Αποκλειστικά από εμένα η συνταγή της επιτυχίας (δεν θα την βρείτε αλλού στο internet).Υλικά :1. Ένα πραγματικό έγκλημα2. Πολλά θύματα3. ΣάλτσαΕκτέλεση :Παίρνουμε ένα έγκλημα που έχει διαπραχθεί στην πραγματικότητα. Παίρνουμε στη συνέχεια τα θύματα που έχουν σχετίζονται με το έγκλημα. Μην σας απασχολεί εάν τα μεταξύ τους χαρακτηριστικά είναι ετερόκλητα. Μπορούμε π.χ. στο ίδιο πιάτο να σερβίρουμε θύματα που πέθαναν από ξυλοδαρμό αστυνομικών επειδή διαδήλωναν, με θύματα που τους βρήκε μια αδέσποτη σφαίρα στην ταράτσα του σπιτιού τους ή θύματα που πέθαναν από καρδιακή προσβολή λόγω τρόμου ή καρδιοαναπνευστικά προβλήματα λόγω δακρυγόνων. Όλα καλά είναι. Επίσης, μπορούμε εάν θέλουμε (πραιρετικό) να προσθέσουμε και φανταστικά θύματα και για να το κάνουμε πιο αληθοφανές να παρουσιάσουμε και φωτογραφία τους από π.χ. μια διαφήμιση αγγλικού σαπουνιού.Αφού πάρουμε τα θύματα τα ανακατεύουμε καλά (πολύ σημαντικό) προκειμένου να ομογενοποιήσουμε το μείγμα, να το κάνουμε ένα. Αυτό το κάνουμε ώστε όλα τα θύματα να αποκτήσουν ένα ομοιόμορφο κοκκινωπό χρώμα (το χρώμα της βάσης μας δηλαδή), ασχέτως τι χρώμα μπορεί να είχαν αρχικά. Η ομογενοποίηση του χρώματος θα μας χρησιμεύσει στην παρουσίαση.Μετά προσθέτουμε την σάλτσα. Όσο πιο κόκκινη (στο χρώμα του αίματος) τόσο το καλύτερο. Βάζουμε κόσμο πατημένο από τανκς, ποταμούς αίματος να ρέουν σε έναν συγκεκριμένο χώρο, γενικά πολλή και καλή σάλτσα (το όριο είναι μόνο η φαντασία μας).Το πιατο μας είναι σχεδόν έτοιμο, μένει μόνο η σωστή παρουσίαση (επίσης πολύ σημαντική).Παρουσίαση:Όπως είπαμε το μείγμα μας έχει ομογενοποιηθεί στο κοκκινωπό χρώμα. Τονίζουμε σε κάθε ευκαιρία την κοκκινωπότητα του χρώματος, αυτό είναι το χρώμα του franchise μας άλλωστε.Πολύ σημαντικό είναι επίσης να το πουλάμε κυρίως σε παιδιά. Δεν γνωρίζουν τις λεπτομέρειες παρασκευής του και το marketing είναι πιο εύκολο απέναντί τους.Αναθέτουμε την προώθηση κυρίως σε πρόσωπα κύρους και εμπιστοσύνης των παιδιών (π.χ. έναν δάσκαλο) (franchisees)Επίσης είναι πολύ σημαντικό να επιτιθέμεθα, ακόμα και με επιθέσεις ad hominem σε όσους αμφισβητούν την ορθότητα παρασκευής του πιάτου μας, μας χαλάνε το marketing. Προτεινόμενες τακτικές είναι γενικεύσεις, παραποίηση των λεγομένων τους, κατηγορίες κατά της ηθικής τους, ή κατηγορίες που βασίζονται στο ότι δεν βρίσκονταν μπροστά όταν συγκεντρώναμε τα υλικά.Μένει μόνο ένα πράγμα...Πηγαίνουμε ταμείο και εξαργυρώνουμε την επιτυχία μας.Καλή όρεξη.
Σχολιάζει ο/η