Απεργία την Πρωτομαγιά

Φιλε -Φιλη , εισαι σε λαθος μερος . Το αρθρο μιλαει για την συγκεντρωση και κατηγοριοποιηση των πρωτογενων πηγων που αφορουν τον Μεγα Αλεξανδρο .Οι σεξουαλικες του προτιμησεις προφανως και αναφερονται σε αυτες τις πηγες αλλα οχι με τον τροπο που εσυ φανταζεσαι, δηλαδη με τον δικο σου τροπο σκεψης για το πως θα επρεπε να ηταν -ειναι τα πραγματα στο τοτε και στο σημερα.Ουσιαστικα ολο το αρθρο λεει οτι ο καθε ιστορικος της καθε εποχης εφτιαξε και ειδε τον Αλεξανδρο με τα ματια της εποχης του . Ετσι εχει γινει και σημερα οπου τα θεματα του φυλου και της προτιμησης ειναι στην επικαιροτητα . Αυτο κανεις και εσυ .Ομως και οι δυο ιστορικοι λενε καθαρα οτι η επιθυμια τους ειναι το να μαζεψουν ολες τις πηγες και να ερευνησουν καθαρα και επιστημονικα (στο μετρο του δυνατου) την ιστορια του Αλεξανδρου οπως εγινε και οχι οπως θα ηθελαν καποιοι για τα δικα τους συμφεροντα .(οποια και αν ειναι αυτα ) Εμενα προσωπικα με αφηνει παγερα αδιαφορο εαν ηταν ομοφυλοφιλος ενας ανθρωπος ο οποιος εσφαξε καποιους χιλιαδες αθωους στη Τυρο η στη Θηβα . Επισης ζητησε και λατρευοταν σαν Θεος....Αυτη ομως ειναι η δικη μου ματια και δεν ειμαι ιστορικος . Η ιστορια ομως σαν επιστημη οφειλει να ειναι αντικειμενικη και αυτο προσπαθουν να μας πουν οι δυο ερευνητες . Μπραβο τους για τη προσπαθεια .
Σχολιάζει ο/η