ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Στην προκειμένη, η συγκεκριμένη διαφήμιση θέλει να προωθήσει τα ολόστενα παντελόνια που φανερώνουν όλες τις καμπύλες, μικρές, μεσαίες και μεγαλύτερες.Θέλει να πείσει και να τα πουλήσει σε όλες μας. Και σε εκείνες που νιώθουν "σανίδες" και δεν τολμούν γιατί νιώθουν ελάχιστα σέξι (με βάση τα κοινωνικά πρότυπα που τυχόν τις επηρεάζουν) και σε εκείνες που νιώθουν "βαρέλια" (κι αυτές επηρεασμένες από τα πρότυπα που κυριαρχούν) και δεν τολμούν. Οι υπόλοιπες θα αγοράσουν ή δεν θα αγοράσουν, αλλά δεν μπορούν να επηρεαστούν στον ίδιο βαθμό από αυτή τη διαφήμιση, η οποία στοχεύει πιο πολύ στη γυναικεία ανασφάλεια.
Σχολιάζει ο/η