Το βίντεο αυτό δεν είναι το βίντεο με τις πρώτες δηλώσεις της Ρεπούση, αλλά τα μαζέματά της. Το πρόβλημα της Ρεπούση ως πολιτικού είναι ότι αρέσκεται στα πυροτεχνήματα αλλά μονίμως καίει το αλσύλλιο από πίσω ( η Αγγελοπούλου τώρα δικαιώνεται, υπάρχει κι άλλη, χειρότερη ) και μετά τρέχει να μαζώξει τ' ασυμάζευτα.Στο κεντρικό ζήτημα τώρα. 1) Οι 11 ώρες αρχαίων στην Γ' Λυκείου ( που, επί της ουσίας, ό,τι ήταν να μάθεις από γενική παιδεία το έχεις μάθει ) ποιο μάθημα αδικεί ; 2) Με ποια λογική κάνουν αυτές τις 11 ώρες αρχαία ; Τι έχουν να αντιμετωπίσουν στο Πανεπιστήμιο και κάνουν αυτές τις ώρες τα αρχαία ; 3) Με ποια λογική η Ρεπούση συγκρίνει δύο μαθήματα από δύο εντελώς διαφορετικά πεδία, προκειμένου να δώσει παράδειγμα ; 4) ( Για το κείμενο του Σαραντάκου ) Αν κάποια πράγματα είναι ζητήματα πολιτικής, είναι σίγουρο πως έτσι πρέπει να παραμείνουν ; Είναι δηλαδή υγιές να είναι ζητήματα πολιτικής θέματα καθαρά επιστημονικά ; Μπορεί να αποτελέσει επιχείρημα η φράση " Είναι ζήτημα πολιτικής " για κάθε τι που είναι επιστημονικά λάθος ; 5) Τέλος, τι διάολο κάνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ; Γιατί πρέπει να ψηφίζεται στο Κοινοβούλιο το πρόγραμμα μαθημάτων του σχολείου ; Ας συμφωνήσουμε σε πέντε στόχους και μετά ας δώσουμε κάποιες περαιτέρω αρμοδιότητες, επιτέλους, στους επιστήμονες ...
Σχολιάζει ο/η