Μού θύμισε εκείνες τις ελεεινές εποχές πού η τηλεόραση (η ιδιωτικη, να ξηγιόμαστε) εξαντλούνταν σε "Τσάο" ή "Ρούλα" με τις άπειρες wannabe γλάστρες πού τωρα έχουν προαχθεί σε επιτυχημένες πανελίστριες, την προσπάθεια της Αννας Μαρίας να κάνει διεθνή καριέρρα, πού ευτυχώς ενας χριστιανός στραβώθηκε και την πήρε και το γλυτώσαμε, το Ερωτοδικείο με τραβεστί να ξεμαλλιάζονται, την Ρούλα Βροχοπούλου να κλαίει και να οδύρεται γιατι ο αλβανός γκόμενος με τον οποίον είχε μόνο 43 χρονια διαφορά, ξαφνικά την παράτησε και της πήρε και το τζιπ φεύγοντας γιατο Αργυρόκαστρο, τη Νατάσα Ράγιου να αναρωτιέται στο μεσημεριανό κοινό την ώρα πού στην κατσαρόλα έβραζε η canard al orange, "ειναι η Σερτάμπ σατανίστιρια ή όχι?" πράγμα πού θα το μαθαίναμε μετα τις διαφημίσεις και την Τατιάνα να κλείνει σπίτια χωρις καμμια τύψη. Το απόγευμα, εκτός απο μερικες αναλαμπές, οχι γιατι ήταν όλα ωραια αλλά γιατι συγκριτικά με τα αλλα ηταν καπως καλύτερα, ειχε το Χαι-Ροκ, μιά εμετική παιδική σειρά με πρωταγωνιστη τον ever αταλαντο Φιλιππίδη, μιά άλλη σειρά με έναν υδραυλικό, τον always γκόμενο της και καλά αγάμητης επιστημόνισσας (αχρηστος, απο πάνω ως κάτω, τουλάχιστον να βαζανε τον συχωρεμένο τον Κούρκουλο να κάνει τον υδραυλικό, αντε να παει, αλλά αυτο το πράγμα???) πού ειχε και μιά ψιλή χροιά τσόντας στην υπόθεση γιατι αυτη (η αγαμητη επιστημόνισσα) γωναξε τον υδραυλικό απο τον χρυσο οδηγό να της φτιάξει τον θερμοσίφωνα, να μην πω για την Βίρνα Δρακου και την Τζάιαντ, και τέλος πάντων πράγματα απίστευτα πού δυστυχώς ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΟ... Να με συγχωρειτε αλλά δεν νοίζω οτι και οι περιβόητοι ελληνες ηθοποιοί προσφεραν τόσα πολλά στην τεχνη.. αν θεωρούν τα τούρκικα σαβούρες, θα ήθελα να τους θυμίσω τα δικά τους πεπραγμένα την δεκατία τού ογδόντα και την παρακατηθήκη πού άφησαν πίσω τους αλλά και πόσο μόρφωσαν και εκαναν καλύτερο το κοινό τους... Σε ολες μα ΟΛΕΣ τις σειρες τού Ρήγα, όλοι, μα ΟΛΟΙ για κάποιο ανεξήγητο λόγο φωνάζουν και ειναι γνωστο οτι οι ατάκες ειναι παρμένες απο διαφορα σημεία της πόλης, οπως έκαναν πολλοί "θεατρικοί συγγραφεις".. Τι περιμένατε δηλαδή να δείτε? το Οσκαρ? Αυτο πού σε κάνει πραγματικα να κουνας το κεφάλι ειναι οτι αυτες οι παρστασεις δυστυχως έχουν κοινό, σνα τις παραστασεις (ο θεός να τις κάνει) τού Μαρκου Σεφερλη.. Ετσι λοιπόν, ακόμα και άν υποθέσουμε ότι ο ηθοποιός, αλλά και όλο το κάστ γενικά, θέλει να βγάλει κάτι ποιοτικό, δυστυχώς το κοινό δεν ακολουθεί... Ελπίζοντας οτι οι νεότεροι θα αποζητήσουν κάτι σωστότερο και ποιοτικότερο, οχι "τεχνη τραβηγμενη απο το μαλλί" απλά κατι ποιοτικότερο, δηλαδή βγαινοντας απο τον χωρο της παράστασης να ειναι λιιιιιιιιγο καλύτεροι απο οταν μπήκαν, αναμένω...ΥΓ. Ο υδραυλικός λεγόταν Σάκης
Σχολιάζει ο/η