ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Και φυσικά βγαίνουν κυβερνήσεις που εκφράζουν μειοψηφίες. Πόσο ηθικό είναι να νομοθετουνται νόμοι που εκφράζουν το (μετα βίας) 30% του σώματος;Υπάρχουν ξεκάθαρες προβληματικές. Και πρέπει να καθίσουμε επιτέλους να μιλήσουμε για αυτές, γιατί δεν γίνετε να φροδιαφεύγει ο μεγάλος πλούτος με ΝΟΜΙΜΕΣ διαδικασίες ενώ υπάρχει κόσμος που είναι άστεγος και πεινάει ή δεν έχει θέρμανση τον χειμώνα. Αν αυτά για εσένα δεν είναι ξεκάθαρα ανήθικα γεγονότα, τότε δικαίως θα θεωρηθείς τομάρι και λαμόγιο. Και φυσικά θα έχεις την υποκειμενική σου ηθική, αλλά θα δεχθείς και τις συνέπειές της. Επαναστάσεις ονομάζονται που θα έρθουν αργά ή γρήγορα νομοτελειακά για να σου πάρουν όλα αυτά τα προνόμια. Και αντικειμενικά αν θέλεις να το δεις, δεν υπάρχουν λειτουργικές κοινωνίες με νόμους που δεν βασίζονται σε νόμους που να στέκουν ηθικά. Άλλωστε η ηθική είναι η ρίζα των νόμων. Το να μην κλέβεις είναι πρώτα απ'όλα ανήθικο και μετά παράνομο. Όταν το να κλέβεις (να φοροδιαφεύγεις με παραθυράκια πχ) γίνεται νόμιμο υπάρχει θέμα.Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό, δεν έχω να πω τίποτε άλλο.
Σχολιάζει ο/η