Ματίνα αφού περιγράφεις το σοκαριστικό-κατά την άποψή σου πάντα-παρασκήνιο, γιατί δεν αναλύεις όλες τις υποψηφιότητες σε κάθε είδος βραβείου που δόθηκε κ αναφέρεσαι μόνο στο Ρουβά; Θεωρείς ότι όλα τα υπόλοιπα βραβεία ήταν τόσο δίκαια δηλαδή εκτός από ένα;Επισης, στην τέχνη κρίνεσαι από τη στιγμή που εκτίθεσαι κάπου, ειτε πρόκειται για ποίημα, είτε για γλυπτο, είτε για μονόλογο ... και εκεί τη στιγμή που εκτίθεσαι ή περνάς στο κοινό είτε όχι ... ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ποτέ δεν ρωτάνε έναν καλλιτέχνη αν σπούδασε την τέχνη του ή αν είναι αυτοδίδακτος ... Ακόμα, τα ιερά τέρατα της ηθοποιίας-όταν καλλούνται να κάνουν μάθημα στις εκατοντάδες σχολές που άνοιξαν, δε λένε στα παιδιά ότι εσυ δεν κάνεις κ ότι ο τόπος δε σηκώνει τόσους ηθοποιούς, παρά τα παραμυθιάζουν ότι έχουν ταλέντο κι ότι το ταλέντο ποτέ δε χάνεται με αποτέλσμα να έχουν την τύχη κατά κύριο λόγο των αποφόιτων reality ...Ότι υπάρχει μια ισοπέδωση στα πάντα πλεόν υπάρχει, αλλά δε νομίζω ότι φταέι ο Ρουβάς γι αυτό ... που με όρους αμερικής είναι από τους 2-3 που μπορέι να αποκαλέσει κάποιος σταρ σε αυτην την κακομοιροκώσταινα ....Σε τελικη ανάλυση ας δραστηριοποιηθέι η ένωση ηθοποιών αν τους ενοχλεί τόσο το να εργλαζονται μη επαγγελματίες στο χώρο.
Σχολιάζει ο/η