ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Και τι σχέση έχει ο Vegan ακτιβισμός με την άρνηση των εμβολίων; Πολλές και πολλοί που θέλουν να θεραπεύσουν καρκίνους με αβοκάντο και δεν εμβολιάζουν τα παιδιά τους μια χαρά χλαπακιάζουν σφαγμένες σάρκες. Το μόνο που μπορεί (και μάλλον θα) συμβεί είναι να αποχωρήσει ο σύντροφος της #6 πρώτος γιατί δεν αντέχει την οσμή του κρέατος στο χώρο του και αηδιάζει όταν βλέπει σφάγια στο ψυγείο (ειδικά αν υπάρχει και το παιδικό τραύμα). Η ομάδα απλώς του έδωσε την δικαιολογία που έψαχνε για να μπορέσει να εγείρει το θέμα. Έτσι κρυμμένος πίσω από την ομάδα (επειδή γνωρίζω άτομα που ανήκουν σε τέτοιες ομάδες μου φαίνεται πολύ περίεργο όντως να συνέβησαν τα πράγματα όπως τα έθεσε στην #6 ο σύντροφος της) δύναται χωρίς την ευθύνη της αρνητικότητας του προς τη σύντροφό του να ανοίξει το θέμα που πρέπει να τον καίει εδώ και καιρό (αναγκαστική και επιβεβλημένη αρνητικότητα, καθώς βιώνει άσχημες στιγμές στο χώρο του -ξέρω πολύ καλά τι λέω, είναι σαν μην καπνιστής να ζει με καπνιστή φουγάρο. Όσο και αν οι περισσότερες/οι σχολιαστές δεν θέλετε να το κατανοήσετε, καθώς, υποθέτω, φανατικοί κρεατοφάγοι χωρίς ερωτήματα για την κρεατοφαγία στην σύγχρονη εποχή και τον τρόπο που σας δίνεται απλόχερα αυτό που τρώτε). Η #6 θα μείνει έτσι ελεύθερη να αναπαράγει το συμβολικό της χωρίς περιττές ηθικές έγνοιες για τη μαζική βιομηχανική σφαγή ζώων και την μαζική βιομηχανική αναπαραγωγή τους αποκλειστικά για σφαγή, χωρίς να διαβάσει ούτε ένα φιλοσοφικό πόνημα επί του πολύ σοβαρού αυτού ηθικού και πολιτικού θέματος , χωρίς να διαβάσει το σπουδαίο βιβλίο του J. M. Coetzee, 'Elizabeth Costello', όπου το ερώτημα τίθεται σε όλο το βάθος και εύρος του ηθικού-φιλοσοφικού του πάθους, εξετάζεται από πολλές πλευρές (και εκείνης, φυσικά, των κρεατοφάγων και σκεπτικιστών) αλλά χωρίς να φθάνει σε λύση (όπως σε όλα τα σπουδαία βιβλία). Το ηθικό πάθος του ερωτήματος όμως αναδύεται σε όλη τοu την ορθολογικότητα, δύναμη αλλά και ανημποριά. Είναι κρίμα που στα περισσότερα Ελληνικά αυτιά αυτά ακούγονται 'πολυτέλειες', 'αδιαφορίες ως προς το ανθρώπινο είδος', 'life style' (όπως ο αδόκιμος παραλληλισμός, ροκάς/σκυλάς δείχνει), 'ψευτοθρησκεια', κ.α. . On the other hand, η #6 θα μπορεί, χωρίς πλέον την ύπαρξη κάποιου με ηθικά ερωτήματα που πάνε πέρα από τα δικά της (αλλά σε σε στενότατη σχέση με αυτά) να συνεχίσει να απολαμβάνει τα σφάγια κοψίδια της (ο χλευασμός, βλέπετε, είναι αμφίδρομος). Bon appetit λοιπόν, και να είστε σίγουρη (και σίγουρες/οι) κανένας Vegan δεν απειλεί το πιάτο σας . Πως θα μπορούσε άλλωστε; Το ότι είναι κάποια Vegan (όχι ακτιβίστρια, ) που ασχολείται με τα ηθικά και πολιτικά ερωτήματα της μαζικής βιομηχανικής σφαγής των ζώων (ερωτήματα που εγείρει η φιλοσοφία, αλλά και η τέχνη, εδώ και κάτι δεκαετίες, για να μην μιλήσουμε για χιλιετίες, όσον αφορά τη διαχωριστική γραμμή ζώο/άνθρωπος) καθόλου δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρεται για το ανθρώπινο είδος. Τουναντίον, αυτά τα ερωτήματα διασταυρώνονται συχνότατα και το ένα καθρεφτίζεται μέσα στο άλλο. Δεν περιμένω βέβαια να σας πείσω, είναι ολοφάνερο ότι η πλειοψηφία (από την Α, μπα και δώθε) δεν ενδιαφέρεται και, περιέργως, θεωρεί τέτοιες έγνοιες ως στένεμα των ηθικών της οριζόντων και προσηλυτισμό σε μια ψευτοθρησκεια!
Σχολιάζει ο/η