Ο πατέρας γνωρίζει ότι η κόρη του είναι σεξουαλικό ον. Δεν την βλέπει ως τέτοιο όμως. Εδώ υπάρχει η υπόνοια της προβολής των συναισθημάτων. Πως δηλαδή ο πατέρας τη βλέπει σεξουαλικά και νιώθει πως κι ο άλλος τη βλέπει έτσι. Για τον οποίο άλλον δεν ξέρουμε τίποτα. Και σε οποιαδήποτε περίπτωση αν ο πατέρας απλά καμάρωνε -κάτι το οποίο δεν αφήνει η γράφουσα να φανεί- με το που θα έβλεπε τον άλλον να την κοιτάει σα λιγούρι θα την προστάτευε και διακριτικά θα σταματούσε την προβολή των φωτογραφιών. Γιατί του πατέρα που απλά καμαρώνει δεν του αρέσει να κοιτάει ερωτικά κάποιος την κόρη του.
Σχολιάζει ο/η