Madmax: Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Για το πρώτο έχω να επαναλάβω αυτό που είπα παραπάνω. Νομικά δε μπορείς να το απαγορεύσεις τη μαντίλα εφόσον ένας τέτοιος νόμος θα ήταν αντισυνταγματικός και δε θα περνούσε ποτέ από το ΣΤΕ, εκτός και αν μπούμε σε διαδικασία αναθεώρησης του συντάγματος (με πολύ σουρεαλιστικές συνέπειες). Από την άλλη το να θεωρεί κάποιος κολλημένες/οπισθοδρομικές όποιες γυναίκες επιλέγουν τη μαντίλα όπως επίσης και να το εκφράζει, είναι αναφαίρετο δικαίωμα καθότι ζούμε σε δημοκρατία, και δε βλέπω το λόγο να επαναλαμβάνουμε τα αυτονόητα. Κανείς δε αμφισβητεί το δικαίωμα του καθενός να εκφράζει δημόσια τη δυσαρέσκειά του για οτιδήποτε, αλλά οι αντιδράσεις εδώ υπονοούν σαφώς ότι θα έπρεπε να υπάρξει κρατική παρέμβαση, πράγμα εντελώς αδύνατο. Σε κάθε περίπτωση το να ταυτίζουμε τη μαντίλα με τη σβάστικα είναι ανεπίτρεπτο. Η Ελληνική Επανάσταση μπορεί να είχε και θρησκευτικό, ταξικό κλπ υπόβαθρο, ήταν όμως πρωτίστως Εθνική. Δεν αγωνίστηκαν οι άνθρωποι εναντίων του Ισλάμ (θρησκευτική ελευθερία υπήρχε άλλωστε αυξημένη) αλλά κατά του Οθωμανικού κράτους. Αυτό που λες θα είχε νόημα αν οι μοναδικοί που έφεραν μαντίλα ήταν οι Οθωμανοί. Η σβάστικα θα ήταν ανεπίτρεπτη ηθικά διότι είναι ακριβώς αυτό ενάντια στο οποίο αγωνιστήκαμε, δηλαδή δεν υπάρχουν κακοί και καλοί/μετριοπαθείς ναζί. Νομικά βέβαια στην Ελλάδα (κακώς) ούτε και αυτό θα μπορούσες να το εμποδίσεις όπως σε άλλες πιο σοβαρές χώρες π.χ. Γερμανία.
Σχολιάζει ο/η