Λυπάμαι, αλλά το Τελ-Αβίβ είναι απείρως πιο άσχημο από την ΑΘήνα. Βρώμικο, απίστευτη φασαρία ακόμα και μέσα στο κατακαλόκαιρο, κακάσχημα και αφρόντιστα προσφυγικά δυώροφα-τριώροφα κτίρια, άβαφα και ασοβάτιστα με καλώδια και σκουριασμένα σίδερα να κρέμονται από παντού. Οι δρόμοι της ΑΘήνας μοιάζουν με βουλεβάρτα σε σχέση με εκεί και τα δύο πάρκα μας μοιάζουν με ζούγκλες σε σχέση με το ανύπαρκτο πράσινο του Τελ-Αβίβ (ας μην μιλήσω για τα ανύπαρκτα μνημεία και αξιοθέατα). Το μόνο δυνατό του σημείο είναι οι ουρανοξύστες και ότι είναι χτισμένο πάνω στην θάλασσα (μόνο για περατζάδα και καμάκι όμως -το νερό είναι άθλιο και οι ναυαγοσώστες σκούζουν όλη μέρα από τα μεγάφωνα!) Αυτό που έχει το Τελ-Αβίβ σε σχέση με την Αθήνα είναι το hype, η μόδα και τα drugs. Αυτό το καταλαβαίνει κανείς αν επισκεφτεί την εξαιρετικά ευχάριστη, πράσινη και με απίστευτα μνημεία Ιερουσαλήμ.Αυτό που θα έπρεπε να γίνει για την Αθήνα είναι να προωθείται πακέτο με άλλους κοντινούς προορισμούς όπως το Σούνιο, τα νησιά του Αργοσαρωνικού, το Ναύπλιο, η Επίδαυρος, το Γαλαξίδι και οι Δελφοί. Να αποθαρρυνθούν πάση θυσία οι μαζικές κρατήσεις στα ξενοδοχεία γύρω από την Ομόνοια και το Μεταξουργείο (τουλάχιστον όσο παρουσιάζουν αυτή την άθλια κατάσταση) και να δοθεί κίνητρο για φτηνότερα καταλύματα γύρω από την Ακρόπολη και στην περιοχή του Χίλτον. Το μουσείο της Ακρόπολης έχει κάνει κακό - είναι ντροπή να βαράνε μύγες το Εθνικό Αρχαιολογικό και το Κυκλαδικό Μουσείο επειδή χτίσαμε ένα "¨αριστούργημα". Ανάπτυξη και διαφήμιση της παραλίας και γρήγορες, συνεχείς συγκοινωνίες το καλοκαίρι για όλες τις πλαζ από το Φάληρο ως το Σούνιο. Και λίγο περισσότερο hype και μάρκετινγκ για τη νυχτερινή ζωή της πόλης (π.χ. προς τους χίπστερ και τους γκέι που προτιμούν τη Βαρκελώνη και το Βερολίνο) θα βοηθούσε επίσης.Όποιος ξένος έχει έλληνες φίλους περνάει πολύ καλά στην Αθήνα. Άρα δεν φταίει η πόλη αλλά πως την πλασάρουμε. Όταν βλέπεις όμως διαφημίσεις στο διαδίκτυο με μηνύματα όπως "μην πάτε στην ΑΘήνα, έχει φασαρίες, πάτε κατευθείαν στα νησιά" τι να περιμένεις; Κανιβαλίζουμε το ίδιο μας το προϊόν....
Σχολιάζει ο/η