«Ομοφυλοφιλία. Μια παγκόσμια ιστορία» των εκδόσεων Πάπυρος (επιμέλεια Robert Aldrich).http://www.lifo.gr/mag/books/209"Same-sex unions in premodern Europe". John Boswellhttp://www.amazon.com/Same-Sex-Unions-Premodern-Europe-Boswell/dp/0679751645"Animal homosexuality and natural diversity". Bruce bagemihlhttp://www.amazon.com/Biological-Exuberance-Homosexuality-Diversity-Stonewall/dp/031225377XΑυτά τα τρία βιβλία επικαλούμαι για το θέμα της αντιμετώπισης της ομοφυλοφιλίας σε διάφορους πολιτισμούς και ιστορικές φάσεις το πρώτο. Φυσικά στο μεγαλύτερο μέρος του μου προκάλεσε θλίψη, δεν το αρνούμαι. Το δεύτερο είναι πρισσότερο για την Ελλάδα και τη Ρώμη και τους πρώτους Χριστιανικούς χρόνους, με την ευχή που διαβάζονταν προ του σχίσματος για την ευλογία της ένωσης, δε λέγονταν γάμος, ομοφύλων, χωρίς να καθορίζεται όμως ότι μπορούν να έχουν και σαρκική σχέση. Επίσης μπορείτε να βρείτε για το ιερό όπου ευλογούνταν ομόφυλες ενώσεις στην αρχαία Θήβα. Το τρίτο αφορά την παρουσία ομοφυλοφιλίας στα ζώα. Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά είναι μέσα στη "Δημιουργία", για όσους την πιστεύουν. Δεν μπορούν να δεχτούν ότι και αυτήν την έπλασε ο Θεός. Είναι μέσα στην εξέλιξη, πιθανώς να προσφέρει κάποια πλεονεκτήματα στο δέσιμο της ομάδας, για τους οπαδούς της Εξέλιξης.Πάντως ο κίναιδος έχει μέσα τη λέξη "αιδώς" και όχι "αισχύνη". Η αιχύνη έχει αρνητικό και η αιδώς θετικό νόημα. Είναι καλό να έχεις αιδώ, αλλά όχι να είσαι κατησχυμμένος. Σήμερα η λέξη κίναιδος χρησιμοποιείται με αποκλειστικά αρνητικό περιεχόμενο. ή να το πω αλλιώς, αν γίνει μια μέτρηση δημοσκοπική τί πιστεύουν για τους ομοφυλόφιλους όσοι χρησιμοποιούν τη λέξη αυτή ή άλλες, θα δείτε ότι κατά το πλείστον δεν έχουν καλή γνώμη. Ακόμα και ο Παναγιώταρος στη Βουλή προσπάθησε να χλευάσει (άραγε; ) τον Υπ. Εξ. της Γερμανίας αποκαλώντας τον "κυρία Βεστερβέλε". Δεν τον αποκάλεσε και κίναιδο!!! Υπουργοί και πρωθυπουργοί μες την Ευρωζώνη, που τους γυρεύουμε δανεικά είναι παντρεμένοι με άντρες κι εδώ ακόμα έχουμε την απόλυτη κυριαρχία της βλακείας και της καθυστέρησης. Περαστικά μας!
Σχολιάζει ο/η