Γωγώ 20: 42'Πάντα το κάνω, αλλά όχι με τον τρόπο που το κάνει το Γωγουλίνι.Συνεπώς, θα προτιμούσα να μην απαντήσω καθόλου, αλλά κάνω εξαίρεση και σας απαντώ γιατί δεν θέλω να αποφύγω την πρόκλησή σας.Η ίδια που λέτε ότι η εκπαίδευση πρέπει να προορίζεται να προσδίδει γνώσεις στον μαθητή, δεν έχετε κανένα πρόβλημα ο τυχόν αδιάφορος και τελικά ανιστόρητος για το τι αντιπροσωπεύει μια σημαία ως σύμβολο - όλων των κρατών, όχι μόνο της Ελλάδας - να την κρατάει ΗΓΕΤΙΚΑ επικεφαλής του σχολείου του. Και μη μου πείτε ότι μιλάμε για το Δημοτικό, γιατί εσείς χρησιμοποιείτε κλίμακα βαθμολόγησης του Λυκείου. Καλομελέτα... Και ξεχνάτε ότι μια κοινωνία "χτίζει" σιγά-σιγά τους ηγέτες της που αύριο θα την εκπροσωπήσουν στον παγκόσμιο στίβο, ο καθένας στον τομέα των ικανοτήτων του.Και είναι σίγουρο τότε, ότι δεν πρέπει να στείλει τον ανιστόρητο, τον μη γνωρίζοντα ξένες γλώσσες, τον άξεστο και ακοινώνητο που στέκεται με ανοιχτά πόδια και αγυάλιστα παπούτσια ενώ ανακρούεται ο Εθνικός Ύμνος χώρας που φιλοξενείται. ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΑΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΗΤΑΝ Η ΤΗΣ ΗΣΣΟΝΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ, ΟΠΟΤΕ ΕΚΛΕΓΕΙ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΕΟΣ, ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΑΤΣΟΣ !Σημαιοφόρος ο πάσα εις και πρωθυπουργός ο πάσα εις. Ελπίζω να έγινα αντιληπτός.Για το ίδιο θέμα, ελπίζω να αναρτηθεί και άλλο σχόλιό μου πάνω σε άλλο άρθρο, αν σας ενδιαφέρει.
Σχολιάζει ο/η