ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

"Φαρμάκι έχω στην ΨυχήΦέρνει μαυρίλα θολερήΣτα στήθια μου Νύχτα αξημέρωτη ξανά,Με το πιοτό της με κερνά,Εβίβα μου,Σκοτάδι πίνω για πιοτό,Πω πω πω πω πω πω πω πω,Ντέφι της λύσσας μου κρατώ,πωπωπωπω, πωπωπωπω και το μυαλό μου είναι θολό,πωπωπωπω, πωπωπωπω."Δεν τον γνωρίζω τον Τσαλαπάτη. Δε με ενδιαφέρουν εν προκειμένω τα πολιτικά του κίνητρα ή η διάθεσή του να επικεντρωθεί στον Μπογδάνο ως σύμβολο ιδεολογικών προεκτάσεων. Δε με πολυνοιάζει επίσης το τι εστί Μπογδάνος και πως αυτοπροσδιορίζεται ως δημοσιογράφος, οικονομικός αναλυτής, επικοινωνιολόγος κι ο,τι άλλο. Στέκομαι αποκλειστικά στα ποιητικά του εκπονήματα, όπως τα διάβασα, έστω κι αποσπασματικά και δυσκολεύομαι να συγκρατήσω τον κλαυσίγελο.Η ποίηση ως εκφραστικό όχημα διαθέτει αυτήν ακριβώς την ιδιαιτερότητα: μπορείς να υποκριθείς το πλέον βαθυστόχαστο και να αξιοποιήσεις την γλωσσοπλασία σε αυνανιστικό βαθμό, προκειμένου να ξεγελάσεις ολότελα τον κόσμο αναφορικά με την πραγματική φύση σου ως ποιητής Φανφάρας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να φροντίσεις να αγκαλιάσουν την προσπάθειά σου εγνωσμένης αξίας ποιητές ή καλλιτέχνες, ώστε τα δικά τους wow να υπερκαλύψουν την ανοησία του λόγου σου και να προσδώδουν κύρος κι αξία. Η πιο "επικίνδυνη" ποίηση, η κενή περιεχομένου, είναι εκείνη που καταφεύγει στις πλέον περίτεχνες εκφράσεις, στις πλέον αδόκιμες και προσωπικής εμπνεύσεως λέξεις για να υπάρξει. Κουβαλάει μια σοβαροφάνεια, κρύβοντας με επιμέλεια το τίποτα, τη νοηματική της ανορθογραφία, είτε κάτω από τόνους λόγιας αισθητικής, είτε καταφεύγοντας στο στυλ που τάχα μου καινοτομεί. Από το "απεκρίζωμα" (παρακαλείται όποιος το γνωρίζει να μας ενημερώσει για το τι εστί), περνάμε στο "γιο" και στο "όταν έκλασε ο Νερούντα", γεφυρώνοντας χάσματα ποιητικών διαφοροποιήσεων.Ο Μπογδάνος στην ποίησή του είναι cool, είναι λόγιος, είναι gangsta, είναι hipster, είναι salad bar, είναι όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω. Από όλα έχει ο μπαξές, αποδεικνύοντας πως ο καθένας είναι ικανός να θεωρηθεί Master of Poetry αν τον αγκαλιάσει ο Μπαμπασάκης κι ο Γεωργουσόπουλος κι αν φυσικά συνιστά αναγνωρίσιμη περσόνα.
Σχολιάζει ο/η