Σύμφωνοι για την ασημαντολογία , αλλά νομίζω , για να ακριβολογούμε, ότι : 1) το θέμα που τέθηκε για την κυκλοφορία του βιβλίου αφορούσε βασικά τη στάση του εκδοτικού οίκου και όχι τόσο το δικαίωμα του Κουφοντίνα στην ελευθερία του λόγου ( και πάλι κανένα θέμα παράβασης της δεοντολογίας δεν τίθεται κατά τη γνώμη μου ), 2) ο Κορτώ έκανε μία εκτός θέματος αναφορά στον ιδιωτικό του βίο , σαν να πήγαινε γυρεύοντας για τις αντιδράσεις των ομοφοβικών , και 3) η συζήτηση περί της ασημαντολογίας των θεμάτων προσδίδει ως ένα βαθμό σημαντικότητα στα θέματα και επομένως ενέχει μία δόση σχήματος οξύμωρου.
Σχολιάζει ο/η