@ Chiroto Εύγε! ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. Αυτή είναι η πιο ουσιαστική εξήγηση της ψυχολογίας - και της κουλτούρας από την οποία αυτή απορρέει - του Like και Dislike, αντίστοιχα. Τα υπόλοιπα άπτονται της εταιρείας του Facebook που, όπως κάθε εταιρεία εξάλλου (διαφημιστική ή άλλη), ενδιαφέρεται πρωτίστως για το εμπορικό σκέλος της, τόσο σχετικά με τα Likes όσο και με τα Dislikes (τα οποία έκρινε ως αρνητικά για την εμπορικότητα και τη δημοφιλία της και γι' αυτό δεν τα ενσωμάτωσε). Τις δηλώσεις περί αρνητικού κοινωνικού αντίκτυπου τις ακούω βερεσέ - διότι πολύ απλά καταρρίπτονται με τόσα λογικά επιχειρήματα, όπως αυτό που παραθέτεις. Την ουσία την περιγράφεις συνοπτικά και ολοκληρωμένα εσύ.
Σχολιάζει ο/η