Είναι πολύ κρίμα για τους εργαζομένους αλλά όπως και να το κάνουμε το να είναι μια επιχείρηση ελληνική δεν φτάνει για να πάει καλά. Η ηλεκτρονική είχε πολύ υψηλότερες τιμες απο τους ανταγωνιστές της και αυτό πες οτι δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί (που και παλι δεν το πιστεύω). Μπορούσε όμως να ανταγωνιστεί την ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών. Οσες φορές είχα παει ηταν τουλαχιστον αδιάφοροι οι πωλητές. Και το Πλαίσιο ελληνική επιχείρηση είναι αλλά η εξυπηρέτηση μαμει.. Είναι λοιπον νομοτελειακό μια επιχείρηση χωρίς κάποιο σοβαρό πλάνο και στρατηγική να κλείσει, ειτε είναι ελληνική, ειτε όχι. Κρίμα που δεν είχε πλάνο και έκλεισε και ας μην τα ρίχνουμε όλα στη κρίση..
Σχολιάζει ο/η