Ο Nolan αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι είναι ένας από τους σπουδαιότερος post-αφηγητές στην ιστορία του κινηματογράφου εμπράκτως και αυτή τη φορά.Είναι πολύ σημαντικό επίσης να αναφερθεί ότι σχεδόν πάντα χρησιμοποιεί το ίδιο staff(στοιχείου του καλού δημιουργού) και συνεργάζεται με πολύ σπουδαίους δημιουργούς.Ένας τέτοιος είναι ο Hans Zimmer,που δεν είδα να γίνεται για αυτόν μνεία από κανέναν,ο οποίος συνέθεσε ίσως την καλύτερη μουσική του για ταινία του Nolan και η οποία προσέθεσε περισσότερο συναίσθημα στην ταινία.Εκπληκτική δουλειά επίσης και για τον Hoyte Van Hoytema του οποίου η δουλειά είναι μοναδική σε μια ταινία με γρήγορες σκηνές ανά διαστήματα με πολύ ένταση με ιδανικό καδράρισμα.Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ταινία ήταν ανθρωποκεντρική,συνειδητά βέβαια από τον σκηνοθέτη,θέλοντας να αναδείξει την μια από τις τρεις έννοιες που πραγματεύεται η ταινία,την αγάπη,παρόλο που μας απασχόλησε με κάτι τόσο μεγάλο όπως είναι το σύμπαν και το διάστημα.Εύστοχη η επιλογή για το ζεστό φιλμ και η επιμονή του για το κλασικό φιλμ και τη μη χρήση των νέων τεχνολογικών μέσων,μη έχοντας ως αυτοσκοπό να αναδείξει την εικόνα άλλα όλο αυτό που δημιουργείται από αυτό.Εκπληκτική δουλειά από έναν άνθρωπο,ο οποίος κάνει τέχνη προφανώς από τις ανησυχίες και τα ερωτήματα που έχει για τον κόσμο.Η ταινία μόνο να σε συνεπάρει μπορεί από την μεγαλοπρέπεια της και από της ανησυχίες που δυνητικά μπορεί να γεννήσει σε σένα!
Σχολιάζει ο/η