@TheCringy, Spinner: Εφόσον η βαθμολογία δεν επηρεάζει πρακτικά τη μετέπειτα πορεία μας, έχει μόνο όση αξία της δίνουμε εμείς οι ίδιοι. Και η βαθμολογία στο γυμνάσιο δεν επηρεάζει καθόλου το τι κάνουμε στο λύκειο ή αργότερα. Τώρα αν κάποιος πχ δεν περνάει καν την τάξη, υπάρχει κάποιο σοοβαρό (σε σχολικά πλαίσια πάντα) πρόβλημα το οποίο η χαμηλή βαθμολογία το αναδεικνύει. Θέματα όπως η δυσλεξία πχ. (μιας και την ανέφερε η Balalaika) χρίζουν διαφορετικής αντιμετώπισης, αλλά το βασικό πρόβλημα εκεί είναι ότι δυστυχώς ούτε οι ίδιοι οι γονείς πολλές φορές αλλά ούτε και οι εκπαιδευτικοί (των οποίων είναι και δουλειά τους) ξέρουν πώς να χειριστούν τέτοιες καταστάσεις και δεν είναι ενημερωμένοι. Όπως είπα και πριν δεν μπορούμε να βλέπουμε ένα τόσο σύνθετο σύστημα τμηματικά. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες να ληφθούν υπόψη και η μία ή η άλλη πρακτική μπορεί να είναι αποτελεσματική ή καταστροφική συναρτήσει των υπόλοιπων παραγόντων (πχ πόση παιδεία έχουν και οι ίδιοι οι καθηγητές κλπ).
Σχολιάζει ο/η