Φίλε Τέρρυ,Καταρχάς σε ευχαριστώ για το link. Ξαναδιάβασα το FAQ το Rethink και βρήκα τα ακόλουθα:-Οι μόνες μελέτες που έχουν γίνει σύμφωνα με αυτά που αναφέρει το rethink είναι μια κυκλοφοριακή μελέτη από το Πολυτεχνείο και μια μελέτη της Σχολής Αρχιτεκτονικής με τίτλο τίτλο "Μεταλλασσόμενοι χαρακτήρες και πολιτικές στα κέντρα πόλης Αθήνας και Πειραιά". Προφανώς καμία από τις δύο δεν είναι ΜΠΕ.-Σε άλλο σημείο γράφει "Παρά ταύτα, η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων μελετά όλα τα πιθανά σενάρια και ΘΑ προτείνει κατάλληλες λύσεις ώστε οι ευεργετικές για το περιβάλλον παρεμβάσεις να επεκταθούν". Από αυτό φαίνεται πως η ΜΠΕ δεν είναι έτοιμη.-Στην ερώτηση "Τι περιλαμβάνει η ΜΠΕ" υπάρχει μια γενική απάντηση για το τι περιλαμβάνει η οποιαδήποτε ΜΠΕ και τίποτα συγκεκριμένο.-Την άποψη πως δεν θα υπάρχει απολύτως καμία απολύτως αρνητική επίπτωση στο κέντρο από την πεζοδρόμηση δεν την συμμερίζεται ούτε το αναμενόμενα αισιόδοξο FAQ του Rethink :) Γράφει πχ: "Βάσει των κυκλοφοριακών μοντέλων προβλέπεται περιορισμένη αύξηση της αντίστοιχης κυκλοφορίας σε μερικούς γειτνιάζοντες δρόμους."Με τη σειρά μου λοιπόν θα σε προέτρεπα να ψάχνεις σε πηγές πέρα από προκατηλειμμένα επίσημα site που μιλάν με την διαύγεια της Πυθείας. :) Πολύ ευχαρίστως να διάβαζα την ίδια την έρευνα αλλά δυστυχώς, λίγους μήνες πριν τη δημοπράτηση του Τραμ, αυτή απλά δεν υπάρχει.
Σχολιάζει ο/η