντας ότι στα ελληνικά δε λέγεται ποτέ για έναν άνθρωπο ότι αποτελεί τμήμα μιας κοινότητας - λέγεται ότι αποτελεί μέλος, ενώ τμήμα αποτελεί μια ομάδα ανθρώπων. Εκείνο που ενδιαφέρει είναι ο τρόπος με τον οποίο στηρίζει κανείς τα επιχειρήματά του και μπορείς να καταλάβεις πως όταν βασίζονται σε συγγράμματα ειδικών επί του θέματος τότε είναι πολύ πιο αξιόπιστα από ανυπόστατες θεωρίες ή από τα ανύπαρκτα "λινκς" που δήθεν μπορείς να φέρεις.Για το άσπρο και το μαύρο χρώμα, επειδή δεν μιλάμε για αντικείμενα, αυτά που γράφεις δεν ισχύουν σε ζωντανούς οργανισμούς, εφόσον "πειράματα έχουν δείξει ότι οι λευκές τρίχες στα βοοειδή και τα άσπρα φτερά στα περιστέρια επιτρέπουν να εισχωρεί περισσότερο η ακτινοβολία βραχέων κυμάτων στο δέρμα σε σχέση με τα μαύρα. Πράγματι, περισσότερη θερμότητα εισέρχεται σε ένα περιστέρι με άσπρο φτέρωμα παρά με μαύρο όταν και τα δύο εκτίθενται σε προσομοίωση συνθηκών ηλιακής ακτινοβολίας και ανέμου με ταχύτητες μεγαλύτερες από 3 m/s" και συγκεκριμένα στον άνθρωπο "το ποσό της θερμότητας που απορροφάται από ένα Βεδουίνο εκτεθειμένο στη ζεστή έρημο είναι το ίδιο αν φοράει μαύρο ή λευκό ύφασμα. Η πρόσθετη θερμότητα που απορροφάται από τη μαύρη ρόμπα χάνεται πριν φτάσει στο δέρμα." (Shkolnik A., Taylor C. R., Finch V., Borut A., Why do Bedouins wear black robes in hot deserts?, Nature 01/1980; 283(5745): 373-375. doi:10.1038/283373a0)
Σχολιάζει ο/η