Για μένα, η πολιτική ορθότητα είναι ευνουχιστική. Αναγνωρίζω πως πολλές φορές η καταγγελία της πολιτικής ορθότητας δήθεν στο όνομα της σάτιρας, αποτελεί πρόφαση για να συγκαλύψει τη ρατσιστική ή σεξιστική διάθεση. Τώρα, στην προκειμένη περίπτωση, η καυστική ειρωνεία κατά της "αγαπητικιάς" του Κασιδιάρη (όνομα βρισιά, άκου εκεί Κασιδιάρης!), γιατί να είναι σεξιστική; Η ίδια δεν υιοθετεί ένα σεξιστικό στιλάκι; Αυτό το στιλάκι, κι όλη σαν άνθρωπος, δεν είναι λαχανικό; Μια "σέξι" που μόνο να χασκογελά δεν είναι; Δηλαδή η καυστική γεμάτη ειρωνεία περιγραφή αυτού που η ίδια έχει υποβιβάσει τον εαυτό της, είναι σεξισμός; Σεξισμός κατά του γυναικείου φύλλου, είναι άλλο πράγμα. Η barbie, έχει γίνει πολλές φορές στόχος των φεμινιστριών, γιατί είναι ένα σεξιστικό κατασκεύασμα. Γυναίκες που συμπεριφέρονται ως barbie, δεν είναι "σεξιστικές" από μόνες τους; Δεν είναι γλάστρες; "Αξεσουάρ" του κάθε λεφτά, διάσημου, μάτσο ή οτιδήποτε άλλο; Από μόνες τους δεν αυτοϋποβιβάζονται; Και όταν βλέπω τέτοιες γυναίκες με κάτι μαλάκες, όπου άνθρωπος με συνείδηση και αυτοσεβασμό, θα τους απόφευγε όπως ο διάλος το λιβάνι, αναπόφευκτα σκέφτομαι πόσο γλάστρες είναι. Το "σοκαριστικό" στη φωτογραφία, δεν είναι η σβάστικα στο μπράτσο του Κασιδιάρη, που όσοι δεν είναι πρόβατα, γνωρίζουν καλά πόσο ναζιστόμουτρο είναι, αλλά το ότι μια κοπέλα, είναι μαζί του. Μαζί με ένα μισάνθρωπο που ίσως να έχει σακατέψει αθώους ανθρώπους, μόνο και μόνο γιατί δε γουστάρει τη "ράτσα" τους. Αυτό είναι το σοκαριστικό. Ότι οι κοινωνίες μας σήμερα παράγουν ανθρώπους "μαρούλια", όπου δεν είναι σε θέση να κρίνουν, και το τρομαχτικό είναι ότι λόγω της απαιδείας τους αυτής, εξοικειώνονται με τέρατα. Οπότε, δε μπορώ να περάσω στο ντούκου το γεγονός πως αυτά τα μαρούλια πάνε με τον κάθε παπάρα. Αυτό μου έκανε εντύπωση. Μια νέα κοπέλα με έναν ναζί, κι όχι ο ναζί, που δεν είναι πλέον είδηση. Να το παίξω "σοβαρός" και να "σοκαριστώ" με τη σβάστικα του Κασιδιάρη για να είμαι πολιτικά ορθός, το θεωρώ πέρα από ευνουχιστικό, και γραφικό, γιατί θα λέμε τα ίδια και τα ίδια για πράγματα που όλοι μας εδώ ξέρουμε και δεν αποτελούν είδηση.
Σχολιάζει ο/η