Χωρίς διάθεση να το παίξω μάγκας και γνωρίζοντας οτι πολλές φορές μπορεί να στραβώσει κάτι, ιντερνετικά σε 1,5 λεπτό βρήκα και διάβασα τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για το θέμα που συζητάμε. Για να το σιγουρέψω πήρα και ένα τηλέφωνο στα γραφεία του ΕΟΠΥΥ, όπου μου απάντησαν αμέσως.Τώρα, το ότι δεν χρησιμοποιεί κάποιος τις υπηρεσίες υγείας του ταμείου του δεν σημαίνει πολλά πράγματα, είναι θέμα επιλογής αλλά και τύχης. Ισως εξηγεί, πάντως, το ότι δεν γνωρίζει ο φίλος μας πολλά πολλά. Αλλωστε πληρώνουμε το ταμείο μας όχι μόνο για κάλυψη περίθαλψης αλλά και για σύνταξη (λέμε τώρα...).Το ότι είναι ενεργός στην αγορά και δεν γνωρίζει τί χρωστάει...ακούγεται λίγο παράξενο. Δεν φταίει όμως το ταμείο, που άλλωστε έκανε απαιτητά τα 10€/μήνα μετά τη τελεσιδικία στο ΣΕ.Το ότι πλήρωσε και δεν τακτοποιήθηκε το θέμα, είναι σοβαρό φάουλ. Η δικαιολογία, πως κάποιος έλειπε ακούγεται κατάκουφη...κάτι άλλο συνέβαινε σίγουρα, άντε βρες άκρη.Για τη διαδικασία από εκεί και πέρα έγραψα στην αρχή. Αν θέλουμε (και σωστά) να εκσυγχρονιστεί το κράτος και οι διάφορες άλλες υπηρεσίες, πρέπει να εκσυγχρονιστούμε και εμείς. Τουλάχιστον ο φίλος μας θα γλύτωνε κάτι άσκοπα πήγαινε-έλα. Οι ουρές είναι σοβαρό θέμα. Πρέπει ακόμα πιο πολλές εργασίες να γίνονται ηλεκτρονικά. Η αντίστοιχη διαδικασία για ΙΚΑ έχει ένα σχετικό σκόρπισμα. Δύο φορές που τό 'χω κάνει, πήγα πρωϊ, πριν τη δουλειά, με 2-3 άτομα μπροστά μου και καθάρισα γρήγορα. Αν θυμάμαι καλά τα χρήματα μπήκαν σε 2-3 μήνες. Ενυπωσιακό πως τη δεύτερη φορά δεν μου ζήτησαν ΙΒΑΝ, το είχε καταχωρημένο το σύστημα.Για την αλλαγή στον τρόπο πληρωμής, εν μέσω κρίσης, είναι λογικό να δυσκολεύονται πολλοί να πληρώνουν και μετά να εισπράττουν από το ταμείο. Αλλωστε συνήθως η δαπάνη για γυαλιά είναι παραπάνω από τα 100€ που δικαιολογούνται από τον ΕΟΠΥΥ, οπότε ένα μέρος οι οπτικοί το εισπράττουν άμεσα. Θα μπορούσαν να βοηθήσουν τη κατάσταση (κάποιοι το κάνουν, είμαι σίγουρος).
Σχολιάζει ο/η