κ. Δημοκίδη,με αναγκάζετε να επανέλθω για να ξεκαθαρίσω το εξής:στοιχεία μαθηματικών όπως το πυθαγόρειο, οι ορίζουσες, ακόμα και στοιχειώδης ολοκληρωτικός και διαφορικός λογισμός πλέον, είναι ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΣΤΑΤΕΣ γνώσεις, που θα πρέπει να έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές, ανεξαρτήτως κατεύθυνσης. Όχι μόνο επειδή δε μπορεί κανείς να προδικάσει την κατεύθυνση που θα πάρει ένα παιδί, αλλά είναι πράγματα που φαίνονται λ.χ. στα ΜΜΕ, όπου, ενώ σε ανεπτυγμένες χώρες κατά κόρον ο αναγνώστης έρχεται αντιμέτωπος με αριθμητικά στοιχεία για τα γεγονότα (φερ' ειπείν η έκβαση της οικονομίας, τα αποτελέσματα ενός μέτρου -εδώ παραβάλετε το σχόλιο του wolf13 που βρίθει στατιστικών και συγκρίσεων για τις συνέπειες της κατάργησης σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης [πιο εντός θέματος πεθαίνεις που λένε]), στην Ελλάδα επικρατούν τα "greek statistics". Θέλω να καταλήξω ότι οι θετικές επιστήμες (και τα Μαθηματικά και η Βιολογία) είναι εξίσου σημαντικό να μαθαίνονται όπως η γλώσσα.