1.Η ανθρώπινη ζωή είναι πράγματι η υπέρτατη αξία. Η ζωή όλων όμως. Είτε είναι αναρχικοί, παιδεραστές, χρυσαυγίτες, μπάτσοι. Όχι μόνο η ζωή αυτών με τους οποίους εσείς συγκλίνετε ιδεολογικά. Επίσης η ανθρώπινη ζωή μπορεί να προστατευτεί και με την υποχρεωτική σίτιση. Δεν είναι απαραίτητο να αλλάζει ο νόμος για έναν κρατούμενο. Τέλος με ξεπερνάει η διάκριση μεταξύ παρανομίας και εγκλήματος. Να αναπτύξετε την πρωτοπόρα θεωρία σας και να διδάσκεται στις νομικές σχολές της χώρας, να ξεστραβωθούμε κι εμείς.2.Δεν σταμάτησε το υποσιτισμένο σώμα «στρατούς ολόκληρους». Χρειάστηκε και η παρέμβαση κομμάτων, υστερικών βουλευτών, αλληλέγγυων που έκαιγαν, έσπαγαν, έκαναν κατάληψη, πολιτικών νεολαιών και τέλος ενός τεράστιου διαδυκτιακού όχλου που έβριζε χυδαία όποιον είχε αντίθετη άποψη. 3.Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η δολοφονία Γρηγορόπουλου, η οποία δεν έμεινε ατιμώρητη, με την οικονομική κρίση και την απεργία πείνας του Ρωμανού. Επίσης δεν υπάρχουν συμπαγείς γενιές με ενιαίες αντιλήψεις, «αφυπνισμένες» και έτοιμες να ικανοποιήσουν τις επαναστατικές ονειρώξεις σας.4.Κανείς δεν είναι αντίθετος στο να φοιτούν οι κρατούμενοι. Επίσης ποτέ δεν απαγορευόταν. Άλλο αυτό, άλλο να παρέχεται άδεια από τη φυλακή σε καταδικασμένους για κακουργήματα σχεδόν αμέσως μετά την καταδίκη τους.5.Όσοι διαφωνούσαν με τα αιτήματα Ρωμανού δεν είναι ασυνείδητα τομάρια. Έχουν απλά άλλη άποψη από τους υποστηρικτές του.6.Κλασσικός λαϊκισμός και επιχείρημα τύπου «ναι, αλλά δεν κοιτάτε τι κάνουν οι άλλοι». Επιπλέον η εξουσιαστική αγριότητα από πού προκύπτει; Καταδικάστηκε για την αυταπόδεικτη πράξη της ληστείας και αθωώθηκε για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση. Εάν υπήρχε αγριότητα θα καταδικαζόταν χωρίς αποδείξεις για όλα.7.Επαναλαμβάνω: η ζωή όλων ασχέτως ιδεολογίας.8.Τα ξέρουμε τα «αυθόρμητα κινήματα» κατ’ επάγγελμα αλληλέγγυων, που συμπαρίστανται σε όλους, αρκεί να ταυτίζονται ιδεολογικά μαζί τους. Με λίγα λόγια όσοι συμφωνούν με τα κινήματα πρέπει να έχουν περισσότερα δικαιώματα.9.Εδώ κι αν κάνετε λάθος. Περισσότερο τον ήθελαν νεκρό κάποιοι αλληλέγγυοι για να εξοικονομήσουν κι άλλον μάρτυρα, στο όνομα του οποίου θα «αγωνίζονταν» παρά οι ακροδεξιοί και οι φιλελεύθεροι, τους οποίους αυθαίρετα και δόλια ταυτίζετε.10.Όχι δεν το εμπεδώσαμε. Το δίκαιο δεν μπορεί να απονέμεται ανάλογα με το αν έχει κάποιος το σθένος να κάνει απεργία πείνας. Εσείς το εμπεδώσατε;11.Ο νεαρός απεργός πείνας δεν έπρεπε να απολογηθεί για τίποτα απ’ όλα αυτά. Έπρεπε να απολογηθεί για το ότι έκανε ένοπλη ληστεία. Και όχι σ’ εμάς. Στο δικαστήριο.12.Και βέβαια τον άξιζαν ζωντανό. Αν όμως αυτό δεν συνέβαινε, θα ήταν λόγω αυτοκτονίας, άρα και ευθύνης του ίδιου.13.Εδώ αμφιβάλλω. Η «ανάσα ελευθερίας» μάλλον θα τον οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει με τις λιγότερες δυνατές συνέπειες, ή τουλάχιστον με λιγότερες σε σχέση με άλλους. Και αυτό γιατί δηλώνει μια συγκεκριμένη ιδεολογία.
Σχολιάζει ο/η