Απεργία την Πρωτομαγιά

Αγαπητό βλαχάκι,Όσον αφορά τη βία διέκρινα δύο περιπτώσεις, είτε να αποφευχθεί, είτε να μετατραπεί σε σωματική βία. Σίγουρα αυτό δε σημαίνει ότι μπορούν να αποφευχθούν όλες οι μη σωματοποιημένες μορφές βίας. Σημαίνει ότι εκείνες οι οποίες δεν είναι δυνατόν να αποφευχθούν κάποια στιγμή μετατρέπονται σε σωματική βία, προσωπικά πιστεύω ότι η κίνηση της ψυχής μέσα στο σώμα έχει επίδραση σε αυτό. Στο παράδειγμά σου η 3η υπόθεση κάνει σαφές ότι το άτομο της υπόθεσης δεν ανήκει στην κοινότητα με τη θέλησή του, άρα αυτή η κατάσταση δεν συνδέεται με την πρόταση «χωρίς να ακολουθώ απαραίτητα τις επίσημες αλήθειες άλλων κοινοτήτων και αδιαφορώντας για την επιβολή τους σε όποιον ανήκει σε αυτές με τη θέλησή του». Ο κώδικας ιατρικής δεοντολογίας δεν κάνει κάποια διάκριση για τους απεργούς πείνας. Εφόσον οι επιλογές γίνονται συνειδητά, οι περιπτώσεις σαφώς θεωρούνται παρόμοιες. Σε αυτό επιμένουν και οι ίδιοι οι απεργοί. Ιατρικά κανείς δε χαρακτηρίζεται ανίκανος για συναίνεση σε αυτές τις περιπτώσεις (φραπελιάς, απεργίας πείνας κλπ.), μπορείς να διαβάσεις τον κώδικα. Από την άλλη πλευρά μπορείς να αναλογιστείς όσους ισχυρίστηκαν πως το να ωθείται ένα άτομο στο να πιστεύει ότι η απεργία πείνας αποτελεί μέσον καταπολέμησης του συστήματος είναι παραπλάνηση-εξαπάτηση-χειραγώγηση-εκμετάλλευση της ευπιστίας/ απελπισίας/ ελλιπούς μορφώσεως ενός (αναρχικού) ατόμου. Θυμίζω ότι ο Νίκος Ρωμανός δέχτηκε σφοδρές επιθέσεις σε όλα τα παραπάνω επίπεδα, γράφτηκε μέχρι και ότι γυάλιζε το μάτι του! Πιστεύω ότι η ενημέρωση είναι αρκετή, ώστε να είμαι ηθικά εντάξει και παράλληλα να εξασφαλίζεται ο σεβασμός στις αποφάσεις άλλων για τη ζωή τους.eple,Μα ακόμα δεν κατάλαβες ότι η συνεννόηση μαζί σου είναι δυσκολότερη από τη συνεννόηση με σαύρα; Γιατί είναι φανερό ότι σε πνίγει η εμπάθεια, το μοναδικό σου ενδιαφέρον. Όχι, από κάποιον που φαντάζεται ότι απευθύνεται σε μυγιασμένο ορθόδοξο μέχρι να ξεσπάσει το ρατσιστικό του μένος, επειδή τόλμησα να σχολιάσω τη μπούρκα, δεν περιμένω ότι θα καταφέρει να αντιγράψει τη φράση "Δόξα τῷ Θεῷ".
Σχολιάζει ο/η