Ωραια τα λες, αλλα δεν νομιζεις οτι η βαθμολογια ειναι ενα εσφαλμενο κριτηριο αξιολογησης? Σημασια δεν εχει το ποσο εργαζεσαι και προσπαθεις? Το οτι μπορει καποιος να ειναι καλος στα μαθηματικα και να παιρνει βαθμους ευκολα δεν εγγυαται οτι στο πανεπιστήμιο θα κανει το ιδιο. Αντιθετα, αν οι καθηγητες αξιολογουσαν τους μαθητες με βαση την προσπαθεια, τοτε θα ηταν πολυ πιο "σωστο" το συστημα δεν νομιζεις? Θα μου πεις, και πως θα τους αξιολογουσαν χωρις βαθμο? Εκει ειναι και το δυσκολο κομματι της υποθεσης .Ισως με τη μορφη συστατικων επιστολων ? Δεν εχω ολες τις λυσεις, αλλα σιγουρα λυσεις υπαρχουν
Σχολιάζει ο/η