Νομίζω πως ο κ. Βαρουφάκης έχει δίκαιο όταν λέει πως η αξία των πτυχίων προκύπτει πολύ λίγο από την αξία των γνώσεων που αντανακλά αλλά ως επί το πλείστον, από το πόσοι χιλιάδες άλλοι δεν μπορούν να έχουν ένα αντίστοιχο χαρτί. Αλλά η άποψη του δεν έρχεται σε αντίθεση με αυτό που παρακάτω γράφει για τη συμπύκνωση των μαθημάτων (ο θεός τα τα κάνει μαθήματα) για να μη χαθεί το εξάμηνο; Αν ο σπουδαστής πάρει το δίπλωμα του από το ΕΜΠ π.χ ποιος μετά από χρόνια θα θυμάται ότι τα μαθήματα ενός εξαμήνου τα "διδάχτηκε" τυπικά για να μη χαθεί το εξάμηνο; Εγώ βλέπω μια άλλη υποκρισία της Πολιτείας αλλά και των καθηγητών που δήθεν κόπτονται για το συμφέρον των φοιτητών μη χαθεί το εξάμηνο.Για τα εξάμηνα (τα οποία θα γίνουν χρόνια) που θα χαθούν στην ανεργία πόσο νοιάζει τον υπουργό τους καθηγητές αλλά κυρίως τους φοιτητές που βγαίνουν στα κανάλια και ανησυχούν για το ένα εξάμηνο;
Σχολιάζει ο/η