Βλαχάκι 15:40ναι προφανώς δεν διαφωνούμε στην ουσία!Γι'αυτό και είπα ότι αν υφίσταται ουσιαστικό ερωτικό ενδιαφέρον (με όλα όσα αυτό προυποθέτει δηλαδή σωματικό-συναισθηματικό-πνευματικό υπόβαθρο) μάλλον θα αποδεχόμουν την αρχική επιλογή μου σε αντίστοιχη περίπτωση κι ας πάνε να λένε. Αυτό που κυρίως εννοούσα είναι ότι παιδιόθεν η πλειοψηφία έχει προανακρούσεις ερωτικών προτιμήσεων φύλου που τελικώς παγιώνονται με την ενηλικίωση (σίγουρα και με την "χείρα" της κοινωνική καθοδήγησης) και κατόπιν ο διαχωρισμός "γνώσης" και πραγματικότητας (=η δεδομένη έλξη για συγκεκριμένη τρανς) είναι κομματάκι δύσκολος. Δηλαδή απαιτεί έναν εξορθολογισμό που δεν έρχεται πάντοτε σε όλους. Θέλει δουλίτσα. Το παράδειγμά σου όμως με τους προραφαηλίτες είναι όλα τα λεφτά!! (πολύ γέλασα). Όσο για το θέμα της γλώσσας συμφωνώ ότι είναι μπερδευτικό επειδή στα ελληνικά δεν υπάρχει διαφοροποίηση νοηματοδότησης μεταξύ βιολογικού και κοινωνικού φύλου. Πάντως ίσως πρέπει κάποια στιγμή να επιχειρηθεί κάποιος ορισμός. Ισως ακόμα και οι ουδέτερες καταλήξεις @ να πάρουν άλλη τροπή (για οπτική διευκόλυνση) με μια άλλη κατάληξη πέραν του -ος και -η. Αν μη τι άλλο ακριβώς για να μην μπερδεύεται ο κόσμος που παιδεύεται να δει το θέμα χωρίς παρωπίδες. (πχ. Είναι ιδιαίτερα περίπλοκο να εξηγήσω σε καλοπροαίρετο μεν αλλά ανίδεο άνθρωπο πώς ένα τρανς παιδί που είναι παρθένο κατά τ'άλλα δεν είναι διεφθαρμένο σεξουαλικώς από κάποια φανταστική κακοποίηση που αποζητά αλλαγή φύλου.)Το άρθρο που παρέθεσες το διάβασα και παραλείπει να πει κάτι κατά την γνώμη μου πολύ σημαντικό: ότι μεγάλο μέρος της κοινωνικής απώθησης και φοβίας προς τις τρανς προέρχεται από τις ίδιες τις cis γυναίκες. Ένας περίεργος "ανταγωνισμός" θαρρείς που προσωπικά με εκλήσσει (μάλλον όχι και τόσο δεδομένου ότι βλέπω πολλές cis γυναίκες να μην μπορούν να διεκδικήσουν την σεξουαλικότητά τους ούτως ή άλλως ή/και να μπορούν να προσφέρουν ικανοποίηση σε έναν άντρα). Σαν να "μειώνεται" το κομμάτι της πίτας για ελεύθερους γαμπρούς. Πάλι καυγάς για το πάπλωμα δηλαδή...---------------------------------------------Prince o Δήμος ήταν αναμφίβολα ωραίο παλικάρι με εντελώς ετεροκανονικά (αλλά και με ομο) κριτήρια. Το ωραίο είναι ωραίο όπως και να το κάνεις. Τώρα τι ακριβώς είχε η ψυχούλα του και πέρασε όλα αυτά τα στάδια μπρος-πίσω-μπρος το ξέρει μόνο εκείν@. Πάντως αυτό που λες στο τέλος αν και είναι κοινωνικά αμφιλεγόμενο (και κάπως άκομψα τιθέμενο;) έχω διαβάσει κι αλλού (και μάλιστα από τρανς σε επαγγελματικά ερωτικό χώρο) ότι αποτελεί φαντασίωση πολλών αντρών χωρίς απαραίτητα ομοφυλοφιλικό προσανατολισμό. Δηλαδή η συνύπαρξη κατά τ'άλλα θηλυκού σώματος με αντρικό μόριο. Μάλιστα το επεξηγούσαν και άλλοι άντρες συζητητές που μοιράζονται αντίστοιχες προτιμήσεις ως εξής: ότι με ένα σώμα με αντρικό μόριο η δημιουργία καύλας στον παρτνέρ είναι εμφανής και διεγερτική κι η επίτευξη οργασμού σχεδόν δεδομένη και προβλέψιμη αντίθετα με πολλές γυναίκες με τις οποίες συνευρίσκονταν. Τώρα βέβαια αυτό εγείρει κάποιες απορίες για το ποιές συγκεκριμένες πρακτικές μπορεί ένας έτερο να πράξει με μια τρανς που διατηρεί μόριο και δεν έχει χειρουργικά διαμορφωμένο κόλπο αλλά για την εύρυθμη λειτουργία του φόρουμ ας τα αφήσουμε ανείπωτα. :P
Σχολιάζει ο/η