Με το 10% των απανταχού φερέλπιδων ρακετιστών να ξέρουν πραγματικά Ρακέτα νομίζω πως όλες οι άστοχες αντιπαραθέσεις θα οδηγήσουν στην παγίωση της 'συμφοράς' που πάει να βρει όσους δεν ασχολούνται από επιλογή ή μάλλον από δισταγμό που περικλείει το φόβο για την αποτυχία. Δεν θα ήταν δημιουργικότερο για όλους να επικεντρώνουμε το ενδιαφέρον μας συλλογικά στα άλλα πράγματα που βλάπτουν την αισθητική στις λαϊκές συναθροίσεις στις παραλίες και γενικά την ποιότητα της ζωής του καλοκαιριού? Ειναι κουτό να προσπαθούμε να παίξουμε με, στις περισσότερες περιπτώσεις, κακής ποιότητος απομιμήσεις της μπάλας του τενις ή ακόμα και με την ίδια την μπάλα του τένις που αν δεν έχουμε την κατάλληλη κατάρτιση και θα αργήσουμε πολύ να μάθουμε καλά με ρίσκο πάντα να πονάνε τα χέρια μας και θα χτυπάμε τον κόσμο Σοβαρά λοιπόν πάντα επισημαίνω και όχι για πρώτη φορά αλλά μετά δέκα τουλάχιστον χρόνια επιτυχών δοκιμών, ότι τα ειδικά αθόρυβα μπαλάκια πολυουρεθάνης (άσπρα) είναι εγγυημένα η λύση για την ασφαλή άμεση εκμάθηση και προπόνηση από όλους τους παίκτες. . Εγγυημένος στόχος η πλήρης αποενοχοποίηση της δραστηριότητας και η εκ εξ απαλών ονύχων εμπέδωση της αγωνιστικής της μορφής. Η Ρακέτα σαν γνήσιο λαϊκό άθλημα που αποτελεί ελληνική άυλη πολιτιστική κληρονομιά, έχει σήμερα εν μέσω πολιτικών και πολιτισμικών κρίσεων οργανωμένο κύπελλο και πρωτάθλημα. Βασιζόμενη σε ιδιωτικές και συλλογικές πρωτοβουλίες και με βοήθεια σε αρκετές περιπτώσεις από την τοπική αυτοδιοίκηση διακρίνεται πλέον σαν λαϊκό αγώνισμα του οποίου η εξέλιξή είναι σημείο αναφοράς για κάθε μορφή συναγωνιστικής αντισφαίρισης σ' όλο το κόσμο. Πρωταρχικός και βασικός κανόνας ο χειρισμός της μπαλιάς έτσι ώστε ο απέναντι παίκτης να έχει πάντα μια ρεαλιστική ελπίδα να την επιστρέψει. Αυτό δηλαδή που και ιστορικά μας αναλογεί, το ευ αγωνίζεσθε και η ευγενής άμιλλα, εκφράζεται μαζικά στις μέρες μας με τη γνήσια-παραδοσιακή Ρακέτα. Οι παρ'ολα ταύτα κάποιοι που δεν κατάλαβαν, αυτούς ειδικά παρακαλώ ας μου δώσουν την ευκαιρία με προσωπικά μηνύματα για να τους προωθήσω τα ανάλογα επεξηγηματικά αρχεία πριν ξανά σχολιάσουν άστοχα.
Σχολιάζει ο/η