5. Υπάρχει μια λύση η οποία μπορεί να σου φανεί κάπως άκομψη στην αρχή, αλλά αν την καλοκοιτάξεις θα δεις ότι τελικά μάλλον είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις. Η λύση αυτή μάλιστα μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα τεχνικά επαγγέλματα. Ποτέ δεν είχα καταφέρει να σκεφτώ μόνη μου αυτή τη λύση, γιατί απαιτεί και κάπως ανοιχτά μυαλά για να εφαρμοστεί. Μου την έμαθε φίλη που πρόσφατα αποφοίτησε από σχολή σεφ, και υπήρχε σαν συμβουλή μέσα στα βιβλία τους και φυσικά το υπενθύμιζαν συνεχώς οι καθηγητές στους φοιτητές: επισκέπτεσαι ένα χώρο εστίασης και παρατηρείς ότι κάτι χρειάζεται βελτίωση, φοράς το χαμόγελό σου, λες πόσο ωραία ήταν όλα αλλά καλό θα ήταν να διορθωθεί μια λεπτομέρεια. Κάνεις απίστευτο καλό στην επιχείρηση αν κάνεις τέτοια σχόλια, αλλά στην Ελλάδα αυτό δεν είναι πολύ συνηθισμένο, γιατί συχνά εκλαμβάνεται ως προσβολή (πολύ κακώς). Μια χαρά μπορεί να εφαρμοστεί αυτό σαν λύση και στα κομμωτήρια. Με μια παρατήρηση βοηθάς πραγματικά τον τεχνίτη να βελτιώσει τη δουλειά του, και άρα να κρατήσει τους πελάτες του και να αποκτήσει κι άλλους. Εφόσον λοιπόν με την κομμώτρια σου έχεις αποκτήσει με α κοντινή επαφή και είδε ότι πήγες αλλού, δοκίμασε αυτό που είπε η Λένα, αλλά πες της όμορφα το λόγο για τον οποίο πήγες αλλού. Αν είσαι τυχερή και δεν παρεξηγηθεί (γιατί λείπει από από πολλούς επαγγελματίες εδώ στην Ελλάδα η παιδεία ώστε να μην) θα της κάνεις απίστευτο καλό. Υπάρχει λόγος που έχασε τις πελάτισσες της, γιατί να μην την βοηθήσεις να τις ξαναβρεί;
Σχολιάζει ο/η