ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

12. Πως από την έλλειψη στοιχειώδης Άλγεβρας πεταχτήκαμε στα Θρησκευτικά είναι θαύμα μαθηματικής ανακρίβειας. Μήπως οι θεολόγοι ανάλαβαν να διδάσκουν τα Μαθηματικά και δεν το καταλάβαμε; Α μπα εκπαιδεύεσαι στα νοητικά άλματα ή ήταν οδικό ατύχημα μεταμεσονύκτιας οδήγησης με το κινητό στο χέρι;Μετά τα απαραίτητα ορεκτικά στο θέμα μας έρχεται το ψητό. Φταίει το κράτος για το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά περισσότερο για την κατάντια της μάθησης και στις τρεις εκπαιδευτικές βαθμίδες φταίει ο κομματισμός. Χειρότερα από όλα όμως φταίει η κερδοσκοπία δις κάθε χρόνο εναντίον των γονέων και των παιδιών από το σύστημα των μεγάλων φροντιστηρίων και των συνεργατών τους στην δημόσια εκπαίδευση. Αυτοί και αυτές που τους συμφέρει να διαιωνίζεται η χάλια δημόσια εκπαίδευση και η ανάγκη για έξοδα πολλών μισθών στα φροντιστήρια. Οι ιδιοκτήτες τους όλο παραδόξως είναι από τους πιο στυγνούς καπιταλιστές αλλά προσποιούνται ότι ανήκουν στην πεφωτισμένη αριστερά και στα παρακλάδια της.Λοιπόν προς δόξα της ΟΛΜΕ και προς δόξα της μαϊμού αριστεράς του ψευτοπροδευτισμού και προστατευτισμού των αχρήστων, απεργίες γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται, στα Πανεπιστήμια, στα ΤΕΙ, στα λύκεια, στα γυμνάσια, και στα δημοτικά σχολεία! Στην Ελλάδα παρατηρείται το μοναδικό παγκόσμια φαινόμενο να σπρώχνουν οι συνδικαλιστές τα πιτσιρίκια του δημοτικού να κάνουν καταλήψεις για εβδομάδες στο σχολείο τους για ικανοποίηση των παράλογων συνδικαλιστικών δικαιωμάτων. Αποτέλεσμα είναι παρά το ότι στην στοιχειώδη και δευτερεύουσα εκπαίδευση η Ελλάδα ξοδεύει για κάθε μαθητή περίπου τα ίδια με την ΕΕ και στην Ανώτερη και Ανώτατη εκπαίδευση λίγο παραπάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε.. Η ποιότητα της εκπαίδευσης και των αποφοίτων είναι κατάλληλη για κουβεντούλες στις καφετέριες και ξύλινος λόγους σε πολιτικές συγκεντρώσεις. Γιατί τα παιδιά να γνωρίσουν τι είπε πάνω κάτω ο Μακρυγιάννης για τον αγώνα του 21 και τον εμφύλιο τότε όταν γνωρίζουν πολύ καλά τον Βελουχιώτη και τον πιο πρόσφατο εμφύλιο; Τα Μαθηματικά της σχέσης δυνάμεων μεταξύ Ελλήνων και Ιμπραήμ ωχριούν μπροστά στη κομματική ιστορία, στην προπαγάνδα, το καπέλωμα των νεοτέρων και την αναρρίχηση στην κομματική ιεραρχία. Αν τώρα σε όλα αυτά προσθέσουμε και τα βλακώδη προγράμματα τηλεόρασης, άρθρα περιοδικών, ημερήσιου τύπου και επαγγελματικού προσανατολισμού για μια θεσούλα στο δημόσιο, πάλι καλά να λέμε. Να γιατί τα Ελληνόπουλα στην πλειοψηφία τους, αν και δεν υστερούν εξυπνάδας των παιδιών και νέων από τις άλλες χώρες της Ευρώπης δεν αποκτούν την εκπαίδευση, την απαραίτητη ωρίμανση, την αντίληψη της πραγματικότητας, την τάση προς δημιουργία. Δυστυχώς μόνο τώρα μετά από δεκαετίες πολιτιστικής και κοινωνικής κρίσης και αρκετά χρόνια οικονομικής βλέπουμε την δημιουργικότητα στην νεολαία, αλλά και στους μεγαλύτερους σε ηλικία. Μια μεγάλη προσπάθεια καλυτέρευσης της Ελληνικής κοινωνίας αλλά και τα πρώτα αποτελέσματα, μέσω του εθελοντισμού και άλλων δικλείδων της νεανικής ενέργειας προς κάτι παραγωγικό. Τα όνειρα θα γίνουν πραγματικότητα;
Σχολιάζει ο/η